اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11043)

Sameh Fathy 06-02-2012 10:38 PM

رد: ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░

بالتوفيق يابوصلاح ياغالى
فى انتظار ابدعاتك

dr_smsm 06-02-2012 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 270288)

اهلا بالغاليين ,,

ان شاء الله نكمل توصياتنا على حساب الورشه هنا
وجارى البحث على التوصيات . . .

تحياتى لكم :)

تمام يا برنس
واحنا منقدرش نستغني عنك ابدا يا ابو صلاح يا كبير ومنتظرين تحليلاتك وتوصياتك :)

م.جوزيف ايهاب 06-02-2012 10:54 PM

بالتوفيق يا ابو صلاح يا كبييييير

أبو ضحى 06-02-2012 11:03 PM

بارك الله فيك يا أبو صلاح
على قرارك الاستمرار في تقديم التوصيات واستمرار ورشتك هنا
زادك الله علماً ورزقاً ، وجعل ذلك في ميزان حسناتك

ومنتظرين توصياتك الحلوة

modafox 06-02-2012 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 270288)

اهلا بالغاليين ,,

ان شاء الله نكمل توصياتنا على حساب الورشه هنا
وجارى البحث على التوصيات . . .

تحياتى لكم :)

يا جماعه يا محترمين انا لاحظت شئ مش عاجبنى ....... ابو صلاح ماشاء الله عليه عمال يدى توصيات وانتهى الشهر... والناس اللى استفادت خلعت .... الراجل المحترم ده مش شغال ببلاش ..... بس مش بياخد نسبه من الارباح ...... لأ.... شغال عشان يكون سببا من عند ربنا للرزق ...... فلاحظت ان ما فيش غير اتنين تلاته هما اللى دعوله ومش من قلبهم ....... بتهيألى يستاهل دعوات اكتر واكتر ........................ فاللهم اكتب لك بكل نقطه نكسبها بسببك حسنه ....وكل نقطه نخسرها بسببك يحط عنك بها خطيئه من خطاياك.......................

elkady 06-02-2012 11:26 PM

احلي كلام يا ابو صلاح

وان شاء الله توصياتك خضرا

تحياتي واحترامي

ifile 07-02-2012 12:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modafox (المشاركة 270310)
يا جماعه يا محترمين انا لاحظت شئ مش عاجبنى ....... ابو صلاح ماشاء الله عليه عمال يدى توصيات وانتهى الشهر... والناس اللى استفادت خلعت .... الراجل المحترم ده مش شغال ببلاش ..... بس مش بياخد نسبه من الارباح ...... لأ.... شغال عشان يكون سببا من عند ربنا للرزق ...... فلاحظت ان ما فيش غير اتنين تلاته هما اللى دعوله ومش من قلبهم ....... بتهيألى يستاهل دعوات اكتر واكتر ........................ فاللهم اكتب لك بكل نقطه نكسبها بسببك حسنه ....وكل نقطه نخسرها بسببك يحط عنك بها خطيئه من خطاياك.......................

و عرفت ازاي انها مش قلبهم ؟؟؟ و ابو صلاح الكل بيحترمه و يعزه, و فيه ناس بتدعي له في ضهر الغيب
فبلاش سوء النية من فضلك

م.جوزيف ايهاب 07-02-2012 01:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة modafox (المشاركة 270310)

يا استاذ يا محترم
كلنا بنحترم الاستاذ احمد وبندعيله
اظن انت مش من حقك اصلا تقول ان اللي بيدعي مش بيدعي من قلبه . كل واحد وضميره
وعلي فكرة محدش خلع ولا حاجة. احنا كلنا اسرة هنا ونعرف بعض واكيد في ناس عندها ظروف منعتها من الدخول .
ارجو ان تختار كلامك

modafox 07-02-2012 01:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 270363)

يا استاذ يا محترم
وعلي فكرة محدش خلع ولا حاجة. احنا كلنا اسرة هنا ونعرف بعض واكيد في ناس عندها ظروف منعتها من الدخول .
ارجو ان تختار كلامك

يا جماعه انتم فهمتونى غلط والله انا بس كان قصدى ان اشكر الاستاذ احمد بعد ربنا سبحانه وتعالى بطريقه قويه وجديده عشان بجد هو تعب معانا جدا ... مش قصدى شئ تانى ....... وعموما اللى شايف انى غللط يسامحنى .......انا اسف .......................

اخوكم الصغير

modafox 07-02-2012 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 270363)

يا استاذ يا محترم
ارجو ان تختار كلامك

يا جماعه انتم فهمتونى غلط والله انا بس كان قصدى ان اشكر الاستاذ احمد بعد ربنا سبحانه وتعالى بطريقه قويه وجديده عشان بجد هو تعب معانا جدا ... مش قصدى شئ تانى ....... وعموما اللى شايف انى غللط يسامحنى .......انا اسف .......................

اخوكم الصغير

الساعة الآن 03:27 AM