اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11833)

imtithal 17-08-2011 03:12 PM

رد: كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان

اليوم مش عارفه افطاري على مين؟؟؟؟

قاعده في حل الامتحان من الساعه 10 الصبح :) خلصت الآن الساعه الثالثة والربع :)

لو سقطت ربنا حا يحاسبكم :)

damoty 17-08-2011 04:07 PM

رد: كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imtithal (المشاركة 187160)

ههههههههههههههههه طب انتى صحيتى الصبح اما انا فضلت من 1 الصبح ل4 الفجر عشان احل الامتحان وفى الاخر روحت الشغل متاخر شكلى هترفد فى النهاية :1 (87):

نبقى نشوف حد يتبنانا سوا ويفطرنا

Herr.Omar 17-08-2011 05:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imtithal (المشاركة 187160)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damoty (المشاركة 187190)
ههههههههههههههههه طب انتى صحيتى الصبح اما انا فضلت من 1 الصبح ل4 الفجر عشان احل الامتحان وفى الاخر روحت الشغل متاخر شكلى هترفد فى النهاية :1 (87):

ان شاء الله الكل يكون فائز اللي مش حيكسب جايزة حيكسب معلومة وخبرة ويكسب المرة اللي جايه ان شاء الله

بالتوفيق

Hema 17-08-2011 06:30 PM

يا دكتور انا معلوماتى اتلخبطت حضرتك ذكرت فى الكتاب بتاعك "الفوركس من الالف للياء" ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه ولكن فى الويبينار قولت ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وكمان قولت فى الكتاب ان شمعة الهامر بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وفى الويبينار قولت انها بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه . انا دلوقتى معلوماتى اتلخبطت خالص ومش عارف اى شرح فيهم هو الصح ومش عارف احل الاسأله باى طريقه فيهم " طريقة الكتاب ولا طريقة الويبينار"

منتظر رد من حضرتك تصححلى فيه معلوماتى عشان اقدر احل الاسأله

Kimo 17-08-2011 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 187254)
يا دكتور انا معلوماتى اتلخبطت حضرتك ذكرت فى الكتاب بتاعك "الفوركس من الالف للياء" ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه ولكن فى الويبينار قولت ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وكمان قولت فى الكتاب ان شمعة الهامر بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وفى الويبينار قولت انها بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه . انا دلوقتى معلوماتى اتلخبطت خالص ومش عارف اى شرح فيهم هو الصح ومش عارف احل الاسأله باى طريقه فيهم " طريقة الكتاب ولا طريقة الويبينار"

منتظر رد من حضرتك تصححلى فيه معلوماتى عشان اقدر احل الاسأله

اعتقد انها غلطة في الكتاب مش اكتر

وخلي بالك انها مش حتفرق الا في المسميات بس لان الهامر والرجل المشنوق لهم نفس الشكل ونفس العمل وهو عكس الترند من هابط لصاعد او من صاعد لهابط....

وطبعا امشي مع كلام الدكتور في الويبينار

تقبل مروري

Hema 17-08-2011 10:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo (المشاركة 187310)
اعتقد انها غلطة في الكتاب مش اكتر

وخلي بالك انها مش حتفرق الا في المسميات بس لان الهامر والرجل المشنوق لهم نفس الشكل ونفس العمل وهو عكس الترند من هابط لصاعد او من صاعد لهابط....

وطبعا امشي مع كلام الدكتور في الويبينار

تقبل مروري

شكرا يا كيمو على ردك عارف لو الكتاب من تأليف حد تانى كنت صدقت الويبينار وانا مغمض لكن الكتاب ايضا من تأليف دكتور اسامه عشان كدا حصل عندى اختلاط فى المعلومات

Hema 17-08-2011 10:22 PM

تم ارسال الاجابات اتمنى تكون صحيحه

damoty 17-08-2011 10:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 187328)

شكرا يا كيمو على ردك عارف لو الكتاب من تأليف حد تانى كنت صدقت الويبينار وانا مغمض لكن الكتاب ايضا من تأليف دكتور اسامه عشان كدا حصل عندى اختلاط فى المعلومات

انهارده ويبينار الاسئلة ياريت تكون سجلت عشان تستفسر عن اللى انت متلغبط فيه ودكتور اسامة هيقولك ويقولنا انهى حاجة هيا الصح وربنا يوفقنا جميعا لما فيه الخير

Hema 17-08-2011 10:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damoty (المشاركة 187331)
انهارده ويبينار الاسئلة ياريت تكون سجلت عشان تستفسر عن اللى انت متلغبط فيه ودكتور اسامة هيقولك ويقولنا انهى حاجة هيا الصح وربنا يوفقنا جميعا لما فيه الخير

متشكر جدا على اهتمامك انا بالفعل سجلت فى الويبينار وهبقى اسأل الدكتور فى الجزئيه دى

اتمنالك التوفيق

imtithal 17-08-2011 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damoty (المشاركة 187190)

الحمدلله لملمت شوية اكل بايت من التلاجة وفطرت :) الله يجازي الفوركس الجميل جدا جدا ده :)

الله يكون في عونك سهر وشغل وصيام ربنا يعوضك وتنجح يارب بس تيجي التاني لانى انا الاولى :)

الساعة الآن 04:55 PM