اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   كيف يمكنك الربح من تسجيلك و اشتراكك مع إف إكس أرابيا؟؟ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=44224)

خدمة العملاء 02-03-2015 01:45 AM

رد: كيف يمكنك الربح من تسجيلك و اشتراكك مع إف إكس أرابيا؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada1228 (المشاركة 768843)
هو اعتقد لو وجِد حدا معترض على موضوع السنت انا لحد الان ماقريت غير اول مشاركة ولكن اعتقد انو في مين رح يعلق ...
بس نحنا لما سجلنا بالمنتدى كان هدفنا تعليمي بحت لذلك لوطلعلك شي خير ولو ما طلعلك منه من هون اتوقع بالتجارة رح يطلعلك "بفضل الله من ثم هاد الموقع" لذلك بالرغم من انه سنت ولكن في اعضاء اخدو منه الالاف الدولارات واعيد مباركاتي لبيتي الثاني بحلته الجديدة

كلام طيب اخونا الغالي

وهذا ما نسعي له ، المنتدي كما تري يزوره الاف الاعضاء يوميا فان قام احد الاعضاء بفتح موضوع قيم ويستحق

التقدير ستجد الاعضاء لا تبخل عليه بلايك وممكن اسبوع او شهر يحصل فيه عضو علي 1000 لايك وشهر اخر علي 10

فقط علي حسب نشاطه وجودة ما يقوم به من مشاركات

بالتوفيق للجميع

خدمة العملاء 02-03-2015 01:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.أحمد السليمان (المشاركة 768849)
قفزات كبيرة وخدمات مميزة
نتمنى الفائدة للجميع
وكوني فرد من ارابيا يغنيني عن الدولارات

اهلا وسهلا بك اخونا الغالي

وان شاء الله تكون اضافة للجميع

دمتم بخير

elbayed2014 02-03-2015 01:53 AM

خدمة جد ممتازة لتشجيعنا أكتر على التعلم ومبروك عليكم اللوك الجميل...

shobra 02-03-2015 02:21 AM

اعتقد موضوع تقييم المواضيع عن طريق اللايكات اثبت فشله مع العرب انا مثلا عندى اكثر من 5000 مشاركه ولم اكمل ال500 مشاركه الفعاله من قبل ولا مرة يا دوب وصلت 450 تقريبا مش فاكر لان عداد المشاركات الفعاله مش موجود مع النظام الجديد ومواضيعى موجودة ومعروفه يا ريت لو تقييم المشاركات يكون عن طريق المشرفين فقط
وكمان من خبرتى ايضا انه يتم تحالفات بين الاعضاء لضغط اللايكات لبعض ونتيجه هذة التحالفات فى ناس كتير اخذت ما لا تستحق وانا اتعرض عليا كدة من بعض الاعضاء زمان وانا رفض والحمد لله

bogy_king 02-03-2015 02:50 AM

يانهار ابيض علي الشغل

دا احنا هنلم فلوس مالهاش اول من اخر

ايه اللي اف اكس ارابيا بتعملة ده

وكمان فلوس كاش

فعلا هو ده البلاء الحسن

تحياتي يا احسن موقع واسرة عرفتها في حياتي

jamalscalper 02-03-2015 02:54 AM

مبروك اف اكس ارابيا اللوك الجديد الازرق مريح للعين ولا يضر العين لو الواحد سهر مع الموقع الليل في الضلماء يعني هته اضافه وهدا تقديري
اعاده اتاحه الاتصال ياهو مسنجر سكايب خطوه مباركه وتأصل جانب التعارف والوصول بين الاخوه
اخيرا وليس آخرا هناك قسم كبير من الزوار (للي يدخلو المنتدى) يضيعون هباء ا يزورون المنتدى ويخرجون وكأن شيء لم يكن
حسب الصوره 5 اضعاف اللي يدخلو المنتدى يخرجون دون اي مرجع لضمان عودتهم على الاقل
لو يعمل المنتدى على اسلوب لضمهم او اخد ايميلهم او لايك فيسبوك المهم ترك بصماتهم في الموقع اضن يكون له اتر ايجابي ويوسع رقعه امبراطوريه ارابيا :1 (74): وتقبلو تقديري

همسه :1 (85):لا علاقه لها بهدا الموضوع الكبير :1 (31): متى نتايج مسابقه FBS :1 (27):

bassem01 02-03-2015 03:23 AM

اعتقد دا اول منتدى فى العالم.يقدم كل الخاصيات دى ببلاش كدا و بدون مقابل .. انا اول مره موقع عربى يبهرنى بنجاحه زى الموقع ده .. يستاهل فعلا ان اقعد فى افكس اريبيا فتره طويله من النهارده

kamel83 02-03-2015 04:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kimo (المشاركة 768760)
بالتوفيق ولو ان سنت دي تضحك جدا وتقلل من قيمة المنتدي بلاش منها خالص افضل

السلام عليكم صحيح مسالة 1 سنت ليست و لا بد لكن بالنسبة للكثير فالتعلم اهم بكثير

ayousef 02-03-2015 04:54 AM

طيب يا اخي الكريم بالنسبة للاعضاء القدامي والمتابعين علي الفيس وتويتر والقناه كدة خلاص مفيش اي هدايا ؟؟؟؟؟؟؟
لاني قبل كدة رفعت صور لكل دة وجتلي رسالة انك هتحصل علي الحافز ال كان موجود في الفترة دي وحتي هذه اللحظة لسة مستني هههه
علي فكرة انا شخصيا جصلت علي بونص قبل كدة في عروض (للعلم بس) لكن في موضوع الاشتراك في الفيس وتويتر والقناه مفيش حاجة

مبارك نور 02-03-2015 07:23 AM

مفاجات كبيره ..وحصريا في منتدي العريق
اف اكس عريبيا ...

الساعة الآن 06:17 AM