اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   الحمد لله رب العالمين..عودة اف اكس ارابيا (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=17738)

أحمد الرويني 11-01-2012 07:16 PM

رد: الحمد لله رب العالمين..عودة اف اكس ارابيا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوراق الخريف (المشاركة 256519)
نعم ربما انا اكون اخر شخص اغلق المنتدى في وجهه فقط منذ 36 ساعة فقط لم استطع الدخول الى الموقع

وكم تضايقت حينها وبدات ابحث عن اعضائنا في منتديات اخرى علي اعثر على احدهم
هذه الساعات ال 36 اثبتت لي ان لا منتدى يعادل منتدانا في الصداقة والمحبة وقوة التحاليل
وكم انا سعيد لا بل سعييد جدا بعودة الماسة الزرقاء الينا من جديد
وفق الله الجميع

والى الانطلاق مجددا نحو السماء

بالفعل يا غالي ساعات عصيبة و مضت و ندعو الله ألا يفرقنا أبداً و نكون دائماً يد واحدة
و متواصلين علي الخير و المودة

wolfkamikaz 11-01-2012 07:18 PM

استطيع ان اقول مبرووووك انت انسان شهم يا دكتور و ربنا معاك ان شاء الله اكون رديتلك جزء بسيط من مزاياك و ان شاء الله قدرت أساعدك حتى ب 1% منتظر القصة لأني أكثر واحد متشوق لسماعها
مبروووووووووك علينا

ProPips 11-01-2012 07:24 PM

الحمد لله رب العالمين
و حشنا المنتدي جدا والله و فعلا احزنا رؤية المنتدي لا يعمل لان ارابيا غالية جدا علينا و بالحبايب اللي هنا

ahm7373 11-01-2012 07:29 PM

الحمد لله رب العالمين

وألف ألف ألف مبروك من القلب عودة منتدانا

ألف مبروك للدكتور أسامه
ألف مبروك لكل المشرفين
ألف مبروك لكل الأعضار
ألف مبروك لزوار الموقع

jamalscalper 11-01-2012 07:34 PM

:1 (87)::1 (87):مبروك عليكم العوده القويه :1 (87)::1 (87): المخترق اختار اللعب مع الشخص الخطأ مادا سنفعل له ....نصيبووو:1 (82):
والمنتدى باعضاءه اتبت انه كالجسد الواحد ادا اشتكى منه عضو تداعى له ساءر الجسد بالسهر والحمى ومبروك مره اخرى

أحمد الديب 11-01-2012 07:44 PM

الف الف مبروك يا دكتور والله فرحتنا بخبر عودة المنتدي
مبروك لينا كلنا عودة منارة الفوركس العربية بسلام
ومنتظر القصة بشغف شديد :D

أ.نادر غيث 11-01-2012 07:44 PM

مستمتع جدا بقراءة الردود , فعلاً شيئ يرفع الرأس اعضاء بهكذا حب واخلاص ..
لا تستعجلوا على القصة , كل شيئ وبوقته حلو :1 (104):
وحتعرفوا كل حاجة باذن الله :)
اللهم لك الحمد

dib_card 11-01-2012 07:46 PM

حمد لله على السلامة يا اربيا كنت حاسس انى خلاص مشلاقى منتديات فوركس تانى عربى و رحت على الاجنبى و انا فاقد الامل

hossam hassan 11-01-2012 07:52 PM

الحمد لله رجع الحق لصحابة ومبروووووووووك على الجميع عودة المنتدى

المحروم 11-01-2012 07:56 PM

الف الف مبروك للدكتور اسامه وكل الاعضاء الحمدالله رب العالمين والله انا كنت أعمل تحديث لصفحة اريبيا على الفيس بوك كل 30 دقيقه علشان اشوف ما هو الجديد

في حل المشكله وعملت بحث على الانترنت اكثر من 100 مره قلت يمكن الدكتور اسامه غير الدومين وفضلت أبحث عن أعضاء المنتدى بصراحه الواحد حس انه كان

في حاجه نقصاه وكمان حس انه المواضيع يل كتبها راحت لواحد حرامي سافل وكنت زعلان لانه في ليه موضوع وهو كيف تربح المليون وكان عدد المشاهدات فيه

واصله 800 مشاهده وانا كنت فراحان وكنت ناوي لما توصل 1000 ادلع نفسي واروح اكل وجبة كنتاكي kfc (احتفل مع نفسي بس لاني بخيل شويه مكنتش

ناوي اعزم حد ) لانه بصراحه ده اول منتدى اكتب فيه في كل حياتي والسبب اني حسيت انه الناس يل فيه واعضاءه عباره عن أسره واحده وكل واحد فيهم يتمنى الخير

لاخيه حاولت اني افتح صفحة المنتدى اكثر من 500 مره في 4 ايام يل فاتوا وكانت تديني الصفحه البايخه بتاعة دادي او كلمت oops بياخه وقلت ادب وكل مره كنت ادعي فيها على الهاكر بدعاء هوه وحظه

مره الدعاء يكون محترم زي ربنا يهديه ومره دعاء وسخ من السره وتحت المهم الحمد لله وبتمنى منك يا دكتور اسامه انك تطبق المثل يل بيقول الضربه التي لا تقتلني

تقويني يا ريت انك تقوي الحمايه للدوميين للمنتدى وتختار سرفر يصعب اختراقه وتخبي البيانات الشخصيه بشكل افضل وللاسف الواحد يمكن شك في بعض الاعضاء

يل كانوا عاملين مشاكل قبليها بيومين في المنتدى فلو كان ملهمش سبب بيل حصل انا اعتذر منهم وكذلك سولت لي نفسي انا اسف وشكرا لكم جميعا

الساعة الآن 10:57 AM