اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هااام ... لمن يواجه مشكلة في الايداع عبر الكريديت مع شركة اف اكس دي دي (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=41735)

معاذ عودات 22-09-2014 07:20 PM

رد: هااام ... لمن يواجه مشكلة في الايداع عبر الكريديت مع شركة اف اكس دي دي او الباري

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaliamer (المشاركة 738286)
أنا فاتح حساب بالجنيه في كريدي أجريكول مصر ومعايا كارت مسبوق الدفع كنت بعمل ايداع بيه وكان السحب بتحويل بنكي وطبعا وقف التعامل مع الكارت في المستجدات الأخيرة ... والسؤال ...
أعمل إيه عشان أسحب واودع عشان انا اتلخبطت من كتر التفاصيل ؟
أرجو المساعدة
وشكراااااااااا

اهلا فيك اخي ،،
ممكن تودع عن طريق الحواله البنكية
او تعمل فيزا جديدة

ahmedaliamer 22-09-2014 07:57 PM

رد: هااام ... لمن يواجه مشكلة في الايداع عبر الكريديت مع شركة اف اكس دي دي او الباري

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 738303)

اهلا فيك اخي ،،
ممكن تودع عن طريق الحواله البنكية
او تعمل فيزا جديدة

طيب بعد إذنك استاذ معاذ ايه قصة البنوك الالكترونية ؟ وازاي تقدر تفيدني في الموضوع ده؟
يعني ممكن اعمل ايداع وسحب عن طريقها ؟

معاذ عودات 23-09-2014 10:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaliamer (المشاركة 738316)

طيب بعد إذنك استاذ معاذ ايه قصة البنوك الالكترونية ؟ وازاي تقدر تفيدني في الموضوع ده؟
يعني ممكن اعمل ايداع وسحب عن طريقها ؟

اهلا فيك ،
البنك الالكتورني : هو حساب لك في بنك معين على الانترنت يمكنك الايداع فيه من حسابك الارضي او من حسابات اشخاص اخرين ، يمكنك استخدامه في مجالات كثيرة ، ومن ايداع الفوركس ،
انصحك بالبحث عنه في جوجل حتى يخرج لك معلومات اكثر افادة

ahmed elwan cris 29-09-2014 10:25 AM

طيب يا جماعه انا معايا فيزا مربوطه بحساب بنكى للبنك الاهلى المصرى والمفروض انها بتستخدم على النت برده وجربت بيها الايداع لم تقبل نهائيا
اعمل ايه

خدمة العملاء 29-09-2014 01:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elwan cris (المشاركة 739774)
طيب يا جماعه انا معايا فيزا مربوطه بحساب بنكى للبنك الاهلى المصرى والمفروض انها بتستخدم على النت برده وجربت بيها الايداع لم تقبل نهائيا
اعمل ايه

ايه الراسلة اللي كانت بتطلعلك وجربتها مع اي شركة ؟

لان الايداع عبر الماستر او فيزا البنك الاهلي المصري تعمل بكفائة

ام حاولت الايداع ببطاقة ال ATM ??

ahmed elwan cris 29-09-2014 06:32 PM

حاولت الايداع ببطاقة الخصم المباشر وهى تعمل على الانترنت ولكن للاسف لم تقبل الايداع فى شركة fxcm & markets

shady hamza 29-09-2014 07:51 PM

السلام عليكم
دلوقتي يا جماعه انتوا عارفين انه السحب بالدولار من الموني بوكر عل مصر اتوقف
فما العمل يعني هنسحب ازاي ف ناس بتقول نسحب ياليورو بس انا مش فاتح غير حساب بالدولار ف كده ايه العمل هل هيجولي ياليورو برده والبنك يحولهم بالدولار ولا ايه العمل

wael0102003 29-09-2014 08:18 PM

اعتقد كارت كاش فور يو البنك العربى الافريقى شغال

خدمة العملاء 30-09-2014 11:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elwan cris (المشاركة 739879)
حاولت الايداع ببطاقة الخصم المباشر وهى تعمل على الانترنت ولكن للاسف لم تقبل الايداع فى شركة fxcm & markets

اخي الفاضل مش كل الكروت تعمل مع كل الشركات في شركات ترفض كروت المدفوعة مسبقا من الاساس

خدمة العملاء 30-09-2014 11:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shady hamza (المشاركة 739894)
السلام عليكم
دلوقتي يا جماعه انتوا عارفين انه السحب بالدولار من الموني بوكر عل مصر اتوقف
فما العمل يعني هنسحب ازاي ف ناس بتقول نسحب ياليورو بس انا مش فاتح غير حساب بالدولار ف كده ايه العمل هل هيجولي ياليورو برده والبنك يحولهم بالدولار ولا ايه العمل

وعليكم السلام

حضرتك ممكن تتواصل مع وسطاء البنوك الالكترونية في المنتدي وتغير معهم الموني بوكرز

هذا ان تأكد انه لا يمكن السحب عبر التحويل البنكي لمصر لانه حتي الان لا يوجد اي معلومة تفيد بذلك علي موقع الشركة او المدونة

الخاصة بهم ومن الممكن ان يكون هذا سبام

الساعة الآن 06:01 PM