اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   طريقة الاشتراك فى ادارة حسابات فوركس باكسبيرت هالى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13199)

معاذ عودات 23-09-2011 07:15 PM

رد: طريقة الاشتراك فى ادارة حسابات فوركس باكسبيرت هالى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 203918)
السلام عليكم
اود الاشتراك ولكن لااعرف كيف ممكن اي احد يرشدني على كيفية الاشتراك

اهلا اخت رزان
فقط افتحي حساب تحت اف اكس ارابيا
من هذا الرابط افتح حسابك الاسلامى مع FXDD و تمتع بدعم اف اكس ارابيا
وقومي بالايداع
وراسلينا على الدعم الفني لنقوم باشراكك

sum3a 23-09-2011 09:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 204039)
تم بحمد الله وفضله الوصول للمرتبه 66

مع تمنياتي بمزيد من التوفيق والنجاح

http://fx-arabia.com/vb/uploaded/1004_11316793623.jpg[/URL]

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compustar (المشاركة 204044)

بارك الله بمجهودكم الكبير وبإذن الله سأشترك معكم
وشكرا لحضرة الدكتور على محاضراته التي لا استطيع ان اجد لها كلمات تعبر عن تفانيه ومجهوده المميز
تقبلوا مروري وخالص التقدير

شكرا لكم اخوتي على تشجيعكم و دعمكم و ان شاء الله يكون للجميع في هذا الاكسبيريت خير و بركة و مدخل رزق

مدير الموقع 24-09-2011 01:43 AM

شكرا ليكم المرور..
كنت قد كتبت فى مشاركة سابقة اننى ساشرح كيف يمكن ان يخسر الاكسبيرت و حتى يعمل كل شخص فيما يضع ماله و يشغله و هو امر مفضل لدينا..
دائما البضاعة الصالحة تبيع نفسها اما البضاعة الاى كلام يحاول صاحبها ان يزوقها و يروقها عشان يزقها :)

من خلال متابعتى للاكسبيرت فهو كاى استراتيجية او طريقة عمل يمكن ان تربح و تخسر و السوق كله فى الاساس ربح و خسارة فى كل الاحوال و لكن عندما نربح يجب ان نعرف لماذا ربحنا و عندما نخسر يجب ان نعلم ايضا لماذا خسرنا و هو امر هام جدا كى تثق فيما انت واضع مالك فيه..

ساذكر نقاط قوة و نقاط ضعف الاكسبيرت كاملة ليقوم الاخوة الافاضل بالقراءة و التمعن فى الكلام و لمن يريد اتخاذ القرار الصحيح له.

نقاط قوة الاكسبيرت:

1- احترام ادارة رأس المال حيث ان الاكسبيرت فى اكثر من 95% من التداول يحترم ادارة راس المال او اقل كمان و يحاول ان يحقق ربحا بسيطا و لكن بمخاطرة متدنية .
2- الاكسبيرت يعمل على طريقة المضاعفات و يعمل فنيا على طريقة تفريغ السعر الحتمى و مرفقا معه ثلاثة مؤشرات قوية بالاضافة الى الية معقدة لحساب الدخول و تحريك الاهداف و الستوبات.
3- نظم المضاعفات معروفة بخطورتها على الحساب و لكن المضاعفات فى الاكسبيرت ذكية و لقد وفر الدخول المناسب للاكسبيرت عدد خمسة عشرة مضاعفة حتى يخسر الاكسبيرت .
4- الاكسبيرت لا يفتح صفقات كثيرة انما يحافظ على صفقات معقولة مفتوحة.
5- الاكسبيرت لا يحتاج روافع عالية و انما يحتاج لمساحة فى الحركة جيدة.
6- الاكسبيرت هدفه الاولى 10 نقاط فقط و هو سهل تحقيقه مع الاعتماد على توليفة المؤشرات.
7- السوق 70% ذبذبة و 30% رالى و الاكسبيرت عمله الافضل مع الذبذبة لذا فهو 70% رابح من السوق و ايضا ال 30% قد يربح منهم الكثير.

نقاط الضعف او كيف يخسر الاكسبيرت :

- هالى خسارته فى المضاعفات ان يكون هناك دخول عكس الاتجاه الصحيح و يكون الدخول فى ضد الرالى الطويل و ان يشتد التيار عليه و لا يقوم باى تصحيح..
بمعنى التالى..
لدينا خمسة عشرة مضاعفة يمكن الاكسبيرت ان يضاعفهم بلا مشاكل و يستمر فى السوق كيف يمكن للمضاعفات ان تستمر لفترة طويلة و يسبب خسارة الاكسيبيرت ؟؟

الخسارة تاتى فى اشياء متتالية سيقف حظ الاكسبيرت العاثر امامهم انذاك ( لا قدر الله ):

1- عد تحقيق الاكسبيرت لهدفه الاولى 10 نقاط من البداية.
2- السير فى رالى طويل عكس اتجاه الدخول لمدة يوم كامل مثلا.
3- الذبذبة فى نطاق ضيق او عدم التصحيح و الحركة فى حد اقصى 50 بيب.
4- السير فى رالى طويل مرة اخرى.
5- الذبذبة فى نظاق ضيق و عدم التصحيح و الرينج الضيق حد اقصى 70 بيب.
6- الرالى مرة اخرى.

اذن اى خروج لهالى من اى مرحلة قبل السادسة سيعنى انه خرج من المضاعفات سالما رابحا و يجب ان يخسر ان تتوافر الستة عثرات امامه بشكل متتالى لانه دون ذلك لا يمكن ان يخسر الاكسبيرت.

هذا هو تحليلى للاكسبيرت فى الفترة الماضية و قد شاهدت الامر عدة مرات فى المخاطرات الاعلى و لكن مع المخاطرات الاقل الامر اصبح اكثر امانا و فرصا اطول للخروج الامن.

بالتوفيق ان شاء الله.

damoty 24-09-2011 01:59 AM

بالتوفيق ان شاء الله يادكتور ان شاء الله انا مع حضرتك فى الاكسبيرت بالتوفيق يارب لنا جميعا

Mr.MahmoudSelem 24-09-2011 03:09 AM

Tab ya gama3a ba3d eznoko ana fate7 2 accounts wa7d mn 1 week we el tany embare7 yenfa3 ad5ol be wa7ed fehom el expert ? wala lazem fx arabia ely yeft7holy wala eh belzabt yaret law yenfa3 ad5ol ma3ako el expert be wa7d fehom 3alshan a3tked eno hayeb2a sa3b yefta7oly account 3rd, me7tag rad 3alashan a3raf abl manzel a7awel el money you el 7ad el gy ba3d eznoko please, isa 5eer rabena yewafa2ko game3an inshaallah

Herr.Omar 24-09-2011 03:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.MahmoudSelem (المشاركة 204270)
Tab ya gama3a ba3d eznoko ana fate7 2 accounts wa7d mn 1 week we el tany embare7 yenfa3 ad5ol be wa7ed fehom el expert ? wala lazem fx arabia ely yeft7holy wala eh belzabt yaret law yenfa3 ad5ol ma3ako el expert be wa7d fehom 3alshan a3tked eno hayeb2a sa3b yefta7oly account 3rd, me7tag rad 3alashan a3raf abl manzel a7awel el money you el 7ad el gy ba3d eznoko please, isa 5eer rabena yewafa2ko game3an inshaallah

الحسابات دي تحت رعاية ارابيا ولا لا يا اخي لازم يكون فيهم حساب تحت رعاية ارابيا

Mr.MahmoudSelem 24-09-2011 05:23 AM

مش عارف بس اعتقد لا علشان ان مجبتش اسم ارابيا خالص وانا بعمل اوردر فتح الحساب الجديد , طب هو ينفع بعد مافتحت الحساب ده كده ينفع اعمل اى حاجه علشان اخليه تحت رعاية FX-Arabia بعد مافتحته عادى ولا لازم fx-arabia هما الى يفتحوه يارين ياجماعه لو فى اى حل يخلينى ادخل معاكو الاكسبرت علشان اعرف انا هاودع المال فى الحساب الى هايدخ الاكسبرت ولا ارابيا هايفتحولى حساب وانا بعد كده اودع فيه المال ؟ ارجو المساعده من فضلكو وشكر جزيلا على المرور يا omarito ولكل واحد بذل مجهود فى هذا المنتدى اشوفكم بخير السلام عليكم

معاذ عودات 24-09-2011 09:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.MahmoudSelem (المشاركة 204282)
مش عارف بس اعتقد لا علشان ان مجبتش اسم ارابيا خالص وانا بعمل اوردر فتح الحساب الجديد , طب هو ينفع بعد مافتحت الحساب ده كده ينفع اعمل اى حاجه علشان اخليه تحت رعاية FX-Arabia بعد مافتحته عادى ولا لازم fx-arabia هما الى يفتحوه يارين ياجماعه لو فى اى حل يخلينى ادخل معاكو الاكسبرت علشان اعرف انا هاودع المال فى الحساب الى هايدخ الاكسبرت ولا ارابيا هايفتحولى حساب وانا بعد كده اودع فيه المال ؟ ارجو المساعده من فضلكو وشكر جزيلا على المرور يا omarito ولكل واحد بذل مجهود فى هذا المنتدى اشوفكم بخير السلام عليكم

اهلا يا غالي
اكيد يزبط تنقله تحت ارابيا
وذالك بأرسال رساله الى الدعم الفني
sales.ar@fxdd.com
واطلب منهم نقل حسابك رقم ( 0000 ) الى رعايه منتدى اف اكس ارابيا
وعندما يأتيك الرد يكون قد تم تحويلك ويمكنك الدخول بالاكسبيرت
تحياتي

wildcat 24-09-2011 01:50 PM

شكرا يا دكتور للاهتمام بس الباك تست لابد منة للاطمئنان ان الاكسبيرت انشا اللة لن يدمر الحسابات و كما ذكرت دة شىء معروف فى عالم الاكسبيرتات يكسبك شهر او عدة شهور ثم يدمر الحساب لذلك لابد من عمل الباك تست الصح بجانب اللايف و خصوصا ان الاكسبيرت لسة لم يعمل مدة طويلة كافية حتى على الايف انا رفعت اللينك لعمل الباك تست بدرجة عالية و حقيقية و هذا سيستغرق بعض الوقت بس الموضوع يستاهل لان دى فلوس ناس معلش هنتعبك يا دكتور بس للضرورة احكام .
http://forum.arabictrader.com/t125540.html

ارجو احذ الطلب ماخذ الجد لان دى فلوس ناس و خراب حساب معناة خراب بيت .

معاذ عودات 24-09-2011 02:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildcat (المشاركة 204341)
شكرا يا دكتور للاهتمام بس الباك تست لابد منة للاطمئنان ان الاكسبيرت انشا اللة لن يدمر الحسابات و كما ذكرت دة شىء معروف فى عالم الاكسبيرتات يكسبك شهر او عدة شهور ثم يدمر الحساب لذلك لابد من عمل الباك تست الصح بجانب اللايف و خصوصا ان الاكسبيرت لسة لم يعمل مدة طويلة كافية حتى على الايف انا رفعت اللينك لعمل الباك تست بدرجة عالية و حقيقية و هذا سيستغرق بعض الوقت بس الموضوع يستاهل لان دى فلوس ناس معلش هنتعبك يا دكتور بس للضرورة احكام .

معك حق اخي تطلب الي بدك اياه قبل البدء في اداره حسابك
ولكن انا لا ارى كلامك منطقياً بعض الشيء

والكلمه التي اعترض عليها هي
خراب حساب معناه خراب بيوت

نحن لا نقول لكم اعطينا دخلك الشهري او اقترض وضع مالك عنا
لا يجوز هذا في عالم الفوركس ومن يريد الدخول للفوركس يجب وضع مال زائد عن حاجته
بحيث لو خسر الحساب لا يؤثر هذا على حياه بيته ... ( هذا بشكل عام )

نحن كأدارة منتدى يهمنا اولا ان الاعضاء يكونو رابحين وليس خسرانين
وعندما تخسر 35% من حسابك نوقف الاكسبيرت ونرجع لك حسابك وهذا شرط من الشروط
وال35% لا اعتقد انها ستدمر بيت وستخرب حياه ( هذا بشكل خاص )

ولكن ان شاءالله سيقوم الدكتور بتقديم ما تريدون من اثباتات تضعكم في بر الامان
وهذا من حقكم طبعا

تقبل رأيي

عبدالله عمرو 24-09-2011 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 204248)
شكرا ليكم المرور..
كنت قد كتبت فى مشاركة سابقة اننى ساشرح كيف يمكن ان يخسر الاكسبيرت و حتى يعمل كل شخص فيما يضع ماله و يشغله و هو امر مفضل لدينا..
دائما البضاعة الصالحة تبيع نفسها اما البضاعة الاى كلام يحاول صاحبها ان يزوقها و يروقها عشان يزقها :)

من خلال متابعتى للاكسبيرت فهو كاى استراتيجية او طريقة عمل يمكن ان تربح و تخسر و السوق كله فى الاساس ربح و خسارة فى كل الاحوال و لكن عندما نربح يجب ان نعرف لماذا ربحنا و عندما نخسر يجب ان نعلم ايضا لماذا خسرنا و هو امر هام جدا كى تثق فيما انت واضع مالك فيه..

ساذكر نقاط قوة و نقاط ضعف الاكسبيرت كاملة ليقوم الاخوة الافاضل بالقراءة و التمعن فى الكلام و لمن يريد اتخاذ القرار الصحيح له.

نقاط قوة الاكسبيرت:

1- احترام ادارة رأس المال حيث ان الاكسبيرت فى اكثر من 95% من التداول يحترم ادارة راس المال او اقل كمان و يحاول ان يحقق ربحا بسيطا و لكن بمخاطرة متدنية .
2- الاكسبيرت يعمل على طريقة المضاعفات و يعمل فنيا على طريقة تفريغ السعر الحتمى و مرفقا معه ثلاثة مؤشرات قوية بالاضافة الى الية معقدة لحساب الدخول و تحريك الاهداف و الستوبات.
3- نظم المضاعفات معروفة بخطورتها على الحساب و لكن المضاعفات فى الاكسبيرت ذكية و لقد وفر الدخول المناسب للاكسبيرت عدد خمسة عشرة مضاعفة حتى يخسر الاكسبيرت .
4- الاكسبيرت لا يفتح صفقات كثيرة انما يحافظ على صفقات معقولة مفتوحة.
5- الاكسبيرت لا يحتاج روافع عالية و انما يحتاج لمساحة فى الحركة جيدة.
6- الاكسبيرت هدفه الاولى 10 نقاط فقط و هو سهل تحقيقه مع الاعتماد على توليفة المؤشرات.
7- السوق 70% ذبذبة و 30% رالى و الاكسبيرت عمله الافضل مع الذبذبة لذا فهو 70% رابح من السوق و ايضا ال 30% قد يربح منهم الكثير.

نقاط الضعف او كيف يخسر الاكسبيرت :

- هالى خسارته فى المضاعفات ان يكون هناك دخول عكس الاتجاه الصحيح و يكون الدخول فى ضد الرالى الطويل و ان يشتد التيار عليه و لا يقوم باى تصحيح..
بمعنى التالى..
لدينا خمسة عشرة مضاعفة يمكن الاكسبيرت ان يضاعفهم بلا مشاكل و يستمر فى السوق كيف يمكن للمضاعفات ان تستمر لفترة طويلة و يسبب خسارة الاكسيبيرت ؟؟

الخسارة تاتى فى اشياء متتالية سيقف حظ الاكسبيرت العاثر امامهم انذاك ( لا قدر الله ):

1- عد تحقيق الاكسبيرت لهدفه الاولى 10 نقاط من البداية.
2- السير فى رالى طويل عكس اتجاه الدخول لمدة يوم كامل مثلا.
3- الذبذبة فى نطاق ضيق او عدم التصحيح و الحركة فى حد اقصى 50 بيب.
4- السير فى رالى طويل مرة اخرى.
5- الذبذبة فى نظاق ضيق و عدم التصحيح و الرينج الضيق حد اقصى 70 بيب.
6- الرالى مرة اخرى.

اذن اى خروج لهالى من اى مرحلة قبل السادسة سيعنى انه خرج من المضاعفات سالما رابحا و يجب ان يخسر ان تتوافر الستة عثرات امامه بشكل متتالى لانه دون ذلك لا يمكن ان يخسر الاكسبيرت.

هذا هو تحليلى للاكسبيرت فى الفترة الماضية و قد شاهدت الامر عدة مرات فى المخاطرات الاعلى و لكن مع المخاطرات الاقل الامر اصبح اكثر امانا و فرصا اطول للخروج الامن.

بالتوفيق ان شاء الله.

اشكرك د اسامه على الشرح لطريقة نجاح وخسارة الاكسبيرت بشكل واضح ومفصل واعتقد انه باسوا الامور ليس سهلا وليس مستحيلا طبعا ان يفعلها وانت قلت شيئا مهما جدا انه ربح وخساره هذا العمل

سؤالي المهم هل لا قدر الله وان تخطى الست مراحل السيئه للاكسبيرت هل 35% من الرصيد تكفي لتغطيتها ام انه اذا تخطى الست مراحل فانه يكون خسارته الحساب باكمله او جزءا كبيرا منه

لانه هناك احتمال ان يخسر 35% من الحساب وهو في المرحله الثالثه او الرابعه من المراحل السته هذا اذا افترضنا انه اذا تخطى الست مراحل سيخسر الحساب كله

السؤال الاخر
انا لاحظت باحد ردودك او بردود الاخ سمعه انه توجد هناك حسابات لمعدلات تحركات سنويه على العمله
فهل هذا يعني انه سيتم تغيير الاعدادات كل بداية عام او بداية كل شهر اذا اخدنا طبعا بعين الاعتبار اننا ناخذ الرينج السنوي من اخر تاريخ يعمل به الاكسبيرت

تقبل فائق ودي وتقديري

عبدالله عمرو 24-09-2011 08:54 PM

معلش كان لي سؤال اخر د اسامه

بالنسبه للرالي القوي كم عدد نقاطه؟

مدير الموقع 25-09-2011 02:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildcat (المشاركة 204341)

من عينى اخى الفاضل.
ساقوم بمراجعة الموضوع و تطبيق الفحص بنسبة 99% و نتابعه
هذا يفيدنى انا شخصيا قبل البدء و يفيد الجميع..
انتظرنى اعود للبيت فى المساء و اقوم بتحميل الملفات و عمل الباك تست و رفعه..
تحياتى يا غالى

مدير الموقع 25-09-2011 02:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 204361)
اشكرك د اسامه على الشرح لطريقة نجاح وخسارة الاكسبيرت بشكل واضح ومفصل واعتقد انه باسوا الامور ليس سهلا وليس مستحيلا طبعا ان يفعلها وانت قلت شيئا مهما جدا انه ربح وخساره هذا العمل

سؤالي المهم هل لا قدر الله وان تخطى الست مراحل السيئه للاكسبيرت هل 35% من الرصيد تكفي لتغطيتها ام انه اذا تخطى الست مراحل فانه يكون خسارته الحساب باكمله او جزءا كبيرا منه

لانه هناك احتمال ان يخسر 35% من الحساب وهو في المرحله الثالثه او الرابعه من المراحل السته هذا اذا افترضنا انه اذا تخطى الست مراحل سيخسر الحساب كله

السؤال الاخر
انا لاحظت باحد ردودك او بردود الاخ سمعه انه توجد هناك حسابات لمعدلات تحركات سنويه على العمله
فهل هذا يعني انه سيتم تغيير الاعدادات كل بداية عام او بداية كل شهر اذا اخدنا طبعا بعين الاعتبار اننا ناخذ الرينج السنوي من اخر تاريخ يعمل به الاكسبيرت

تقبل فائق ودي وتقديري

اهلا اخى عبد الله..
المراحل الست هى لخسارة 35% تقريبا من الحساب او بالاخرى بداية دخوله المرحلة السادسة بالمعنى الاتى.

المضاعفة العاشرة سيكون الاكسبيرت محملا بعقود اقل من 0.8 لوت على حساب بخمسة الاف و هى مرحلة بداية الخطورة المبكرة..
امامنا ثلاثة مضاعفات تصل بالاكسبيرت الى حد 1.5 ستاندرد على الحساب و هى المراحل شديدة الخطورة.
قبل ان يكون لدينا مضاعفة واحدة تكون الاخيرة ..
قبل هذه المضاعفة يمكن حساب خسارة الحساب فى حدود 35% - 40% و هى النسبة المتفق عليها لاخراج الاكسبيرت اجباريا من السوق.
هذا هو توضيحى و هن نفسى لم ارى للاكسبيرت اكثر من المضاعفة الثامنة و هى ما اضاعت الحسابات الكبيرة و تبقى على الحسابات الصغيرة.

كل شيئ وارد فى عالم الفوركس يعنى لو بنمر بايام مثل الازمة العالمية ممكن يتعرض الاكسبيرت للخسائر و المهم انه لا يتعرض لها فى اول دخوله عشان يكون فى مساحة دايما للمضاعفة ال 15 ان حدثت و لتقليل حجم الخسائر.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 204502)
معلش كان لي سؤال اخر د اسامه

بالنسبه للرالي القوي كم عدد نقاطه؟

فى حدود 450-600 نقطة بدون اى تصحيح اى اقل من 80 بيب فى المضاعفات الكبيرة و اقل من 50-60 بيب فى المضاعفات المتوسطة و اقل من 30-40 فى المضاعفات الصغيرة..

تحياتى يا غالى..

kokoeffect 25-09-2011 05:50 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

انا كان ليا يا جماعه سؤالين بخصوص الاشتراك في هذا الاكسيبرت ..

السؤال الاول : هو اللي هيشترك في الحساب المجمع ب 500 دولار .. طيب لو هو دخل في الفتره بتاعة البونص مش كده الحساب هيكون 550 . وده كده هيبقي مخالف ولا ال 50 دولار هتتبعت علي حسابه هنا ...

السؤال الثاني : وده بخصوصي انا.. انا كنت فاتح حساب حقيقي من شهر ونص تقريبا ومأودعتش فيه لحد دلوقتي لو كده اودع فيه وابعت ليكم صوره من الايداع (ابعت لمين بالظبط ). وبكده اعتبر اشتركت في الاكسيبرت .. ولا في حاجه تانيه .

وشكرا ليكم علي الاهتمام وعلي هذا المجهود الرائع . جزاكم الله كل خير ...

razan adnan 25-09-2011 07:12 PM

السلام عليكم جميعا
انا حولت المبلغ لحسابي في اف اكس دي دي
هل المطلوب مني ارسال ايصال التحويل لكم واين
ارسله لتاكيد
شكرا

مدير الموقع 25-09-2011 09:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokoeffect (المشاركة 204729)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

انا كان ليا يا جماعه سؤالين بخصوص الاشتراك في هذا الاكسيبرت ..

السؤال الاول : هو اللي هيشترك في الحساب المجمع ب 500 دولار .. طيب لو هو دخل في الفتره بتاعة البونص مش كده الحساب هيكون 550 . وده كده هيبقي مخالف ولا ال 50 دولار هتتبعت علي حسابه هنا ...

السؤال الثاني : وده بخصوصي انا.. انا كنت فاتح حساب حقيقي من شهر ونص تقريبا ومأودعتش فيه لحد دلوقتي لو كده اودع فيه وابعت ليكم صوره من الايداع (ابعت لمين بالظبط ). وبكده اعتبر اشتركت في الاكسيبرت .. ولا في حاجه تانيه .

وشكرا ليكم علي الاهتمام وعلي هذا المجهود الرائع . جزاكم الله كل خير ...

اهلا بك اخى الفاضل..
مفيش مخالفة و يمكنك الحصول على البونص و سيفيد كثيرا فى سحبه مستقبلا بعد عمل عدد العقود..

اما بالنسبة لحسابك فيرجى فتح موضوع فى قسم خدمة العملاء للمتابعة و المساعدة..
تحياتى يا غالى و بالتوفيق ان شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 204754)
السلام عليكم جميعا
انا حولت المبلغ لحسابي في اف اكس دي دي
هل المطلوب مني ارسال ايصال التحويل لكم واين
ارسله لتاكيد
شكرا

اهلا اخت رزان
لا داعى لارسال اى ايصالات
سنطلبها اذا احتجناها او تاخر التحويل
تحياتى و بالتوفيق ان شاء الله

kokoeffect 26-09-2011 12:10 AM

بارك الله فيك د / أسامه .. بس انا ليا استفسار اعزرني معلش علشان انا الجزء ده مش فاهمه .. يعني انا دلوقتي هعمل الايداع بكره ان شاء لله .. اذاي اربطه بالاكسيبرت .. واذاي هيتم اضافة البونص ...

archiwork 26-09-2011 12:20 AM

يادكتور أسامة لوسمحت أنا عملت ايداع فى الفيزا اليوم فى البنك بس هتاخد 24 ساعة علشان تسمع واقدر أعمل بيها ايداع فى اف اكس دى دى انشالله هاعمل ايداع بكرة هاقدر استفيد بالبونص ولا خلاص كدة

مدير الموقع 26-09-2011 12:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokoeffect (المشاركة 204906)
بارك الله فيك د / أسامه .. بس انا ليا استفسار اعزرني معلش علشان انا الجزء ده مش فاهمه .. يعني انا دلوقتي هعمل الايداع بكره ان شاء لله .. اذاي اربطه بالاكسيبرت .. واذاي هيتم اضافة البونص ...

اهلا بيك اخى الفاضل..
البونص يمكنك طلبه من قسم الدعم الفنى و سوف نتخذ اللازم فور وصول المال الى الحساب..
اما الربط على الاكسبيرت فور انتهاء اتمام الاوراق من الشركة ستقوم بالتوقيع على ادارة حساب و ترسله للشركة و يتفعل الحساب.
تحياتى يا غالى..

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 204910)
يادكتور أسامة لوسمحت أنا عملت ايداع فى الفيزا اليوم فى البنك بس هتاخد 24 ساعة علشان تسمع واقدر أعمل بيها ايداع فى اف اكس دى دى انشالله هاعمل ايداع بكرة هاقدر استفيد بالبونص ولا خلاص كدة

ان شاء الله نلحق البونص بس تاكد لى ان الايداع تم لانى حاخد اكسبشن ليك.
تحياتى يا غالى

archiwork 26-09-2011 12:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 204930)

اهلا بيك اخى الفاضل..
البونص يمكنك طلبه من قسم الدعم الفنى و سوف نتخذ اللازم فور وصول المال الى الحساب..
اما الربط على الاكسبيرت فور انتهاء اتمام الاوراق من الشركة ستقوم بالتوقيع على ادارة حساب و ترسله للشركة و يتفعل الحساب.
تحياتى يا غالى..

ان شاء الله نلحق البونص بس تاكد لى ان الايداع تم لانى حاخد اكسبشن ليك.
تحياتى يا غالى

ألف شكر يادكتور لذوقك انشالله بكرة هاعمل ايداع
وابلغ حضرتك انى المبلغ وصل الحساب
وربنا يوفقنا ويرزقنا من ورا اكسبيرت هالى

abuabdalrhman 26-09-2011 11:42 AM

يا دكتوري بتعمل حسابي بالبونص عشان تعوض عزومة السمك بس كانت مممممممممم طيبه جدا

عبدالله عمرو 26-09-2011 01:12 PM

لقد قمت امس بارسال الحواله واتوقع بوصولها كاقصى حد غدا

متى ستكون الاوراق جاهزه للتوقيع د اسامه

archiwork 26-09-2011 02:55 PM

دكتور اسامة انا اودعت امس بالفيزا والمبلغ اتسحب من حسابى البنكى وتم التأكيد من البنك
ولكن ظهرت لى رسالة خطأ فى موقع دى دى كالأتى:

Oops, an error occured!
Database Error: The current username, password or host was not accepted when the connection to the database was attempted to be established!
TYPO3 is an open source content management system. To maintain the quality of the system and to improve it, please help us by donating. TYPO3 CMS. Copyright © 1998-2011 Kasper Skårhøj. Extensions are copyright of their respective owners. Go to TYPO3 CMS: typo3.com for details. TYPO3 comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Obstructing the appearance of this notice is prohibited by law.
وتم التواصل معاهم أمس ولم يظهر المبلغ فى حسابى حتى الأن

kokoeffect 26-09-2011 04:53 PM

اخي archiwork دي كانت مشكله في الموقع امبارح .. لو قعدت تعمل refresh اكثر من مره .. هتلاقي الموقع اشتغل تاني ...

مدير الموقع 26-09-2011 05:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abuabdalrhman (المشاركة 205104)
يا دكتوري بتعمل حسابي بالبونص عشان تعوض عزومة السمك بس كانت مممممممممم طيبه جدا

من العين دى قبل العين دى يا حاج :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 205145)
لقد قمت امس بارسال الحواله واتوقع بوصولها كاقصى حد غدا

متى ستكون الاوراق جاهزه للتوقيع د اسامه

ان شاء الله توصل على خير..
الاوراق بتوقع انها تخلص فى خلال 10 ايام - اسبوعين على الاكثر لانها تاخذ وقت لتسجيلها فى القسم القانونى.
تحياتى يا اخى عبد الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 205200)
دكتور اسامة انا اودعت امس بالفيزا والمبلغ اتسحب من حسابى البنكى وتم التأكيد من البنك
ولكن ظهرت لى رسالة خطأ فى موقع دى دى كالأتى:

Oops, an error occured!
Database Error: The current username, password or host was not accepted when the connection to the database was attempted to be established!
TYPO3 is an open source content management system. To maintain the quality of the system and to improve it, please help us by donating. TYPO3 CMS. Copyright © 1998-2011 Kasper Skårhøj. Extensions are copyright of their respective owners. Go to TYPO3 CMS: typo3.com for details. TYPO3 comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Obstructing the appearance of this notice is prohibited by law.
وتم التواصل معاهم أمس ولم يظهر المبلغ فى حسابى حتى الأن

يفضل الدخول على الشات العربى و مراسلتهم لانه لا يدخل المبلغ الا اذا كان الاسم غير مطابق حرفيا و عليه هم يقوموا باللازم بتعديل الاسم كما هو مطابق للفيزا و ادخال المال..
تحياتى و بالتوفيق ان شاء الله.
الله كريم

عبدالله عمرو 26-09-2011 05:57 PM

اشكرك على سرعة ردك د اسامه

فهل معنى ذلك انك ستقوم بتشغيل الحسابات ببداية شهر 10 ام انك ستنتظر لحين الانتهاء من توقيع الاوراق وبعدها تبدا بتشغيل الحسابات

انا من عندي جاهز لتشغيل الحسساب قبل توقيع الاوراق وطبعا هذا راي الشخصي وقراري لوحدي

biko_tork 26-09-2011 06:56 PM

بالتوفيق للجميع ان شاء الله .. و بارك الله فيكم

kokoeffect 26-09-2011 10:15 PM

شكرا ليك د / اسامه علي تعبك معانا .. انا قمت بالايداع امس خلاص الحمد لله . وقلت اعرفك علشان لو في اي اجراء هيتم لضمي للناس اللي هتشترك في الاكسيبرت ده ان شاء الله .. ولو محتاج صوره من الايداع هي معايا ياريت تقولي وانا ابعتهالك علطول .. والف شكر ليك مره تانيه .. واسف جدا علي الازعاج . وبالتوفيق لنا جميعا ان شاء الله ..

abdellatif 26-09-2011 11:27 PM

بالتوفيق للجميع..ادام الله علينا الارباح الى يوم الدين

مدير الموقع 27-09-2011 12:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 205300)
اشكرك على سرعة ردك د اسامه

فهل معنى ذلك انك ستقوم بتشغيل الحسابات ببداية شهر 10 ام انك ستنتظر لحين الانتهاء من توقيع الاوراق وبعدها تبدا بتشغيل الحسابات

انا من عندي جاهز لتشغيل الحسساب قبل توقيع الاوراق وطبعا هذا راي الشخصي وقراري لوحدي

اهلا اخى عبد الله..
يفضل الانتهاء من توقيع الاوراق اولا لضمان حقوق الناس قبل حقوقنا.
اذا كان شخصيا لا يوجد لديك مشاكل او مانع من التشغيل قبل اتمام الاوراق فانا اثق فيك ثقة تامة ان الارباح سترسل فى حسابى فى موعدها مفيش مشكلة..
تحياتى و اشكرك انا على ثقتك فينا ايضا..
الله كريم..

مدير الموقع 27-09-2011 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildcat (المشاركة 203336)
مطلوب للاهمية ضرورة عمل باك تست من 2001 حتى الان و رفعة هنا يعنى 10 سنوات و دة اساسى طبعا لمعرفة مدى مصداقية هذا الاكسبيرت ارجو اخذ الطلب بعين الاعتبار مع الشكر .

اقوم الان بعمل باك تست 99% بناء على طلبك..
يحتاج حوالى ستة ساعات لتحميل الملف 1 جيجا لبيانات اليورو دولار..
تحياتى يا غالى

alssimt 27-09-2011 05:41 PM

د. أسامه
طلبت تحويل 500 دولار في حسابي الجديد وان شاءالله يتم التحويل اليوم
ماهو المطلوب بعد التحويل؟؟

عبدالله عمرو 27-09-2011 11:07 PM

د اسامه

الحمد لله الثقه متبادله من الطرفين وهذا اهم شيء

اهم شيء ان شاء الله تصل الحواله غدا كاقصى حد لنبدا من بداية الشهر باذن الله تعالى وبعدها نتم عملية التوقيع على الاوراق المطلوبه

مع العلم باني مستغرب لعدم وصول الحواله لغاية الان مع العلم باني قمت بارسالها اول امس صباحا يعني لها 3 ايام عمل بالتالي يجب ان تكون وصلت وعلى كلن اذا لم تصل لغاية غدا ساقوم بتصوير مستند الحواله وابعثه لكم لتساعدونا بحل هذا المشكله بالتاخير من بعد اذنك

تقبل فائق ودي وتقديري

wildcat 27-09-2011 11:12 PM

منتظرين يا دكتور نتيجة الباك تست من 2001 بدرجة حقيقية عالية كما فى الخطوات المذكورة فى اللينك من محترفين تصميم الاكسبيرتات و انشا اللة الفائدة للجميع مع تمنياتى بالتوفيق.

مدير الموقع 28-09-2011 12:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alssimt (المشاركة 205827)
د. أسامه
طلبت تحويل 500 دولار في حسابي الجديد وان شاءالله يتم التحويل اليوم
ماهو المطلوب بعد التحويل؟؟

راسلنا على Info@fx-arabia.com و سيتم مراسلتك مرة اخرى بعد فتح البام اكونت
فى خلال اسبوع الى عشرة ايام على الاكثر ان شاء الله..

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 206098)
د اسامه

الحمد لله الثقه متبادله من الطرفين وهذا اهم شيء

اهم شيء ان شاء الله تصل الحواله غدا كاقصى حد لنبدا من بداية الشهر باذن الله تعالى وبعدها نتم عملية التوقيع على الاوراق المطلوبه

مع العلم باني مستغرب لعدم وصول الحواله لغاية الان مع العلم باني قمت بارسالها اول امس صباحا يعني لها 3 ايام عمل بالتالي يجب ان تكون وصلت وعلى كلن اذا لم تصل لغاية غدا ساقوم بتصوير مستند الحواله وابعثه لكم لتساعدونا بحل هذا المشكله بالتاخير من بعد اذنك

تقبل فائق ودي وتقديري

لا تقلق ستكون دخلت ان شاء الله خلال اليوم او غدا..
هل كتبت رقم حسابك فى بيانات الحوالة كى تدخل اسرع ؟
تحياتى يا غالى و شكرا لثقتك و هى مش حتاخد كتير على اى حال ان شاء الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wildcat (المشاركة 206099)
منتظرين يا دكتور نتيجة الباك تست من 2001 بدرجة حقيقية عالية كما فى الخطوات المذكورة فى اللينك من محترفين تصميم الاكسبيرتات و انشا اللة الفائدة للجميع مع تمنياتى بالتوفيق.

و الله يا غالى بعد ما حملت الفايل الجيجا و مشيت كل الخطوات كما هى و عملت باك تست كل مرة يدينى جودة الباك تست n/a مش 99% و اعتقد فى ناس اشتكت فى نهاية الموضوع انهم برضه لديهم نفس المشكلة..
هل يوجد لديك حل للمساعدة.؟
تحياتى للجميع
الله كريم

عبدالله عمرو 28-09-2011 02:01 AM

لقد قمت بكتابة رقم الحساب والاسم على الحواله

شكرا جزيلا لك لمتابعتك وان شاء الله تصل غدا

LordII 28-09-2011 03:04 AM

السلام عليكم اخواني ..حقيقة هذه أول مشاركة لي في المنتدى رغم أني متابع لكم منذ فترة طويلة محاولا الاستفادة من خبراتكم وتجاربكم .. وصراحة هذا الموقع يعتبر صرح ومرجع مهم جدا لكل شخص لما به من أشخاص فعالين محبين للخير والفائدة .. أتمنى لكم التوفيق في هذا الاكسبيرت والنجاح نصيبه باذن الله ..وسيتم الاشتراك معكم قريبا ...تحياتي للجميع وللدكتور أسامة خاصة .

معاذ عودات 28-09-2011 09:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LordII (المشاركة 206214)
السلام عليكم اخواني ..حقيقة هذه أول مشاركة لي في المنتدى رغم أني متابع لكم منذ فترة طويلة محاولا الاستفادة من خبراتكم وتجاربكم .. وصراحة هذا الموقع يعتبر صرح ومرجع مهم جدا لكل شخص لما به من أشخاص فعالين محبين للخير والفائدة .. أتمنى لكم التوفيق في هذا الاكسبيرت والنجاح نصيبه باذن الله ..وسيتم الاشتراك معكم قريبا ...تحياتي للجميع وللدكتور أسامة خاصة .

اهلا يا غالي
شرفت منتداك وبيتك يا غالي
وان شاءالله يكون الاكسبيرت ذو فائدة على الجميع

biko_tork 28-09-2011 12:04 PM

السلام عليكم

تم بحمد الله فتح حساب فرعى و تم وضع 500 دولار به

أريد الإشتراك في اكسبيرت هالى في الحساب المجمع

تم ارسال ايميل الى info@fx-arabia.com يحتوى على رقم الحساب و الرصيد و الإسم

هل مطلوب اى بيانات اخرى؟

برجاء تأكيد اشتراكى و اعلامى عند بدأ عمل الإكسبيرت

ولكم جزيل الشكر