اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   ♥♥۩۞۩ تـــتوالي الحصريات♥♥إكــسبرت المستقبل ۩۞۩ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=20195)

Dr.SeMSeM 25-05-2012 01:46 PM

رد: ♥♥۩۞۩ تـــتوالي الحصريات♥♥إكــسبرت المستقبل ۩۞۩

يا باشمهندس نادر دلوقت اهنا مش بندبحه ولا بنهينه ، الراجل نزل اكسبرت للبيع وانا اول واحد حشتريه لو طلع كويس ، وبيدخل على اي موضوع حد طالب اكسبرت كويس يقولي ادخل موضوعي عشان عايز يبيع كتير مقولناش حاجة مادام هو معاه حاجة واثق منها ، لكن ساعة التقرير اختفى ليه ، فيها لو طلع بكل سجاعة وقال الاكسبرت لا يصلح
وبعدبن تلومونا احنا

yossry77 25-05-2012 08:45 PM

يا جماعه عادي و التمس لاخيك 70 عذر
ممكن الراجل مشغول و هو لا اخد منا حاجه و الموضوع للعرض
و كلنا بنغيب و نشارك تاني

و لكم خالص تحياتي

Dr.SeMSeM 25-05-2012 09:45 PM

يا جماعة انا مش حتكلم خالص واتمنى ان الموضوع يكمل وابقى واحد من المستفيدين منه

bogy_king 25-05-2012 11:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب (المشاركة 340492)
يكفيك شرف محاولة مساعدة الغير
ولكن للأسف معظم الناس نظام
" نفّعنى أرفعك لو تقع أقطعك "

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elkady (المشاركة 340515)
والله كلامك حكم يا باشمهندس

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM (المشاركة 340685)
يا باشمهندس نادر دلوقت اهنا مش بندبحه ولا بنهينه ، الراجل نزل اكسبرت للبيع وانا اول واحد حشتريه لو طلع كويس ، وبيدخل على اي موضوع حد طالب اكسبرت كويس يقولي ادخل موضوعي عشان عايز يبيع كتير مقولناش حاجة مادام هو معاه حاجة واثق منها ، لكن ساعة التقرير اختفى ليه ، فيها لو طلع بكل سجاعة وقال الاكسبرت لا يصلح
وبعدبن تلومونا احنا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 340846)

يا جماعه عادي و التمس لاخيك 70 عذر
ممكن الراجل مشغول و هو لا اخد منا حاجه و الموضوع للعرض
و كلنا بنغيب و نشارك تاني

و لكم خالص تحياتي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM (المشاركة 340861)
يا جماعة انا مش حتكلم خالص واتمنى ان الموضوع يكمل وابقى واحد من المستفيدين منه

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بجد مش عارف اقول ايه ولا ايه ولاكن كل ما اتمناه هو التماس العذر عشان والله العظيم والله العظيم الانترنت فاصل تماما بسبب سرقة الكبلات من المصرية للاتصالات وده ثاني مرة اقع في نفس المشكلة والله غصب عني فعلا عدم تواجدي

ف اتنمي عدم الاتهام بدون اسباب لاني لن القي اي موضوع بالمنتدي الا وقد اكملته واتممته والكمال لله تعالي

ويمكنكم متابعة جميع موضيعي بالمنتدي

وان شاء الله زي ما قولنا في اول الموضوع وفي وسطة ان شاء الله مستمرين حتي النهاية

كمان انا عرضت الاكسبرت وفكرته علي الدكتور اسامه عادل في المؤتمر القاهراوي وان شاء الله يكون الخير للجميع

اضافة بسيطة

تحية لمسترنا اسامة عادل وتحية لاحمد صلاح وتحية لكل اسرة اف اكس ارابيا وكل من شارك في المؤتمر القاهراوي وكل عضو في اف اك ارابيا

كان فعلا فوق الخيال وكان يوم الله يعيده علينا بخير ودوام

تحياتي

Dr.SeMSeM 25-05-2012 11:51 PM

اعذرني لتسرعي وان كنت اخطات في حقك
فمن الواضح انك انسان مهذب

م.نادر فريد 27-05-2012 07:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM (المشاركة 340685)
وبعدبن تلومونا احنا

سورى د.سمسم مكنتش أعرف انه للبيع .

bogy_king 27-05-2012 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب (المشاركة 341306)

سورى د.سمسم مكنتش أعرف انه للبيع .

والله منورنا يا بشمهندس نار

Ashraf sherif 29-05-2012 05:22 AM

يا جماعة شهادة حق والله .. فعلا الراجل دا كان النت فاصل عنده بقاله اكتر من ٣ اسابيع
انا اعرف احمد عشان جاري وهوا اللي بيعلمني الفوركس ..

mahmoudismail 30-05-2012 10:25 PM

نفسي اسال سؤال و حد يجاوبني علية ليه كل ما نشوف اكسبرت ناجح يا نتاخر في توصيله للناس او نمتنع عن عرض نتائجه و تفاصيل الاكسبرت و اي معلومه عنه و عشان كده انا بناشد الدكتور اسامه ان يبت في الموضوع ده بكل حزم و جديه و ما يكونش زي طلبي السابق الي كان عن الاكسبرت هالي الي ادفن مش عارف ليه يا ريت اي حد معاه ايه حاجه فيها خير يسرع في توضيحه وايصاله للناس زي ما بنقول خير البر عاجله و شكر ا

bogy_king 31-05-2012 04:36 PM

عذرا جدا واتمني ان يقبل عذري عن التغيب لاني بجد لا انام وجهازي عبارة عن مجري تجارب وانتظرو مفاجأة من العيار الثقيل ان شاء الله

عشان نرضي الجميع لوجه الله تعالي

bogy_king 31-05-2012 05:04 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

في كثير من التفكير وبعد الاستطلاعات الكبيرة التي واجهتها وكمية النقد السلبي الكثير الذي اوجهه وفي جملة كم من هية اروع ما يكون قد تفاجأت بها في وسط المشاركات آلا وهي مقولة للسيد الدكتور اسامه عادل ويقول

من يصل لفكرة اكسبيرت تستمر مع كل ظروف السوق يجنى ذهبا

ومن هنا لفت انتباهي للاكسبرت الذي نضعة في الموضوع وقمت بإجراء التجارب علية مرة واثنان و10 و100 وقد تفاجأت بأن الاكسبرت قد توصل الي المقولة الثانية والتي تنص علي

بما ان السوق ليس له طريقة واحدة محددة فانه غالبا ما لا تستمر الاكسبيرتات كثيرا...

اذا ما الحل وماذا نفعل ؟

ولله الحمد انا من النوع الطموح جدا والحمد لله ايضا لا اعرف المستحيل او الملل او الخوف واعشق التجارب

وسأعمل واعمل حتي لو لم انام لايام وشهور حتي يمن الله علي واتمكن من الصول الي حل وتعديلات بسيطة بأمر الله ويتمكن الاكسبرت من تحقيق المقولة الثالثة وهي

التمكن من مجاراة السوق بحركاته العنيفة بتحليلاته و بعشوائياتها

وبأمر الله تعالي فترة الاختبار ستكون علي الاقل من 2006 او 2007 حتي 2012 وتاريخة الحالي

والحمد لله قد تمكنت من العبور من سنة 2006 حتي 2007 ولاكن واجهتني بعض المشاكل في شهر نوفمبر وتمكنت من حلها واستمر حتي شهر 1 من سنة 2008 ومن ثم ظهرت المشاكل والحركات العشوائية في السوق

وايضا تمكنت من حلها والحمد لله سار يعمل علي افضل وجه من عام 2006 الي عام 2008 ولاكن ظهرت المشاكل مرة اخر وبالاخص في شهر اغسطس 2008 وان شاء الله المزيد والمزيد من التجارب حتي نجتاز هذه الفترات

وحتي يكون الاكسبرت يعمل علي اجمل وجه وفي اشد الظروف التي يتعرض لها السوق

واما عن فكرة البيع فالان لن ابيع اي نسخة لاحد الا وانا واثق كل الثقة بأنه سيعمل في السوق اكثر من 5 سنوات حتي لا نعرض اموال الغير للضر لانه في الاول والاخر دي عملية امانة

ملحوظة

انا لا اتهرب من الموضوع بشكل طيب وجميل ولان اغلق الموضوع ولان اغادرة وكما قلت في البداية ومازلت اناشد الموضوع مستمر ان شاء الله حتي النهاية

ehab1602 31-05-2012 05:35 PM

في الانتظار

kkhhald 31-05-2012 11:32 PM

Re: رد: ♥♥۩۞۩ تـــتوالي الحصريات♥♥إكــسبرت المستقبل ۩۞۩

السلام عليكم

bogy_king 02-06-2012 04:04 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

اصدقائي تفضلو بالاتطلاع علي باك تيست من عام 2007 حتي نهاية 2008 وبعد معناه رهيبة بجد وبعد الكثير والكثير والكثير بال والكثير من التجارب واخر ما تم التوصل الية وجاري تكملة الباك تيست وكما ذكرنا ان شاء الله لن نرضي الا بنتائج علي الاقل لفترة خمس سنوات متواصلة حتي يكون قد توصلنا فعلا الي اكسبرت والية عمل ممتازة بأمر الله

الان نحن نسير علي خطي جيد جدا وبعد المحاولات والمحاولات استتطعت من العبور من الازمة وعام 2008 بتحليلاته وعشوائياته

لن اطبل عليكم كثير ولاكن حبيت ابشركم واخليكم معايا في الصورة

بجد الحمد لله ان ربنا رزقنا بأخ زي اسامة عادل دائما ما يلمح لنا بالنقاط القوية والمهينة

اترككم مع المتابع وان شاء الله كل جديد او بأول علي الرغم من التوصل الي اكثر من ذلك ولاكن لا نريد حرق المفاجأت

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1338598977.rar

Dr.SeMSeM 02-06-2012 07:27 AM

ربنا معاك ان شاء الله

السلطاني 02-06-2012 07:52 AM

اسلوب تسويق وتشويق رائع

mahmoudismail 02-06-2012 12:03 PM

ربنا معاك و ان شاء الله انا من اول المشترين

Ashraf sherif 02-06-2012 01:31 PM

ما شاء الله
بس ليا سؤال بسيط
انا شوفت النتايج
من ١-١-٢٠٠٧
لحد ١٨-١٢-٢٠٠٨ وصلت ل 207271 $
بس مش عارف بدات التيست بمبلغ كام ؟

bogy_king 02-06-2012 03:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif (المشاركة 344593)
ما شاء الله
بس ليا سؤال بسيط
انا شوفت النتايج
من 1-1-2007
لحد 18-12-2008 وصلت ل 207271 $
بس مش عارف بدات التيست بمبلغ كام ؟

50 لف دولار وكانت الحركة اوالعقد الواحد تحركة النقطة = دولار يعني كان عقد هكذا 0.10

وفي باك تسيت اخر بملبغ اقل بكثير وهو 5000 الاف دولار وان شاء الله تلاقو وتشوفو نتائج اروع من ذلك بأمر الله سنمتلك هذا السوق

bogy_king 02-06-2012 04:20 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

دي يا جماعة صورة من الباك تيست اللي ذكرناه علي المبلغ ال 5000 دولار وكنت بتحرك النقطة ب = 10 سنت يعني كل 10 نقاط = 1 دولار صحيح

ولكم ان تشتهدو الفترة من 1-1-2007 الي شهر 10-2009 وتمكن الاكسبرت من ملاحقة الاتجاة والجري وراء السوق والسعر بزعبيبة وعصبيتة وبتحاليلتة وبعشوائيته وبأزماته والحمد لله اصبح لدينا اكسبرت قوي جدا

يطيح بالاسواق وليس الاسواق هي من تطيح بيه وللعلم مازال الاختبار شغال ولاكن بخليكو معايا في الصورة وانظرو الي الاوامر اللي اتنفذت في هذه الفترة كمان الجراف بتاعة عالي جدا

اترككم مع التنزيل والمشاهدة

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1338643084.rar

نتمني ارأكم ومشاركاتكم وتعليقاتكم

بالتوفيق

Ashraf sherif 02-06-2012 04:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king (المشاركة 344649)
50 لف دولار وكانت الحركة اوالعقد الواحد تحركة النقطة = دولار يعني كان عقد هكذا 0.10

وفي باك تسيت اخر بملبغ اقل بكثير وهو 5000 الاف دولار وان شاء الله تلاقو وتشوفو نتائج اروع من ذلك بأمر الله سنمتلك هذا السوق

تمام .. في انتظار المزيد

bogy_king 02-06-2012 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king (المشاركة 344683)
بسم الله الرحمن الرحيم

دي يا جماعة صورة من الباك تيست اللي ذكرناه علي المبلغ ال 5000 دولار وكنت بتحرك النقطة ب = 10 سنت يعني كل 10 نقاط = 1 دولار صحيح

ولكم ان تشتهدو الفترة من 1-1-2007 الي شهر 10-2009 وتمكن الاكسبرت من ملاحقة الاتجاة والجري وراء السوق والسعر بزعبيبة وعصبيتة وبتحاليلتة وبعشوائيته وبأزماته والحمد لله اصبح لدينا اكسبرت قوي جدا

يطيح بالاسواق وليس الاسواق هي من تطيح بيه وللعلم مازال الاختبار شغال ولاكن بخليكو معايا في الصورة وانظرو الي الاوامر اللي اتنفذت في هذه الفترة كمان الجراف بتاعة عالي جدا

بالتوفيق

نعم اتي الاجدد وفي انتظار الاحدث

Ashraf sherif 02-06-2012 05:56 PM

ما شاء الله
الارباح دي والنقطة ب١٠ سنت
ما شاء الله
طيب كده دي النسخة الاخيرة ولا لسة في تجديدات تانية ؟
عشان نتابع معاك باقي التيستات و نجربه علي الديمو

engineer34 02-06-2012 09:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ashraf sherif (المشاركة 344726)
ما شاء الله
الارباح دي والنقطة ب١٠ سنت
ما شاء الله
طيب كده دي النسخة الاخيرة ولا لسة في تجديدات تانية ؟
عشان نتابع معاك باقي التيستات و نجربه علي الديمو

احب ان اوضح فقط
الاكسبيرت يعمل بطريقة المضاعفات و اللوت الاولى 10 سنت
لكن الارباح ليست كلها بلوت 10 سنت بل يصل اللوت الى 12 دولار
الصورة توضح
و اظن الوصول لمثل هذه المستويات بلوت اولى 10 سنت يحتاج رصيد اولى 10000 دولار
هذا الرد ليس انتقاد للاكسبيرت بل لتوضيح ماهي شروط نجاحه
شكرا

bogy_king 03-06-2012 12:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engineer34 (المشاركة 344814)
احب ان اوضح فقط
الاكسبيرت يعمل بطريقة المضاعفات و اللوت الاولى 10 سنت
لكن الارباح ليست كلها بلوت 10 سنت بل يصل اللوت الى 12 دولار
الصورة توضح
و اظن الوصول لمثل هذه المستويات بلوت اولى 10 سنت يحتاج رصيد اولى 10000 دولار
هذا الرد ليس انتقاد للاكسبيرت بل لتوضيح ماهي شروط نجاحه
شكرا

تحياتي يا غالي واخر التعديلات اللي وصلت ليها وتعمل غلي افضل نحو في الباك تسيت هي تحتاج لرصيد 50 الف نقطة مارجن

بمعني لو النقطة بدولار لابد من ان ويكون الحساب ب 50 الف دولار
ولو النقطة ب 10 سنت لابد ان يكون الحساب ب 5000 دولار فقط
ولو النقطة ب 1 سنت لابد من ان يكون الحساب ب 500 دولار هكذا

bogy_king 03-06-2012 01:56 AM

بفضل الله وشوية تعب وهر اصبح لدينا سلاح قوي جدا اعتقد اننا نقدر نواجه به السوق بزعبيبة بتحليلة بسلطلتة واخبارة وكمان عشوائياته وتمكنا من العبور من مناطق سيئة جدا والحمد لله استطعنا الوصول الي اهداف جيدة جدا

من عام 1-1-2007 الي 22-12-2009 وطبعا مازال الاختبار جاري والجهاز لي 5 او ستة ايام مفتوح والي المزيد ان شاء الله من الاعوام

بكدا وصلنا لحل جيد جدا حتي الان وبقي لنا جزء بسيط وهو هل لو اخدنا كل سنة علي حدي يعني لوحدها ايه اللي هايحصل ولو بدأنا من نصف العام ماذا يحدث

اعتقد انه دا اخر اختبار وبعدها ان شاء الله

هايكون السلاح جاهز والية عمل الاكسبرت علي افضل حال وتناسب معظم الحسابات

طالبين دعواتكم

بجد ان شاء الله هايكون اكسبرت المستقبل زي عنوان الموضوع تمام

Dr.SeMSeM 03-06-2012 09:46 AM

ربنا يوفقك

bogy_king 04-06-2012 04:41 AM

قررنا من اليوم فتح حساب خاص بالاكسبرت علي منصة اف اكس دي دي وقمنا بوضع بينات الحساب في التوقيع عشان تبقي المتبعة عيني عينك

وان شاء الله زي ما قلنا نحن الان وبفضل الله نمتلك اكسبرت قوي جدا وعن تجربة وعن باك تسيت قوي جدا

دعونا نتابع ونشاهد والمية تكدب الغطاس

Ashraf sherif 04-06-2012 05:40 AM

يا مسهل ..

yossry77 04-06-2012 08:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king (المشاركة 344683)
بسم الله الرحمن الرحيم

بالتوفيق

اخي الفاضل الاكسبرت اكسبرت مضاعفات و الباك تست مجرد رسم بياني و لكن اين العمليات
اكسبرت المضاعفات يوجد منه الكثير و يعتمد علي ضخامة راس المال و قرب او بعد المضاعفات و حضرتك لم تكتب اي مواصفات للمضاعفات و طبعا بدون الدخول للفنيات في الاكسبرت
يعني المضاعفات كل كام بب و جني الارباح بعد المضاعفة الاولي بيكون نقدي ام بعدد نقاط
هل يوجد مؤشر لتحقيق اتجاه الاكسبرت ام الدخول عشوائي
هل المضعفات متتابعه بشكل ثابت ام لها معادله اخري

يوجد باب لاكسبرت مضاعفات و به تعديلات جيده علي المضاعفات التقليديه
متابعة متجددة لاكسبيرت Grean in history

و يمكن ان تري كيف عرض العمليات التاريخيه و الايف مباشرتا بدون الدخول في فنيات للاكسبرت و طريقة عرض الفكره

و لك خالص دعائي بالتوفيق

bogy_king 05-06-2012 06:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 345559)
اخي الفاضل الاكسبرت اكسبرت مضاعفات و الباك تست مجرد رسم بياني و لكن اين العمليات
اكسبرت المضاعفات يوجد منه الكثير و يعتمد علي ضخامة راس المال و قرب او بعد المضاعفات و حضرتك لم تكتب اي مواصفات للمضاعفات و طبعا بدون الدخول للفنيات في الاكسبرت
يعني المضاعفات كل كام بب و جني الارباح بعد المضاعفة الاولي بيكون نقدي ام بعدد نقاط
هل يوجد مؤشر لتحقيق اتجاه الاكسبرت ام الدخول عشوائي
هل المضعفات متتابعه بشكل ثابت ام لها معادله اخري

يوجد باب لاكسبرت مضاعفات و به تعديلات جيده علي المضاعفات التقليديه
متابعة متجددة لاكسبيرت Grean in history

و يمكن ان تري كيف عرض العمليات التاريخيه و الايف مباشرتا بدون الدخول في فنيات للاكسبرت و طريقة عرض الفكره

و لك خالص دعائي بالتوفيق
[/CENTER]

بسم الله الرحمن الرحيم

مرحبا اصدقئنا واهلا بيك اخي يسري ومشكور علي المتابعة والتعليق

اولا بالنسبة للباك تيست هو لي مجرد رسم بياني فقط ولكن يوجد ملفات مرفقة للعملات اللي تمت في هذا التاريخ المذكور

والمضاعفات تعمل كل حوالي 44 نقطة اول مضاعفة بعد حوالي 120 نقطة وطبيعة العمل كلها بالنقاط

واما بالنسبة للدخول فهو ليش بعشوائي ولاكن عندما يتم التثبيت علي الميتاترد هو يعمل تلقائيا وطبعا بيمشي بطريقة حساب النقاط كمان مراحل المضاعفات حوالي سبع مراحل او 7 ليفيلات

بإختصار فكرة الاكسبرت مبينة علي ان الاقتصاد يمر دائما في اي دولة في العالم ب خمسة مراحل وهما ( قمة Peak - تراجع الاقتصادي Recession - ثم قاع Trough- تعافي Recovery - و نمو Expansion )

وتعرف بإسم الدورة الاقتصادية Business Cycle

نفس الفكرة فكرة الزمن دائما والاسعار تعيد نفسها ولو هذا ما وجد التحليل الفني (بدون جدال) لذا دائما ما نعتمد علي الباك تيست في تجربة اي شئ حتي ولو لتلعم احتراف التحليل الفني نعم

فطريق اي حد يربد ان يقهر هذا السوق العملاق عليك بالباك تسيت ومراجعة التواريخ القديمة ووضع التحليلات عليها

وبالتعمق في فكرة المضاعفات هي مبينة علي طريقة بسيطة جدا وهي لكل فعل رد فعل نعم دائما لكل فعل رد فعل

بمعني ان لكل صعود في الاتجاه هبوط مرة اخري ومن ثم العودة للصعود هذه هي تعرف بالفترة التصحيحية

وسميت بالفترة التصحيحية والواضح من اسمها هي فترة تصحيح الاوضاع لانة يوجد الكثير والكثير من المتداولين والمستثمرين بيكونو مثلا في وضع صعود ومن ثم ينقلب الاتجاه الي هبوط بكثرة وبعد الهبوط يعود للصعود مرة اخري بكميات قليلة

ثم يعاود الهبوط بقوة مرة اخري ثم يبداء بالصعود قليلا ومن ثم يهبط بقوة مرة اخري

هذا الصعود القليل يسمي تصحيح سعر بمعني ان المستمثرين الكبار يبدؤ في الخروج من مراكزهم الحالية وتصحيح الوضع والدخول مع الاتجاة الجديد

ونجد في فترة التصحيح هذه الكثير والكثير من المتداولين المبتدئين والغير محترفين من يدخلو في هذه الفترة وهؤلاء هم من لارحمهم محترفي وكبار المستثمرين

ونفس الشئ في الاتجاه الهابط يهبط بقوة ومن ثم يصعد قليلا ثم يهبط بقوة اكثر ويرجع يصعد قليلا ثم يهبط بقوة مرة اخري وهكذا هذا الصعود القليل هو فترة التصحيح

وطبعا علي حسب الفريم والتحليل ممن يصحح في 100 نقطة وممكن 200 وممكن 10 و20 و50 وهكذا لذا يصعب علي الكثير عدم التفريق بين فترة التصحيح وفترة تغير الاتجاه

برجاء لمن يتداول يدويا مراجعة الفريمات من اكبرها لأصغرها لكي يقوم بالتفرق بين تغير في الاتجاه وتصحيح ضمن الاتجاه وهذه نصيحة لوجه الله

بكدا يبقي وصلنا للناس كلها فكرة الاكسبرت وطريقة العمل

تقبلو تحياتي

bogy_king 08-06-2012 07:09 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

دا يجماعة باك تيست من عام 1-1-2007 حتي عام 12-5-2011 وللعلم فترة عمل متواصة وتجربة بدون اي توقف والملف المرفق بينات بجميع الصفقات اللي تمت

وعدد الصفقات والتاريخ وبفضل الله تمكن الاكسبرت من العمل في هذه الفترة بدون اي مشاكل وبالفعل واجه الكثير من المشاكل التي واجهها السوق من ازمات وفجوات وعشوائيات وتحليلات

اتمني ان ينال اعجابكم هذا الباك تيست المتواضع واتظرووووووو قريبا جداا اخر التطورات والمفاجأت

والحمد لله اصبح لدينا الان ترسانة من العساكر التي تتصدي لهجوم السوق

جااااااااااااااااي تاني

تفضلواااااااااا

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1339128445.rar

bogy_king 08-06-2012 07:12 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

دا يجماعة باك تيست من عام 1-1-2007 حتي عام 12-5-2011 وللعلم فترة عمل متواصة وتجربة بدون اي توقف والملف المرفق بينات بجميع الصفقات اللي تمت

وعدد الصفقات والتاريخ وبفضل الله تمكن الاكسبرت من العمل في هذه الفترة بدون اي مشاكل وبالفعل واجه الكثير من المشاكل التي واجهها السوق من ازمات وفجوات وعشوائيات وتحليلات

اتمني ان ينال اعجابكم هذا الباك تيست المتواضع واتظرووووووو قريبا جداا اخر التطورات والمفاجأت

والحمد لله اصبح لدينا الان ترسانة من العساكر التي تتصدي لهجوم السوق

جااااااااااااااااي تاني

تفضلواااااااااا

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1339128445.rar

bogy_king 11-06-2012 02:45 AM

تفضلوا العمل النهائي واصبح لدينا اكسبرت صاروخي من الردجة الاولي والحمد لله

وده باك تسيت من عام 2004 الي عام 2012 حوالي 8 سنوات من العمل المتواصل وكمان باك تيست لكل عام علي حده

واتفرجو علي الاكسبرت وجمالة وليونته وكمان ازاي بيتعامل مع السوق

مش هاطول عليكو نزلو واتفرجو وقولولي ايه رأيكم وان شاء الله قربيا موضوع جديد عن انطلاق الاكسبرت لأدارة المحافظ وللبيع لاي شخص كمان

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1339371784.rar

Dr.SeMSeM 11-06-2012 08:18 PM

في انتظار الموضوع الجديد بس يا ريت يكون سعره معقول عسان نقدر نستفيد بيه
بس انا ليا سؤال يا اخي
انت دلوقتي عملت الباك تست وكانت كل مسكلة بتواجهه انت بتعدله عشان يحلها بس ده كله في الماضي وكلام جميل وقدر يعدي كل ده ، لكن افرض بقى في المستقبل واجهته مشكلة مسفهاش قبل كدة حيبقى ايه الحل ؟
ده مش تعججيز والله انما ليطمئن قلبي

bogy_king 25-06-2012 07:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.SeMSeM (المشاركة 349675)
في انتظار الموضوع الجديد بس يا ريت يكون سعره معقول عسان نقدر نستفيد بيه
بس انا ليا سؤال يا اخي
انت دلوقتي عملت الباك تست وكانت كل مسكلة بتواجهه انت بتعدله عشان يحلها بس ده كله في الماضي وكلام جميل وقدر يعدي كل ده ، لكن افرض بقى في المستقبل واجهته مشكلة مسفهاش قبل كدة حيبقى ايه الحل ؟
ده مش تعججيز والله انما ليطمئن قلبي

اكيد طبعا لازم تضمن حقك قبل ما تشتري

ان شاء الله الاكسبرت هايكون معاه دعم 24 ساعة لمدة شهرين
كمان هايكون معاه ضمان ارجاع الاموال ان لم يحقق ارباح خلال 60 يوم

bogy_king 25-06-2012 08:06 PM

انتظروانا ان شاء الله قريبا جدا جدا والاكسبرت الاسطورة (اكسبرت المستقبل ) اللي ان شاء الله ان شاء الله هايناسب كل الحسابات ابتداء من 150-200$ وطبعا لا يشترط الحساب ميكرو ام لا

وكمان اوعدكم انو يكون سعرة في متناول جميع الافراد

Dr.SeMSeM 25-06-2012 08:12 PM

يا مسهل

tah321 25-06-2012 10:45 PM

في انتظارك اخي الكريم :1 (105):

S30od 29-06-2012 04:34 PM

في انتظاركم اخي الكريم:1 (73):

الساعة الآن 11:36 PM