اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=32328)

محترف نت 06-06-2013 12:36 AM

رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم (المشاركة 519601)
الحمد لله , يلا نبغى نشوف تفاعل كبير من الأعضاء لإيصال هدا الموضوع للقمه.
نستناك أخوي ماجد .

بصراحه ماقد إشتغلت على هذي المنصه , لكن أظن إن إكسبيرت الرينكو يشتغل تمام على كل المنصات .
جرب و قلي إيش صار معاك .

أجرب أزاي وانا مش عارف بيتركب ازاي اصلا

fuad 06-06-2013 12:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossammax (المشاركة 520062)
انا بقولك اللى بشوفه
انا عندى جهازين واحد بالبيت وواحد بالشغل
طبعا وانا فى البيت جهازى دائما شغال
واشوف شموع الرينكو مختلفة عن اللى فى الشغل وده طبيعى والرينكو معروف بكدا واخونا البدوى اكتر واحد يفيدك فى ده
وكنا دائما نشوف عنده الشموع مختلفة عن اللى منصتنا
وده بسبب المنصات وبسبب ان الجهاز اللى يشتغل 24 ساعة غير اللى يشتغل 3 ساعات او 4

لك ودى واحترامى
همسة :
اطلب من اخونا جميل عمل اكسبيرت للطريقة وهو مش هيتأخر وكدا تقدر تراقبها كويس وتكون عملى اكتر

اخي شكرا جزيلا لك ع التوضيح ،، ولاكنني لا اعرف الاخ جميل لانني مبتدأ في الموقع فلو تتكرم انت وتحكي معو سنكون شاكرين لك جميعا وياريت ايضا لو يتدخل الاستاذ بدوي والاستاذ ابو يوسف ويتكلمو مع الاستاذ جميل فالاستراتيجيه جميله وقويه فعلا تستاهل التعب في البرمجه ،،، شكرا مره ثانيه اخي .

hossammax 06-06-2013 12:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520074)

اخي شكرا جزيلا لك ع التوضيح ،، ولاكنني لا اعرف الاخ جميل لانني مبتدأ في الموقع فلو تتكرم انت وتحكي معو سنكون شاكرين لك جميعا وياريت ايضا لو يتدخل الاستاذ بدوي والاستاذ ابو يوسف ويتكلمو مع الاستاذ جميل فالاستراتيجيه جميله وقويه فعلا تستاهل التعب في البرمجه ،،، شكرا مره ثانيه اخي .

اكتر انسان يقدر يفيدك هو الاخ بدوى ما اظن ان الاخ جميل راح يرفض له طلب

fuad 06-06-2013 01:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة munaf55 (المشاركة 520063)
شكرا على الرد
ارجو منك تحديد موعد اللقاء وانا معك بتجربة الاستراتيجية فترة اطول
اما بالنسبة لل1000$ فهو مبلغ ليس ببسيط ولكن انا بطبعي احب المغامرة هههههههه
على فكرة صارو 6 صفقات ناجحة ووحدة خاسرة
خلينا نكمل هذا الاسبوع ونشوف شو حيصير معنا
انا جربت 3 صفقات على الحقيقي اليوم والحمد له كانو الثلاثة ناجحين (الله سترها:1 (13):)ههه
تحياتي

هههههههههه ،، مبروك الصفقات الحقيقيه اخي ، يعلم الله اني فرحت لك من قلبي ،، ولاكن لا احب ان تخسر اذا قدر الله ،، مبروك الصفقات الديمو وكذلك الحقيقي ، اذا انت مصر مصر ع الدخول بالحقيقي فدخل ولكن بلوت صغير جدا ،، يوجد لدي اقتراح وهو اني انا امسك ثلاثه ازواج وانت تمسك ثلاثه ازواج وصاحبي معتصم يمسك ثلاثه ازواج وندخل ع الديمو من بدايه الاسبوع الجاي ونرفع الكشوفات في نهايه كل يوم ، بهذا نتمرس على الاستراتيجيه اكثر ونشوف النتائج بشكل اكثر عملي اذا كانت النتائج تمام والاتقان تمام فسندخل بعدها ع طول حقيقي ، ونبلش نأخذ ارباحنا من هذا السوق :1 (21):

اخي اطلب منك طلب وهو ان ترفق لنا بصوره من النتائج التي عملتها اليوم ع الديمو لكي يطمئن الاعضاء ..خالص شكري واحترامي وحبي لك ..منتظر مشاركتك القادمه .

fuad 06-06-2013 01:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossammax (المشاركة 520080)
اكتر انسان يقدر يفيدك هو الاخ بدوى ما اظن ان الاخ جميل راح يرفض له طلب

مشكور ياطيب ، الاستاذ بدوي منا وفينا اكيد رح يساعدنا اذا في مجال من الاستاذ جميل ومش مشغول ،، يحول الموضوع الى استاذنا بدوي .

hossammax 06-06-2013 01:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520084)
هههههههههه ،، مبروك الصفقات الحقيقيه اخي ، يعلم الله اني فرحت لك من قلبي ،، ولاكن لا احب ان تخسر اذا قدر الله ،، مبروك الصفقات الديمو وكذلك الحقيقي ، اذا انت مصر مصر ع الدخول بالحقيقي فدخل ولكن بلوت صغير جدا ،، يوجد لدي اقتراح وهو اني انا امسك ثلاثه ازواج وانت تمسك ثلاثه ازواج وصاحبي معتصم يمسك ثلاثه ازواج وندخل ع الديمو من بدايه الاسبوع الجاي ونرفع الكشوفات في نهايه كل يوم ، بهذا نتمرس على الاستراتيجيه اكثر ونشوف النتائج بشكل اكثر عملي اذا كانت النتائج تمام والاتقان تمام فسندخل بعدها ع طول حقيقي ، ونبلش نأخذ ارباحنا من هذا السوق :1 (21):

اخي اطلب منك طلب وهو ان ترفق لنا بصوره من النتائج التي عملتها اليوم ع الديمو لكي يطمئن الاعضاء ..خالص شكري واحترامي وحبي لك ..منتظر مشاركتك القادمه .

طيب قولى ازاى هتراقب 3 عملات وازاى هتقدر تفتح صفقات عليهم
جرب تتواصل مع الاخ جميل فى منتدى الجيران ونشوف يمكن يوافق يعمل الاكسبيرت

hossammax 06-06-2013 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520086)
مشكور ياطيب ، الاستاذ بدوي منا وفينا اكيد رح يساعدنا اذا في مجال من الاستاذ جميل ومش مشغول ،، يحول الموضوع الى استاذنا بدوي .

يلا الهمة يا البدوى
ننتظر انك تطلب لنا الاكسبيرت من المبرمج الجميل استاذ جميل

ENG.MOATASEM 06-06-2013 01:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520084)

إمشي و نحنا وراك جنود , إن شاء الله بكرا الصبح نوزع الأزواج بيننا و نجربها لمده يومين .
و بعدها نشوف النتايج و نقرر.

لكن محتاجين الإكسبيرت على أحر من الجمر .
فكرته جدا بسيطه بالنسبه للبرمجه , إن شاء الله أ.جميل ما يقصر معانا .

fuad 06-06-2013 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossammax (المشاركة 520092)
طيب قولى ازاى هتراقب 3 عملات وازاى هتقدر تفتح صفقات عليهم
جرب تتواصل مع الاخ جميل فى منتدى الجيران ونشوف يمكن يوافق يعمل الاكسبيرت

اخي جرب كل الطرق للوصول الى الهدف ، افترض كل الاحتمالات ، نريد الوصول الى نتائج الاستراتيجيه بسرعه جدا ،، اخوتنا منتظرين منا اتمام الموضوع واعطائهم النتيجه الاخيره والاكيده بأنهم يدخلو ع الحقيقي او لا ( الناس بدا تربح )، من هذا المنطلق انا اجرب كل الاحتمالات واسلك كل الطرق ، اول طريق هو اخونا البدوي وعمل الاكسبيرت ، والطريق الثاني هو اننا نجرب الاستراتيجيه ع الديمو بشكل عملي ، 3 ازواج لكل شخص لا اعتقد انها تعد مشكله !!!! اين الصعب في ذلك !!!! موضوع الاكسبيرت مطروح وسنتكلم مع اخونا بدوي ولكن الواحد يضع في باله احتمالات ثانيه اذا موضوع الاكسبيرت ماضبط او فرضا عملنا اكسبيرت وظهرت فيها المشاكل المعروفه في الاكسبيرتات والتي تنتهي بفشله ..توقع كل الاحتمالات لكي تصل الى الهدف بسرعه ..تحياتي اخي

ماجد فوركس 06-06-2013 01:33 AM

ارجو مراجعة صفقات الدولار ين معى ممكن اكون مخطىء فى طريقة الحساب او الدخول

كده يبقى مجموع اليوم من التوقيت الاوروبى الى الان 5 صفقات خاسرة و 2 صفقات كسبانة

الساعة الآن 07:20 PM