اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   عاجل : أحصل علي بونص 100% من FXDD علي ايداعك 250$ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=47430)

خدمة العملاء 28-05-2015 03:36 PM

رد: عاجل : أحصل علي بونص 100% من FXDD علي ايداعك 250$

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى شعبان (المشاركة 805243)
عندى سؤال لو حصل ايداع ب 250 دولار واخذنا البونص 250 اصبح الحساب 500 وخسرت ال250 يتصفر الحساب ولا نكمل بالبونص ومتى نسحب الرصيد بعد كام عملية يعنى

اهلا اخي الغالي

تكمل بالبونص عادي

وحتي يكون البونص ملكا لك يجب اتمام امرين

1- ان يظل اصل الايداع في الحساب 90 يوم
2- تقسم البونص علي 10 والناتج هو عدد العقود الاستاندرد المطلوب تنفيذها مثال حصلت علي 250 دولار اذن عند قسمتها علي 10 يكون الناتج هو 25 عقد استاندرد

بالتوفيق

خدمة العملاء 28-05-2015 03:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepsiman60 (المشاركة 805311)
لقد فتحت الحساب تحت رعايتكم ,, هل اذا اودعت اليوم بالماستر كارد سأخذ البونص ام اكون اتأخرت ؟

نعم ستحصل عليه ان شاء الله فقط بعد الايداع ارسل صورة الحوالة الي sales.ar@fxddtrading.com واطلب منه تقعيل البونص لك

اخر موعد للبونص هو يوم 31 مايو 2015

بالتوفيق

elmalt 28-05-2015 07:54 PM

هوا انا كدة عرض البونص فاتني ولا ممكن لو لحقت يدوني رقم الحساب انهاردة يتحول علي بكرا ويتحط البونص؟

معاذ عودات 28-05-2015 07:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmalt (المشاركة 805396)
هوا انا كدة عرض البونص فاتني ولا ممكن لو لحقت يدوني رقم الحساب انهاردة يتحول علي بكرا ويتحط البونص؟

اهلا فيك /
افتح الحساب وادخل عليهم مباشرة على الدعم الفني
واحكيلهم عاوز الحق البونص ، عشان يفعلولك اياه سريع
وبكرا ان شاءالله تودع ورح تلحق البونص

hassan ebaid 28-05-2015 08:04 PM

يوم 31\5 هيكون موافق ليوم الاحد
هل لو قمت بالايداع يوم الاحد احصل على البونص ام لا
ثانيا حسابى فى اف اكس دى دى مالطا و انا طلبت اليوم تحويل حسابى الى الفرع الجديد ابلغونى انه سيتم تفعيل الحساب اثناء عطله الاسبوع
فهل لو تم تفعيل الحساب و مولت يوم الاحد اخد البونص مع العلم ان يوم الاحد يكون اجازه بالبنوك الاوربيه و الامريكيه و الفلوس هتدخل حسابى يوم الاثنيين

معاذ عودات 28-05-2015 08:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassan ebaid (المشاركة 805401)
يوم 31\5 هيكون موافق ليوم الاحد
هل لو قمت بالايداع يوم الاحد احصل على البونص ام لا
ثانيا حسابى فى اف اكس دى دى مالطا و انا طلبت اليوم تحويل حسابى الى الفرع الجديد ابلغونى انه سيتم تفعيل الحساب اثناء عطله الاسبوع
فهل لو تم تفعيل الحساب و مولت يوم الاحد اخد البونص مع العلم ان يوم الاحد يكون اجازه بالبنوك الاوربيه و الامريكيه و الفلوس هتدخل حسابى يوم الاثنيين

اهلا فيك اخي الكريم ،،
ان شاءالله لو قمت بارسال المال قبل 31 فانت داخل العرض ، حتى الفلوس دخلت الحساب بعد هاد التاريخ
المهم يكون الايداع قبل ،

hassan ebaid 28-05-2015 08:23 PM

[QUOTE=معاذ عودات;805402]

اهلا فيك اخي الكريم ،،
ان شاءالله لو قمت بارسال المال قبل 31 فانت داخل العرض ، حتى الفلوس دخلت الحساب بعد هاد التاريخ
المهم يكون الايداع قبل ،
[/QUOTE
حضرتك بتقول قبل يوم 31
يعنى مش ينفع يوم 31 اللى هو يوم الاحد

elmalt 28-05-2015 10:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 805402)

اهلا فيك اخي الكريم ،،
المهم يكون الايداع قبل ،

ميش يوم 30 و31 دا اجازة رسمية فا ميش هيقبلوا ايداع
وانا وقعت في مشكلة دلوقتي كنت عايز اودع فاكانت في مشاكل بيكتبلي فشل اتصلوا بيا خدمة العملة وساعدوني وقالولي الكرت سليم اتصل بالبنك اتصلت لقيت بيقولي رصيدك 0 في البطاقة وانتا كنت عامل شراء دولار ب150 الي هيا الارقام الي قعدت اجربها مع خدمة العملة يمكن رقم ينفع ويتم الايداع علي كذا مرحلة طب ازاي وانا فلوسي اكبر من 150 دولار المهم اخ معاذ هيتصلوا بيا كمان ساعة عشان يشوفوا مشكلة الكارت لو سئلوني انتا عملت اية بالبطاقة ارد اقلهم اية عشان انتا عارف موضوع الفوركس ميش محبب؟وانا شكلي هنفجر فيهم خلاص لأن امبارح دوخوني في الحر برضك عشان كانت فية فروع مبطلعش فيزا:1 (71)::1 (26)::1 (71):

elmalt 28-05-2015 11:08 PM

فاتني العرض للأسف المفروض يسموة البنك الاسود الافريقي قالولي عشان اجازة جمعة وسبت هيشوفوا مشكلتي يوم الحد طب انا حاولت الايداع وكان معايا خدمة العملا fxdd وقالتلي انك بتحاول تودع بس في مشكلة مينفعش يبقي انا ليا استثناء خاص مثلاً عشان كان عندي مشكلة وحاولت اودع قبلها وخدمة العملاء عارفة كدة ولا خلاص وممكن ينزل عرض 100% تاني في رمضان بس خايف الدولار يعلي وانا عامل حسابي علي فلوس معينة المهم ياريت لو تتوسطولي وتحطولي استثناء اني اخد البونص يوم الاحد لأني حاولت الايداع قبلها والله يسامح البنك الي كلة مشاكل دا من اول ماكلمتة ولو داخلوني في ماتهات يوم الحد ينفع اطلب منهم يدوني الفلوسي و ثمن البطاقة وروح cib اطلع بطاقة عشان سمعت بطاقتهم كويسة؟والله يسامح البنك حرقلي دمي بجد

elmalt 28-05-2015 11:13 PM

ومعلش بما انكم خبراء في البنوك لو كنت عايز اخد فلوسي بتاعت البطاقة لو قالولي دي مشكلة موقع اعمل اية في الموضوع دا لأن انا تعبت بجد من البنك دا

الساعة الآن 03:26 PM