اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

م.جوزيف ايهاب 23-04-2012 10:01 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 316833)
انا فى حياتى الفوركسية لم اره مثل هذه الاستراتيجية مفيش عقد قفلته بخسارة حتى على 1 بيب

والله وانا في حياتي كلها مش الفوركسية بس ماشوفتش كده :D

بص يا كبير
علي موضوع التقييم ده بيبقي داخلي في الادارة
في بعض الورش حققت شرط ال1000 نقطة قبل انتهاء الفترة بس فضلت برضه غير مثبتة حتي انتهاء ال3 شهور
متقلقش يا دكتور انا هاشوفلك الحوار ده

م.جوزيف ايهاب 23-04-2012 10:02 PM

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 45 ( الأعضاء 45 والزوار 0) joseph.ehab, ‏ذيكو, ‏ناريمان رأفت, ‏zogota, ‏aafag, ‏ABUEHAB, ‏Moly_Cam5, ‏menshawy, ‏Aymanalmerai, ‏abolila, ‏hateem, ‏د/جابر, ‏biko_tork, ‏ELSHARKI, ‏waleed adel, ‏hussien86, ‏فيصل عوض, ‏Pips Hunter, ‏bary_3, ‏الفهد الاسمر, ‏• فهد •, ‏goggo, ‏nightmare, ‏0asdf12340, ‏kesho, ‏رامى عبدالهادى, ‏MAMADO, ‏meda, ‏ifile, ‏yasser badr mahmoud, ‏ah_monir, ‏naitsi, ‏top22star, ‏firas612, ‏z3em, ‏mercedes benz, ‏تولستوي, ‏rany20, ‏zizo22zizo, ‏YMCMB, ‏دلوني على السوق, ‏bahrain, ‏TNT

الشباب منورين :D

ناريمان رأفت 23-04-2012 10:03 PM

اقتباس:

انا فى حياتى الفوركسية لم اره مثل هذه الاستراتيجية مفيش عقد قفلته بخسارة حتى على 1 بيب

ربنا يزيدك يا دكتور
حضرتك تستاهل كل خير
كفاية مجهودك معانا

الشامي 23-04-2012 10:04 PM

اقتباس:

يا ريت المرادي كمان يا دكتور نربح علشان انا نفسي اربح ولو مرة من توصياتك كل مرة بخرج على خسارة والهدف يتحقق
انا داخل في الباوند والفرنك والنيوزلاندي والكل عاكس ما عدا النيوزلاندي وحاطت الهدف زي المنصة ومش مبرد

raafat_193 23-04-2012 10:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 316830)

مين قالك يا دكتور ان مالهاش تقييم ؟
الورش بتتقيم اسبوعيا

لا انا شفت لقتها الغيت من التقيم هل بسبب التبريد زى ماقلتلك من اسبوع .وهو عمليا مفيش تاجر شاطر يفضل الخسارة بالاستوب التاجر الشاطر هو من يجد حل للخروج بدون خسائر اما الاستوب ضحكوا علينا تجار زمان عندما قالوا يحمى من الخسائر . اعتقد لعدم علمهم باتجاة العملة واما نحن نعلم الاتجاة ولكن عندما يعكس سعر لسبب ما ندخل تبريد ونحقق هدفنا المعلوم مسبقا.

menshawy 23-04-2012 10:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 316825)
ليه التوصيات دى ملهاش تقيم برغم اسلوبى الناجح فى التجارة والكل بيحقق ارباح على الحسابات الحقيقية . سؤال طالت الاجابة عليه

مبروك يا دكتور على النتائج المبهرة
لكى يتم التقييم عن طريق الادارة لابد من الاشتراك فى قسم الورش والالتزام بالشروط الموجودة فى القسم
http://www.fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19984

وان شاء الله تصبح من أفضل مزودى التوصيات

raafat_193 23-04-2012 10:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 316838)

يا ريت المرادي كمان يا دكتور نربح علشان انا نفسي اربح ولو مرة من توصياتك كل مرة بخرج على خسارة والهدف يتحقق
انا داخل في الباوند والفرنك والنيوزلاندي والكل عاكس ما عدا النيوزلاندي وحاطت الهدف زي المنصة ومش مبرد

وضح كلامك لان اللى هيقراه هيفكر انك بتخسر بسبب توصياتى .

كفاية انى رجعتلك فلوسك برغم ان ناس اخرين قالولك اغلق الصفقات .والان انت معى فى الصفقات وشايف ريحين على فين

ABUEHAB 23-04-2012 10:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 316836)
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 45 ( الأعضاء 45 والزوار 0) joseph.ehab, ‏ذيكو, ‏ناريمان رأفت, ‏zogota, ‏aafag, ‏ABUEHAB, ‏Moly_Cam5, ‏menshawy, ‏Aymanalmerai, ‏abolila, ‏hateem, ‏د/جابر, ‏biko_tork, ‏ELSHARKI, ‏waleed adel, ‏hussien86, ‏فيصل عوض, ‏Pips Hunter, ‏bary_3, ‏الفهد الاسمر, ‏• فهد •, ‏goggo, ‏nightmare, ‏0asdf12340, ‏kesho, ‏رامى عبدالهادى, ‏MAMADO, ‏meda, ‏ifile, ‏yasser badr mahmoud, ‏ah_monir, ‏naitsi, ‏top22star, ‏firas612, ‏z3em, ‏mercedes benz, ‏تولستوي, ‏rany20, ‏zizo22zizo, ‏YMCMB, ‏دلوني على السوق, ‏bahrain, ‏TNT

الشباب منورين :D

مساء السعاده والنور والارباح عليكم كلكم والدكتور رافت

Aymanalmerai 23-04-2012 10:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 316839)

لا انا شفت لقتها الغيت من التقيم هل بسبب التبريد زى ماقلتلك من اسبوع .وهو عمليا مفيش تاجر شاطر يفضل الخسارة بالاستوب التاجر الشاطر هو من يجد حل للخروج بدون خسائر اما الاستوب ضحكوا علينا تجار زمان عندما قالوا يحمى من الخسائر . اعتقد لعدم علمهم باتجاة العملة واما نحن نعلم الاتجاة ولكن عندما يعكس سعر لسبب ما ندخل تبريد ونحقق هدفنا المعلوم مسبقا.

أنا كنت بتابع ورشة أحد الخوة الأفاضل و كان بيعمل تبريد و تعزيز و نتائجه كانت طيبة و تم اخيار ورشته و اجتاز المرحلة بنجاح, ممكن يا دكتور تكون الفترة الزمنية أساس بالنسبة للإدارة, و الله اعلم

الشامي 23-04-2012 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 316843)

وضح كلامك لان اللى هيقراه هيفكر انك بتخسر بسبب توصياتى .

لاء انا بخسر علشان معنديش صبر بس هتعلمه على ايدك مش هقفل غير لما تقولي

الساعة الآن 02:38 AM