اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11043)

احمد صلاح 16-02-2012 10:49 PM

رد: ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 276289)
محدش معايا في المشوار ده ولا ايه هعمل ثوره لوحدي يعني
يا اخوانا انا بتكلم جد رحله صغيره نحول بيها 140 دولار الي 350 دولار لا تمثل شيئ للاستاذ احمد
ليه بقي 140 دولار لان المبلغ ده هو رصيدي الحالي
وليه 350 دولار لانه المبلغ اللي بدات بيه مستلفه من حصاله ابني وذلني بيه وعايز ارجعهوله
احسن لكم نعمل الرحله الصغيره دي ولا افتح موضوع جديد بعنوان تبرعوا ....

أخ كدا ابنك هايزعل اوى
والموضوع هيبقى تبرعوا لابن الاستاذ حسين :D
,,

hussien 16-02-2012 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 276309)

أخ كدا ابنك هايزعل اوى
,,

وانت ما ترضاليش الفضيحه مع ابني ولا ترضالي اني ارجع لايام الشقاوه

dr_smsm 16-02-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد صلاح (المشاركة 276309)

أخ كدا ابنك هايزعل اوى
,,

يبقي لازم نشوف حل للموضوع دة يا ابو صلاح
ولا انت ايه رأيك:1 (18):

hussien 16-02-2012 11:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_smsm (المشاركة 276317)
يبقي لازم نشوف حل للموضوع دة يا ابو صلاح
ولا انت ايه رأيك:1 (18):

ايوه كده ..ايدك معايا يادكتور سمسم

hussien 16-02-2012 11:57 PM

شوفوا بقي انا هجبهالكم علي بلاطه
الفوركس شقلب لي حياتي وبقي هو كل اهتماماتي وبعد ما كنت فاتح الجزيره واخواتها 24 ساعه في اليوم ومزهق العيال وامهم بالسياسه والاخبار والبراادعي قال والبلتاجي عمل دلوقتي بقول جون مورفي واحمد صلاح
عيالي ليل نهار بيشوفوا الشارتات سالوني ايه اللعبه البايخه دي يابابا قلتلهم دي البورصه فضحوني وسط الجيران ...بابا بيلعب في البورصه ...وابتدا الحقد بقي....
في البيت المدام ....بعد ما كانت مستنيه الفيلا والعربيه وبتعاملني باحترام وانا اتنك واشخط وازعق ...سكتي العيال انا بحلل وصحيني بدري علشان الحق بورصه لندن اللي فيها الشغل كله ياجاهله ...دلوقتي بقت بتبص علي الرصيد كل يوم وتشوفه بينقص ...وانتوا متخيلين بقي تعليقاتها..ياخي اتلهي علي خيبتك..بقيت انا اللي اعمل الشاي دلوقتي
اللاب توب اللي اشتريته مخصوص للفوركس واشتراك النت الان ليمتد وداير بيه تحت باطي في كل حته والناس اعداء الثوره والفلول بسمعهم يتهامسون الواد ابو لاب توب ده اكيد من بتوع الفيس بوك اللي عملوا الثوره..انا بقيت مستهدف ياخوانا من الفلول
وشغلي ...بقيت اتنك علي المرضي والزباين ..50 جنيه ايه دي الي ههز طولي واقوم عشانها..دول خمسه دولار يعني نقطه واحده في نص عقد استاندر في سكالبايه
لازم تشوفولكو حل

Hema 17-02-2012 12:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 276355)
شوفوا بقي انا هجبهالكم علي بلاطه
الفوركس شقلب لي حياتي وبقي هو كل اهتماماتي وبعد ما كنت فاتح الجزيره واخواتها 24 ساعه في اليوم ومزهق العيال وامهم بالسياسه والاخبار والبراادعي قال والبلتاجي عمل دلوقتي بقول جون مورفي واحمد صلاح
عيالي ليل نهار بيشوفوا الشارتات سالوني ايه اللعبه البايخه دي يابابا قلتلهم دي البورصه فضحوني وسط الجيران ...بابا بيلعب في البورصه ...وابتدا الحقد بقي....
في البيت المدام ....بعد ما كانت مستنيه الفيلا والعربيه وبتعاملني باحترام وانا اتنك واشخط وازعق ...سكتي العيال انا بحلل وصحيني بدري علشان الحق بورصه لندن اللي فيها الشغل كله ياجاهله ...دلوقتي بقت بتبص علي الرصيد كل يوم وتشوفه بينقص ...وانتوا متخيلين بقي تعليقاتها..ياخي اتلهي علي خيبتك..بقيت انا اللي اعمل الشاي دلوقتي
اللاب توب اللي اشتريته مخصوص للفوركس واشتراك النت الان ليمتد وداير بيه تحت باطي في كل حته والناس اعداء الثوره والفلول بسمعهم يتهامسون الواد ابو لاب توب ده اكيد من بتوع الفيس بوك اللي عملوا الثوره..انا بقيت مستهدف ياخوانا من الفلول
وشغلي ...بقيت اتنك علي المرضي والزباين ..50 جنيه ايه دي الي ههز طولي واقوم عشانها..دول خمسه دولار يعني نقطه واحده في نص عقد استاندر في سكالبايه
لازم تشوفولكو حل

هههههههههههههههه والله يا استاذ حسين دمك زى العسل

ربنا يوفقك يا باشا فى الفوركس ويرزقك عشان كوباية الشاى تجيلك لحد عندك جاهزه متقومش انت تعملها:1 (31):

ان شاء الله ابو صلاح قدها وقدود تابعوه وهتلاقو كل خير باذن الله

hussien 17-02-2012 12:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 276382)

هههههههههههههههه والله يا استاذ حسين دمك زى العسل

ربنا يوفقك يا باشا فى الفوركس ويرزقك عشان كوباية الشاى تجيلك لحد عندك جاهزه متقومش انت تعملها:1 (31):

ان شاء الله ابو صلاح قدها وقدود تابعوه وهتلاقو كل خير باذن الله

متشكر قوي ياهيما ..مايصعبشي عليك غالي ياخويا
اتوسط لنا والنبي

محمد الخولى 17-02-2012 12:57 AM

بسم اللى الرحمن الرحيم
ياريت يابو صلاح تشارك فى الموضوع دا
وكل النتابعين
رحلة للمليون
http://www.fx-arabia.com/vb/showthre...d=1#post276397

hakim 17-02-2012 12:58 AM

:1 (96)السلم عليكم اخوكم جديد نوعا ما في سوق الفوركس وقد اعجبني اسلوب ناظر هذه الورشه الاستاذ احمد صلاح وارجو ان تقبلوني في ورشتكم اخا وصديقا وان تعينوني على ما ابتلاني الله به من الادمان على البورصه مع قلة الخبره

dr_smsm 17-02-2012 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hakim (المشاركة 276401)
:1 (96)السلم عليكم اخوكم جديد نوعا ما في سوق الفوركس وقد اعجبني اسلوب ناظر هذه الورشه الاستاذ احمد صلاح وارجو ان تقبلوني في ورشتكم اخا وصديقا وان تعينوني على ما ابتلاني الله به من الادمان على البورصه مع قلة الخبره

اهلا وسهلا بيك اخ حكيم معانا في ورشتنا وان شاء الله تستفاد معانا لأن هنا في حلوتها في بسطتها ومع احمد صلاح مش هتقدر تغمض عنيك

الساعة الآن 06:22 AM