اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11043)

hakim 17-02-2012 02:21 AM

رد: ░▒▓█◄ حلوتهــــــا فـــ بسطتهــــــا ►█▓▒░

شكرا اخ سمسم وانا فعلا مش ادر اغمض عنيه علشان واخد يورو ين باي من سعر ١٠٢.٣٢ و مبرد مرتين بس اتبين ان نظام التبريد ده سخن اوي ... ميكنش عطلان !:1 (26):

hakim 17-02-2012 02:24 AM

شكرا اخ سمسم وانا فعلا مش ادر اغمض عنيه علشان واخد يورو ين باي من سعر 102.32 و مبرد مرتين بس اتبين ان نظام التبريد ده سخن اوي ... ميكنش عطلان !:1 (26):

hakim 17-02-2012 02:33 AM

تصحيح الصفقه مش باي الحساب هو الي اصبح بالباي باي الصفقه سل يعني بيع بالعربي اولولي اعمل ايه
وكمان فاتح صفقة استرالي ين منسعر٨٤.٤٣ وخسران فيها ييكي ٤٥ نقطه الي يا استاذ احمد اعمل ايه
اخاف ولا مخفش:1 (66):

dr_smsm 17-02-2012 03:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hakim (المشاركة 276449)
تصحيح الصفقه مش باي الحساب هو الي اصبح بالباي باي الصفقه سل يعني بيع بالعربي اولولي اعمل ايه
وكمان فاتح صفقة استرالي ين منسعر٨٤.٤٣ وخسران فيها ييكي ٤٥ نقطه الي يا استاذ احمد اعمل ايه

انت فعلا محتاج تدخل جراحي سريع من استاذ قسم العناية المركزة بورشتنا لأن واضح ان الحالة حرجة بس اخر تحليل لليورو ين كان للهبوط بس الزوج ارتفع بطريقة رهيبة امبارح في حدود 190 نقطة
في انتظار الرد من الكبير

alskndry 17-02-2012 11:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_smsm (المشاركة 276478)

انت فعلا محتاج تدخل جراحي سريع من استاذ قسم العناية المركزة بورشتنا لأن واضح ان الحالة حرجة بس اخر تحليل لليورو ين كان للهبوط بس الزوج ارتفع بطريقة رهيبة امبارح في حدود 190 نقطة
في انتظار الرد من الكبير

طبعا بعد اذن الاستاذ احمد صلاح ممكن اشارك

اخوانى اليورو ين كان صاعد لان لمس موفينج افريج 200 ولامس خط القناة السفلى على فريم الساعة والحمد الله صعد

اما الان فاعتقد والله اعلم انه هبوط

لانه لمس خط القناة العلوى وارتد يوجد تشبع فى الاستوكستيك على فريم الاربع ساعات

صورة للشارت على فريم الساعة

mohamedibrahim1 17-02-2012 03:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 276355)
شوفوا بقي انا هجبهالكم علي بلاطه
الفوركس شقلب لي حياتي وبقي هو كل اهتماماتي وبعد ما كنت فاتح الجزيره واخواتها 24 ساعه في اليوم ومزهق العيال وامهم بالسياسه والاخبار والبراادعي قال والبلتاجي عمل دلوقتي بقول جون مورفي واحمد صلاح
عيالي ليل نهار بيشوفوا الشارتات سالوني ايه اللعبه البايخه دي يابابا قلتلهم دي البورصه فضحوني وسط الجيران ...بابا بيلعب في البورصه ...وابتدا الحقد بقي....
في البيت المدام ....بعد ما كانت مستنيه الفيلا والعربيه وبتعاملني باحترام وانا اتنك واشخط وازعق ...سكتي العيال انا بحلل وصحيني بدري علشان الحق بورصه لندن اللي فيها الشغل كله ياجاهله ...دلوقتي بقت بتبص علي الرصيد كل يوم وتشوفه بينقص ...وانتوا متخيلين بقي تعليقاتها..ياخي اتلهي علي خيبتك..بقيت انا اللي اعمل الشاي دلوقتي
اللاب توب اللي اشتريته مخصوص للفوركس واشتراك النت الان ليمتد وداير بيه تحت باطي في كل حته والناس اعداء الثوره والفلول بسمعهم يتهامسون الواد ابو لاب توب ده اكيد من بتوع الفيس بوك اللي عملوا الثوره..انا بقيت مستهدف ياخوانا من الفلول
وشغلي ...بقيت اتنك علي المرضي والزباين ..50 جنيه ايه دي الي ههز طولي واقوم عشانها..دول خمسه دولار يعني نقطه واحده في نص عقد استاندر في سكالبايه
لازم تشوفولكو حل

كانك بتحكى اللى حصلى بس فى البورصة المصرية علشان كدة واخد الفوركس على اقل من مهلى لاحسن امسح الشقة كمان

yahya_77q 17-02-2012 04:00 PM

مفيش اخبار عن اليورو دولار يا ابو صلاح

احمد صلاح 17-02-2012 04:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahya_77q (المشاركة 276673)
مفيش اخبار عن اليورو دولار يا ابو صلاح

الزوج الان اعلى متوسط اسعار 100 و 200 يوم ,,
مادام لم يغلق شمعه اربع ساعات اسفل 1.3120
أذن فهو صاعد وهدفه الاول 1.3210

احمد صلاح 17-02-2012 04:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hakim (المشاركة 276449)

اليورو ين بعد اختراقه لحاجز 103.50 مقاومته القويه وبالتالى 104
فتح الطريق امامه ال 105
وتحول الى اتجاه صاعد بالامس بعد الاخبار الايجابيه من المنطقه الاوربيه
ولا أمل للهبوط مره أخرى اذا بقت الاسعار أعلى 103.50

اتمنى ان تخرج منها على خير

احمد صلاح 17-02-2012 05:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien (المشاركة 276355)
شوفوا بقي انا هجبهالكم علي بلاطه
الفوركس شقلب لي حياتي وبقي هو كل اهتماماتي وبعد ما كنت فاتح الجزيره واخواتها 24 ساعه في اليوم ومزهق العيال وامهم بالسياسه والاخبار والبراادعي قال والبلتاجي عمل دلوقتي بقول جون مورفي واحمد صلاح
عيالي ليل نهار بيشوفوا الشارتات سالوني ايه اللعبه البايخه دي يابابا قلتلهم دي البورصه فضحوني وسط الجيران ...بابا بيلعب في البورصه ...وابتدا الحقد بقي....
في البيت المدام ....بعد ما كانت مستنيه الفيلا والعربيه وبتعاملني باحترام وانا اتنك واشخط وازعق ...سكتي العيال انا بحلل وصحيني بدري علشان الحق بورصه لندن اللي فيها الشغل كله ياجاهله ...دلوقتي بقت بتبص علي الرصيد كل يوم وتشوفه بينقص ...وانتوا متخيلين بقي تعليقاتها..ياخي اتلهي علي خيبتك..بقيت انا اللي اعمل الشاي دلوقتي
اللاب توب اللي اشتريته مخصوص للفوركس واشتراك النت الان ليمتد وداير بيه تحت باطي في كل حته والناس اعداء الثوره والفلول بسمعهم يتهامسون الواد ابو لاب توب ده اكيد من بتوع الفيس بوك اللي عملوا الثوره..انا بقيت مستهدف ياخوانا من الفلول
وشغلي ...بقيت اتنك علي المرضي والزباين ..50 جنيه ايه دي الي ههز طولي واقوم عشانها..دول خمسه دولار يعني نقطه واحده في نص عقد استاندر في سكالبايه
لازم تشوفولكو حل

ههههههههههه :D :D
ياقصصك يااستاذ حسين
والله انتى بتحكى كل ال بيحصل مع اغلبيتنا :D
يارب يوفقك وتلاقى غايتك فى الفوركس
اكيد الموضوع صعب بس ان شاء الله انته قدها قدود
:1 (62):

الساعة الآن 05:48 AM