اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

alshreef2011 16-11-2011 07:32 AM

رد: حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل

بالتوفيق ابو يوسف ومتاب عن قرب نتائج ممتتازة ماشاء الله

المسلم أمره لله 16-11-2011 10:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr forex (المشاركة 234221)
الحمدلله نتائج اكسبيرت ابو يوسف الرائع ليوم الاثنين والثلاثاء على منصة البارى

وعندى استفسار بسيط ازاى ارفع قيمه اللوت بدلا من 0.05 ؟؟ علما بأن الحساب 1000 $http://www3.0zz0.com/2011/11/16/02/396861720.jpg

أهلا أخي الكريم منور
الاكسبريت يقوم بكل شيء لا تغير في اللوت شيء كلما زاد الحساب زاد اللزت
بالتوفيق

febronia 16-11-2011 12:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 233692)
أخوتي الأعزاء
وخصوصا الوافدين الجداد
أساس مصدر رزقي كان من أدارة حسابات الغير
وللأسف الموضوع وصل لأحد العملاء وهو كان وكيل لباقي العملاء الباقين
وعندما وصل الموضوع الى انتشار واسع فوجئت أنه يتصل بي ويساومني على الأكسبرت
وطبعا عرف أن تريند سيكر هو أنا من خلال الأيميل المرفق مع اسمي المعرف
المهم كانت النتيجه أني خسرت العملاء كلهم بسبب هذا الموضوع
يعني بالعربي كده الموضوع أفاد الناس كلها وأضرني أنا في رزقي
واليوم أول يوم عمل لي في أحدى الشركات لأني أضطريت الى العمل في وظيفه إلى أن يتعدل وضعي مره أخرى
وهذا سبب عدم مقدرتي على الرد بشكل وافي لضيق الوقت
فلم أعد متواجد مثل الأول
والناس كلها القديمه كانوا عارفين أني ببات أدام الجهاز 24 ساعه والرد على أي أستفسار بيكون في نفس اللحظه
لأني كنت متفرغ
ولكن الآن غير متفرغ
بعد ما هاجي من الشغل هرد على جميع الناس والي عنده مشكله هتتحل
وعندي مليون طريقه ومش هغلب
ولكن فقط الصبر
وما حد يدعي عليا لأنها مش مستحمله دعوات سلبيه أنا حياتي مش ناقصه حد يحسبن أو يدعي عليا
مش طالب فقط غير الصبر وكل واحد له مشكله هتتحل
أنتظروني

حبيبى ابو يوسف انت بجد شخص محترم وطيب وبتساعد من غير ثمن وده ربنا عمره مابينساه ومتقلقش من حاجة كله على ربنا وهو عارف ومرتبلنا كله حاجة واكيد هو شيلك حاجة احسن نس فى الوقت المناسب بس يعلم ربنا انا بحبك قد ايه مع انى عمرى ما شفتك ولكن عشرتى الصغيرة معاك فى الموضوع ده عرفتنى قد ايه انت شخص محترم .
انت يمكن تكون خسرت حاجات كتير بس متنساش انك كسبت اصدقاء معتقدش انك ممكن تندم انك عرفتهم واتمنى اكون واحد منهم

febronia 16-11-2011 12:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 233976)
أخوتي الأعزاء

سوف يتم تجهيز مشاركه خاصه جدا لكم ومن النوع الختامي
سوف تكون المشاركه من النوع الذي سوف يحل جميع المشاكل
ويرضي جميع الأذواق ولن يجد أحد سواء مبتدئ أو محترف أي مشاكل بعد تنزيل هذه المشاركه
سوف يتم أعادة أرفاق ربيع العرب 1 و 2 مع الأعدادات النهائيه
وليس هذا فقط سوف يتم ايضا ارفاق ربيع العرب 3 وربيع العرب 4 وربيع العرب 5 وربيع العرب 6
مع ما قدرني عليه رب العباد من شرح وافي لهم وأعداداتهم أيضا وكل شئ لأني سوف أترك لكم الحكم عليهم من خلال تجاربكم أنتم على الديمو فلم يعد لدي حسابات حقيقيه لكي أختبر عليها فتره ولم يعد لدي الوقت لذلك ولم يعد لدي شئ ولله الحمد
وهيكون ربيع العرب 3 و 4 و 5 من النوعيه التي تعمل طوال اليوم ولن نحتاج تزبيط توقيت بداية أو نهاية التشغيل , هنضعهم على الشارت فقط مع الأعدادات وأعتقد لن يكون رقم الجي أم تي له تاثير عليهم ايضا وبكده تكون مشكله كبيره أتحلت معاهم
ولن نشغل بالنا بتوقيتاتهم لأنهم يعملوا طوال اليوم وبدون توقف وعلى جميع عملات الفوركس
وربيع العرب 6 هيكون له معامله أخرى خاصه به هو فقط , لأنه هيكون من عائلة الفاب تربو ايضا
كل هذا سوف يكتمل ويوضع في مشاركه واحده مع جميع الشرح والتعليمات والأعدادات
وسوف تكون هذه المشاركه هي ملخص للموضوع كله بلا منازع ولا جدال

وهذه نتائج الديمو ربيع العرب 3 و 4 و 5 بلوت عالي

ربيع العرب 3 فقط

ربيع العرب 4 و 5 مع بعض على حساب واحد

ولله الحمد

وسوف تكون هذه المشاركه ختاما لما بدأته معكم , وسوف ينقلها لكم أ / أسامه الى الصفحه الأولى
كمرجع اساسي لكل الناس
6 أكسبرتات هتكون ترضي جميع الأذواق ولكم حرية الأختيار بينهم او أختيارهم جميعا
للعمل بهم وكله هيكون ديمو الى أن تتقنوا كل شئ من تعامل وتشغيل وتزبيط للأكسبرتات

وأشكر كل الناس التي بنت معي هذا الموضوع الأكثر من رائع
الصبر فقط قليلا على هذه المشاركه
لأنها سوف تتطلب مني مجهود ووقت
ولكن لن يمر أكثر من اسبوع على تجهيزها وطرحها
والله المستعان على ما يصفون

الله يباركلك على محبتك بجد فعلا انت شخص رائع فى عز المصايب اللى عندك ولسه بتفكر تساعد الناس واكيد ربنا مش ناسى ده ربنا معاك ويوفقك فى كل اللى بتعمله.

sony1979iq 16-11-2011 01:24 PM

السلام عليكم اخوان... والله يحز بنفسي ان اسمع كلام ابو يوسف الي حقيقة صعقنة لان هذا الرجل له افضال علينا..والعمل الذي قدمه لنا لا يوجد كثره من الاشخاص من يعمل عمله.. على العموم الله يزيد رزقه .. ويدفع عنه كل سوء.. ويرزقه من حيث يحتسب ولا يحتسب.. ولا يكون بخاطرك اخي ابو يوسف ربك موجود...

دائم السيف 16-11-2011 01:31 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة جميعاً

الاستاذ القدير علينا جميعاً ابو يوسف قبل كل شي اشكر فيك الروح الطيبة والذي لمسها الجميع وانا واحد منهم والله يشهد علي قبل كل شي

نعم استاذي العزيز لقد تم ذكر في مره من المرات بيننا ان هناك حرب سوفأ تكون ضدك من قبل البعض خوفاً من انتشار الخير للجميع وهذه ما حصل لديك من قبلهم ولكن اقولها لك استاذي الكريم ابو يوسف تأكد اننا جميعاً نشكرك على ما تقوم به من خير لنا ومن لا يشكر الناس لا يشكر

ويشهد الله علي ان قلبي معك في وضعك الكريم وتأكد ان كل ضيق يقابله فرج وهذه سنة الحياة والله يفرج عليك وعلينا كل كربه من كرب الدنيا وان يجعل الجنه فوزنا بحول الله تعالى امين امين يا رب العالمين

marawanaskar 16-11-2011 03:07 PM

لا حول ولا قوة الا بالله !!!

اغيب يومين ارجع الاقى الموضوع اتشقلب و بقى حاجة غريبة ناس بتحسبن على ابو يوسف و ناس ردودها مستفزة !!

يا جماعة الله يخليكم ده عمل جماعى و من غير مليم فا يا ريت كل واحد يفهم كده كويس

ناس تانية غير ابو يوسف كان يقولك انا هبيع الاكسبيرت ده بمبلغ محترم و مش فارقة معاه تكسب و لا تخسر و خصوصا انه ده مصدر رزقى الوحيد

فا يا ريت بلاش ردودكم المستفزة ديه و كلنا هنساعد بعض و الله بس اتعبوا شوية و اقروا اول صفحة كويس و اقروا شرح تركيب الاكسبيرت

و الله لو تعبت ساعتين فى قراية الموضوع هيبقى احسن من انك تقعد تسأل و تستنى الرد

و بخصوص المنصات و فروق التوقيت سبحان الله احنا جبنا يجى 5 شركات تداول هوت فوركس و اف اكس دى دى و البارى ... الخ

و قلنا التوقيت بتاعها كام و برده ناس بتروح على شركات غريبة و هما مش عارفين اساسا اذا كانوا بيقبلوا بعمل الاكسبيرتات ام لأ

طيب ياخى ماتفتح حسابك مع شركة من الشركات اللى احنا بنجرب معاهم على الاقل مضمونين و عارفين لو حصلت مشكلة هنرجع حقنا ازاى

اعذرونى بس الردود اللى شفتها عصبتنى بصراحة و خصوصا رد مستر فوركس اللى بيقول انتوا شغلتوا الاكسبيرت و مش فارقة معاكم الناس التانية !! و الاخ اللى حسبن على ابو يوسف

عامة انا موجود فى استفسار انتوا عايزينه و يا رب اقدر ارد عليها كلها و يكون رد صحيح

FXDD30 16-11-2011 09:07 PM

حاسس الموضوع كده انطفي بعد غياب مؤسيسيه القدامي ولا ايه رأيكم؟
ايام الخير كان الموضوع 15 بيشاهدوه الان 6 ..ان شاء الله اكون غلطان

ehab1602 16-11-2011 09:55 PM

فيييين النااااس

mr forex 16-11-2011 09:57 PM

موجودين ان شاء الله بس الاخ ابو يوسف هوا الى كان عامل روح للموضوع بسسسسسس

الساعة الآن 01:22 AM