اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ® (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24576)

م.جوزيف ايهاب 07-02-2013 01:58 AM

رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ®

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462023)
مساء الفل يا هندسة ... معاك مليون% ان الخبرين دول هما اللي هيقولوا الكلمة الأخيرة ان شاء الله ... وفكرتنا بأيام بكيزة وزغلول والضحك البسيط من غير تعب :1 (82)::1 (82)::1 (82): ... وزي ما اتفقنا يا ريس ... واحدة واحدة كل حاجة هتبقى زي الفل

انما من غير تشهير بحد ولا هقول المنصة اسمها ايه ، أترك لكم الصورة تتحدث عن نفسها ، عشان تعرفوا أنا كنت هتسوح ازاي :confused::confused::confused:

ايه ده يا معلم ؟
بص علي باقي الازواج كمان

COWBOY 07-02-2013 02:01 AM

ابو ياسر لازم تعرفنا الشركة دى .. وبقالك اد اية شغال معاهم اية القصة !!

أبو ياسر 07-02-2013 02:10 AM

أنا بس مش عايز أعمل حاجة تضر حد ... ومستني رد فعل الشركة ، انما لو محصلش تحرك في خلال الساعة دي أوعدكم اني هكتب اسم الشركة ... والشركة دي أنا شغال معاها بقالي سنة بالظبط دلوقتي

COWBOY 07-02-2013 02:17 AM

وحتى لو حصل تحرك يا صديقى !!
دة خطأ كبير .. وانت بتتعامل معاهم بقالك سنة والاسبريدات كلها بالمنظر دة
انا عمرى ما شوفت كدة الا لو المنصة الاسبريد فيها متحرك
ممكن نشوف حاجات زى كدة ..
ولو مش عايز تنشر اسمها على العام ارسل رسالة ليا على الخاص
انت وضعت الصورة ووجب التحذير ومعرفة سبب الخطأ

أبو ياسر 07-02-2013 02:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 462037)
وحتى لو حصل تحرك يا صديقى !!
دة خطأ كبير .. وانت بتتعامل معاهم بقالك سنة والاسبريدات كلها بالمنظر دة
انا عمرى ما شوفت كدة الا لو المنصة الاسبريد فيها متحرك
ممكن نشوف حاجات زى كدة ..
ولو مش عايز تنشر اسمها على العام ارسل رسالة ليا على الخاص
انت وضعت الصورة ووجب التحذير ومعرفة سبب الخطأ

بعتلك الاسم على الخاص يا ريس وهقولك التفاصيل بعدين ان شاء الله

COWBOY 07-02-2013 02:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462041)
بعتلك الاسم على الخاص يا ريس وهقولك التفاصيل بعدين ان شاء الله

ان شاء الله خير .. يا صديقى .. وان شاء الله يطلع الموضوع عيب فى المنصة او حاجة .. وتنتهى على خير .. بالتوفيق ان شاء الله :)

Eng.Hamada 07-02-2013 02:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 462009)

زى ما اتفقنا بقة :1 (87)::1 (87):

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه :1 (82)::1 (82):

اي خدعه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 462023)
مساء الفل يا هندسة ... معاك مليون% ان الخبرين دول هما اللي هيقولوا الكلمة الأخيرة ان شاء الله ... وفكرتنا بأيام بكيزة وزغلول والضحك البسيط من غير تعب :1 (82)::1 (82)::1 (82): ... وزي ما اتفقنا يا ريس ... واحدة واحدة كل حاجة هتبقى زي الفل

انما من غير تشهير بحد ولا هقول المنصة اسمها ايه ، أترك لكم الصورة تتحدث عن نفسها ، عشان تعرفوا أنا كنت هتسوح ازاي :confused::confused::confused:

اي خدعه
انا لسه حاصل معايا موقف لوز لوز خالص من شوية من اف اكس دي دي ساعة خبر النيوزلندي شفت الاسبريد خير اللهم اجعله خير ال ايه بقي 17 نقطة اسبريد متغير عادي خالص
معلق الامر من 0.84382 ويتفعل من 0.84500 وبرضوا عادي خالص هل تقدر تتكلم لا طبعا وده لانك وقت الاخبار
كل ده عادي خالص خالص لا وداخل بلوت سكالبنج ومهدج هههههههههههه والحياة حلوة والمواصلات فاضيه ههههههههههههههه الواحد ياخي حاسس انه من كتر اللي شافه بقت بتحصل الحاجات دي فيه عادي بيضحك ولا بتأثر هههههههههههههه نحسنا من الاخر ههههههههههههههههههه

قول اسم الشركة دي علشان تحذر اخوانك منها بص علي التوقيع بتاعي وشوف انا عامل ايه في انستا هههههههههههههههه
ومستني خبر الاسترالي وربنا يجعل فيه الخير يارب

Amjad Shadid 07-02-2013 03:16 AM

اصدقائي المحاربين ، صباح الخير

اليوم سيكون من اصعب ايام التداول ، اخبار وتقارير وتصريحات في غاية الاهمية ، من نيوزلندا ، استراليا ، بيريطاني ، اوروبا ، كندا ، احركة حتكون اكثر من عنيفة والتقلبات حدث ولا حرج ، انصح الجميع بعدم فتح اي صفقة " باستثناء المغامرين " حتى يبين الخيط الاسود من الابيض .

تحياتي

wolfkamikaz 07-02-2013 03:25 AM

اهلا يا غاليين
بالنسبة للسبريد العلالي عادي لان في بعض الشركات لا تغطي من جيبها فارق السبريد البنكي لان بعض الاحيان بسبب خبر 3 او 4 بنوك يدو اسعار مختلفة جدا بشبب السيولة الهائلة فالشركة تديكم مباشرة السبريد الاقل بين البنوك
في شركات تغطي الفارق و انا اراه غريب هذا الشيء لان الفارق يكون كبير فكيف ستغطيه السبريد في الاصل 17 و الشركة تديك 3 دي كارثة للشركة
و لا اجد لها تفسير
موفقين

Amjad Shadid 07-02-2013 03:26 AM

التقارير النيوزلندية حملت معها اشارات جيدة عن الاقتصاد النيوزلندي اهمها معد البطالة الذي انخفض من 7.3% الى 6.9% ، النيوزلندي اجمالا من العملات الصاعدة في الفترة القادمة امام معظم العملات ، والانخفاض اللي حصل بالسوق الساعة الماضية انخفاض خادع .

تحياتي

الساعة الآن 02:16 AM