اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مسابقة حسابات الفوركس الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19550)

amrmorasamir 30-03-2012 05:46 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

تمام كدة يا دكتور ان شاء الله النهاردة هننتظر وضع 50دولار فى الحسابات بس يا ريت اى حد يلاقى الفلوس تم وضعها ليه يدخل ويقول عشان نعرف

فى حاجة كمان يا ريت لو حد بيتعامل مع نورد قبل كدة وعارف نظامها يقول ايه اقصى قيمة للوت ممكن ادخل بيها صفقات فى المسابقة

تحياتى

م.جوزيف ايهاب 30-03-2012 05:55 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 304926)
تمام كدة يا دكتور ان شاء الله النهاردة هننتظر وضع 50دولار فى الحسابات بس يا ريت اى حد يلاقى الفلوس تم وضعها ليه يدخل ويقول عشان نعرف

فى حاجة كمان يا ريت لو حد بيتعامل مع نورد قبل كدة وعارف نظامها يقول ايه اقصى قيمة للوت ممكن ادخل بيها صفقات فى المسابقة

تحياتى

اقصي قيمة يا غالي حسب الرافعة وحسب مبلغ ايداعك
اظن تستطيع الدخول حتي 0.05
والاستاذ محمد علي هيفيدك اكتر مني اكيد
تحياتي

amrmorasamir 30-03-2012 06:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 304933)

اقصي قيمة يا غالي حسب الرافعة وحسب مبلغ ايداعك
اظن تستطيع الدخول حتي 0.05
والاستاذ محمد علي هيفيدك اكتر مني اكيد
تحياتي

شكرا ليك يا غالى انا بتكلم على اكونت المسابقة يعنى فيه 50 دولار وانا عامل الرافعة 500
بس انا عشان اعرف الرقم الاكيد عشان معلقش الصفقة واستنى وبعدين يقولى مفيش رصيد كفاية

vadas 30-03-2012 06:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 304764)
السلام عليكم
سيتم ايداع كل الجوائز اليوم
نرجو من الجميع عدم التداول على الحسابات حتى تبدا المسابقة يوم الاثنين القادم مع افتتاح السوق
موفقين ان شاء الله و لا تنسوا ادارة راس المال

السلام عليكم
شكرا لكم و نحن في الانتضار يا دكتور ربنا يوفق الجميع انشاء الله

اللهم صل على حبيبنا محمد

FXCommission.com 30-03-2012 06:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 304939)
شكرا ليك يا غالى انا بتكلم على اكونت المسابقة يعنى فيه 50 دولار وانا عامل الرافعة 500
بس انا عشان اعرف الرقم الاكيد عشان معلقش الصفقة واستنى وبعدين يقولى مفيش رصيد كفاية

اهلا ياغالي يمكنك فتح لوتات كما تشاء لا قيود في المسابقة ولكن طبعا الرصيد 50$ والرافعة 500 اذن حاول تراعي راس مالك جيدا متدخلش اكثر من 10 سنت او 20 سنت

بالتوفيق

عوض 30-03-2012 06:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 304918)

ماذا تقصد بالمنصة لا تعمل هل الاسعار لاتتحرك امامك؟

شكرا علي كلامك الطيب

نعم الاسعار في التجريبي تتحرك عادي
واعمل عليها اوامر
لما ادخل بحساب المنافسة كل شي جامد ولاحركة

amrmorasamir 30-03-2012 06:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 304944)

اهلا ياغالي يمكنك فتح لوتات كما تشاء لا قيود في المسابقة ولكن طبعا الرصيد 50$ والرافعة 500 اذن حاول تراعي راس مالك جيدا متدخلش اكثر من 10 سنت او 20 سنت

بالتوفيق

تمام يا باشا اشكرك على ردك وانا طبعا عارف ان ادارة رأس المال حاجة اكيدة ومهمة
لكن معنى كلامك انى اقدر افتح اللوت حتى ب 2 او 3 دولار

وهل فى اى شروط فى المسابقة عن طريقة شغلى ولا انا لى كامل الحرية

FXCommission.com 30-03-2012 07:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 304967)
تمام يا باشا اشكرك على ردك وانا طبعا عارف ان ادارة رأس المال حاجة اكيدة ومهمة
لكن معنى كلامك انى اقدر افتح اللوت حتى ب 2 او 3 دولار

وهل فى اى شروط فى المسابقة عن طريقة شغلى ولا انا لى كامل الحرية

ليك كامل الحرية

FXCommission.com 30-03-2012 07:12 PM

هااااااااااااااام جدا

هام جدا بخصوص مسابقة نورد اف اكس

عوض 30-03-2012 09:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عوض (المشاركة 304952)
نعم الاسعار في التجريبي تتحرك عادي
واعمل عليها اوامر
لما ادخل بحساب المنافسة كل شي جامد ولاحركة

الان كل شي تمام والحمد لله
عايز ازود الرافعة الي500/1
ممكن مساعدة

الساعة الآن 12:14 PM