اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

naitsi 25-04-2012 01:56 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sameh Fathy (المشاركة 317885)

ربنا يسهل احسن انا من الاسبوع اللى فات واخده بيع
وكنت ناوى اققفل على خساره بس لما لقيتك بعته قلت الحمد لله ودخلت معاك بعقود تانيه
ومدخلتش اى صفقه بسبب العبيط ده

لاتقلق يا أخي كلنا بايعين الباوند لاكن هو جميل جيدا في التجارة مع اليوروا دولار الباوند لن يستمر طويلا في تلك المنطقة وقريبا سيشهد هبوط المجانين و سنحصد منه الأخضر واليابس لان هناك تشبع قوي على فريم الديلي ولن يستطيع الصعود أبدا ومستحيل وأتحداه برصيدي وأسلحتي الكاملة ياربح يا مرجن وسنرى من سينتصر :1 (80):.

raafat_193 25-04-2012 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sameh Fathy (المشاركة 317885)

ربنا يسهل احسن انا من الاسبوع اللى فات واخده بيع
وكنت ناوى اققفل على خساره بس لما لقيتك بعته قلت الحمد لله ودخلت معاك بعقود تانيه
ومدخلتش اى صفقه بسبب العبيط ده

ممكن اسئلك سؤال مين اللى اعطاك توصيات بيع الاسبوع اللى فات . احنا المفروض نفتح موضع جديد على صفحات اف اكس ارابيا نناقش فيه الموصىين وواضعى التوصيات ان تعدت نسبه خسائرنا منهم ب 50% حتى لا يعطى كل من هب ودب توصيات تعود فى الاخير بخسائر العملاء او الاعضاء او على الاقل تقيم لهم حتى ولو كان له اسمه ومكانه عندنا

Sameh Fathy 25-04-2012 02:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 317892)

ممكن اسئلك سؤال مين اللى اعطاك توصيات بيع الاسبوع اللى فات . احنا المفروض نفتح موضع جديد على صفحات اف اكس ارابيا نناقش فيه الموصىين وواضعى التوصيات ان تعدت نسبه خسائرنا منهم ب 50% حتى لا يعطى كل من هب ودب توصيات تعود فى الاخير بخسائر العملاء او الاعضاء او على الاقل تقيم لهم حتى ولو كان له اسمه ومكانه عندنا

ده تحليل خاطىء منى يا دكتور

raafat_193 25-04-2012 02:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 317888)
للتذكرة بس يادكتور مش اوراق الخريف دى كانت ورشه عبارة عن استراتيجية الساعة9

معرفش والله انا لسه جديد فى المنتدى اتسجلت فى يناير فى كثير من المنتدايات ورايت هنا افضلهم فقررت الاستمرارية هنا ومع اول طلب وعرض لى لوضع صفقات فى شهر مارس كان فى الصفحة الرسمية لتحليل وتوصيات اليورو واخذت على دماغى من ناس معينين واستمريت ولا مرة تعديت على احد

naitsi 25-04-2012 02:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 317900)

معرفش والله انا لسه جديد فى المنتدى اتسجلت فى يناير فى كثير من المنتدايات ورايت هنا افضلهم فقررت الاستمرارية هنا ومع اول طلب وعرض لى لوضع صفقات فى شهر مارس كان فى الصفحة الرسمية لتحليل وتوصيات اليورو واخذت على دماغى من ناس معينين واستمريت ولا مرة تعديت على احد

الله يبارك لنا في جنرالنا العزيز ويطول عمره ويزيد رزقه يارب العالمين
عندي طلب ياجنرال وهو أني أريدك أن لا تتخلى عنا في يوم من الأيام وتتركنا لان خططك الحربي مهمة جدا وعند إفتقادها سنخسر جميع الحروب ويموت الجميع وتنتهي اللعبة وهاذا ما لا أتمناه

bahrain 25-04-2012 02:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 317903)
عندي طلب ياجنرال وهو أني أريدك أن لا تتخلى عنا في يوم من الأيام وتتركنا لان خططك الحربي مهمة جدا وعند إفتقادها سنخسر جميع الحروب ويموت الجميع وتنتهي اللعبة وهاذا ما لا أتمناه

مليووون لايك

waleed adel 25-04-2012 02:18 AM

حب الناس للانسان ده كنز والله يادكتور وحضرتك ماشاء الله عليك هو كان عامل استراتيجيه اوراق الخريف وماكنتش فاهمها فقلت اسال وكانت دى اخر مرة ادخل الورشه دى بسبب الرد الغير لائق علي شخص عايز يستفيد والشهاده لله اللى بنشوفه منك ربنا يجازيك عنه خير فى عدم ترددك فى الرد على اى عضو معانا عايز يستفيد ربنا يجعله فى ميزان حسناتك

raafat_193 25-04-2012 02:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 317903)

تعرف طول منا عايش حتلاقينى هنا برغم المشدات الكلامية وما حدث الاسبوع الماضى فانا لو كنت ناويت الرحيل سوف ارسل توصياتى للاخ بارى وهو يقوم بوضعها او الاخ جو ولكن الامور مضت بسلام بفضلكم فا علم كل منا احترافة لمهنة تجارة الفوركس فاستمريت وسوف استمر بفضل الله.

raafat_193 25-04-2012 02:24 AM

يلا نرجع لشغلنا وتركزنا مع السامورى لعل الله يكرمنا هذا اليوم ايضآ آميييييييييييييييييييييييين

bary_3 25-04-2012 02:26 AM

الهم اكرمنا ولا تحرمنا إلى الأهداف يا جنرال:1 (88)::1 (104):

الساعة الآن 12:28 AM