اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مسابقة حسابات الفوركس الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19550)

FXCommission.com 08-04-2012 06:53 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 306802)

الف مبروك للجميع
هل ممكن نعرف الاسماء ولا هي سرية ؟

لا سريه الان بس قدام حبه اكيد حتعرفوها ما شاء الله في ناس دبلت حسابها 10 مرات وفي اللي دبله مرتين وفي اللي دبله تلاته ان شا ءالله الكل يدبل

Hema 08-04-2012 06:53 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

ما شاء الله فى ناس وصلت بالحساب لاكبر من قيمة الجايزه اساسا ههه

ربنا يبارك للجميع

Hema 08-04-2012 06:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 306807)

لا سريه الان بس قدام حبه اكيد حتعرفوها ما شاء الله في ناس دبلت حسابها 10 مرات وفي اللي دبله مرتين وفي اللي دبله تلاته ان شا ءالله الكل يدبل

انا كنت مدبل حسابى والله 3 مرات فى اول يومين بس فى اليوم التالت انا اللى اتدبلت هههه ,, يلا تتعوض

مبروك مقدما للفائزين

astorm 08-04-2012 07:02 PM

طيب الناس الى مش عندها خبرة كبيرة فى التداول وبتحتاج مساعدات ذى مثلا ممكن ننزل اخبار او استراتيجية او اى حاجة تساعدنا شوية

FXCommission.com 08-04-2012 07:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة astorm (المشاركة 306817)
طيب الناس الى مش عندها خبرة كبيرة فى التداول وبتحتاج مساعدات ذى مثلا ممكن ننزل اخبار او استراتيجية او اى حاجة تساعدنا شوية

ايوة طبعا ياغالي تاجر كما تشاء وكمان المنتدي موجود والشباب مافيش احسن من تحليلاتهم وتوصياتهم

بالتوفيق

م.جوزيف ايهاب 08-04-2012 07:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 306811)

انا كنت مدبل حسابى والله 3 مرات فى اول يومين بس فى اليوم التالت انا اللى اتدبلت هههه ,, يلا تتعوض

مبروك مقدما للفائزين

يا كبير ان شاء الله تدبل حساب انستا الجديد :1 (76):

م.جوزيف ايهاب 08-04-2012 07:20 PM

معلش هو سؤال غريب
كيف انزل برنامج نورد علي الاندرويد؟
كل ما ادخل علي الstore يقول: Not available in your country

FXCommission.com 08-04-2012 07:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 306834)
معلش هو سؤال غريب
كيف انزل برنامج نورد علي الاندرويد؟
كل ما ادخل علي الstore يقول: Not available in your country

خلاص يبقي مش متاحلك ياغالي :D

م.جوزيف ايهاب 08-04-2012 07:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 306852)

خلاص يبقي مش متاحلك ياغالي :D

ههههههههههههه
اشكرك يا كبير :D

amrmorasamir 08-04-2012 08:02 PM

الف مبروك للاوائل
بس معلش عندى سؤال لو انا انهيت المسابقة معايا مثلا 200 دولار ولم اكون واحد من الاوائل
هل يحق لى ان استكمل الحساب بعد المسابقة واتاجر به ولو تم ذلك هل سأخذ الربح فوق ال50 الاولانيين ولا فوق ال 200 وسواء كان دة او دة هل مع اول سحب ليا هيتم سحب البونص الاساسى من الشركة ولا ايه

الساعة الآن 12:12 PM