اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

MAMADO 25-04-2012 07:21 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

انت عارف يا ذيكو لو الفايدة زادت دا معنى ايه ؟؟؟؟؟ الاسترلينى واليورو هيعملو خرم عندك فى المكتب اللى عليه الكمبيوتر من الوقعه اللى هيقعوها ...... :1 (20): بس انا بردو معتدقتش انهم يزودوها

naitsi 25-04-2012 07:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 318475)
اوعه حد يدخل كتير انا رصيدى كبير كل واحد يختار العملة اللى بيفضلها

أنا ذاخل في حرب مع 4 عملات الباوند 2 هجمات واليورو 1 والفرانك 1 إن شاء الله تنتهي بربح ونغلقهم قبل إفتتاح السوق الياباني

Pips Hunter 25-04-2012 07:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 318467)
ههههههههههه كان هابط وقلت سيهبط ٱكتر لاكن اللعين طلع يضرب السطوبات وبإذن الله سيهبط بعد الأخبار إن شاء الله صواريخ عابرات القارات الامريكية تدك حصونهم جميعا

تقريبا مفيش حد يختلف مع ان الكيبل لازم يهبط اكتر واكتر بس امتى هو ده السؤال الصعب
الكيبل داخل معايا على اسبوع بالظبط من يوم الجمعة الى فات وعلى نقطة الدخول يعني حاجة مرار

naitsi 25-04-2012 07:29 PM

صواريخ عابرت القارات تذخل المجال الجوي للقارة العجوز صفارات الإنذار الان تشغل في كل الدول الاوربية

waleed adel 25-04-2012 07:30 PM

مساء الخير والخيرات والارباح لدكتور رافت وجميع الاعضاء الموجودين معانا

raafat_193 25-04-2012 07:33 PM

مبروكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك ككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك
ايه رايك ياذيكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووو

raafat_193 25-04-2012 07:35 PM

مبروككككككككككككككككككككككككككك
raafat_193*, ‏Sameh Fathy, ‏ناريمان رأفت, ‏sabry, ‏meda, ‏د/جابر, ‏bahrain, ‏hussien86, ‏ذيكو, ‏naitsi, ‏ah_monir, ‏goggo, ‏top22star, ‏Pips Hunter, ‏الفهد الاسمر, ‏MAMADO, ‏ifile, ‏khal1d, ‏0asdf12340, ‏ELSHARKI, ‏yasser badr mahmoud, ‏تولستوي+, ‏khaledraouf, ‏karimfotouh, ‏nagysol, ‏hateem, ‏aljoker, ‏rany20, ‏waelwebas, ‏alaa_22, ‏المضارب, ‏zogota, ‏bary_3, ‏joseph.ehab, ‏waleed adel, ‏ابراهيم ميسي, ‏hamada1970, ‏abdo_mb10

top22star 25-04-2012 07:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 318503)
مبروكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك كككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك ككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك
ايه رايك ياذيكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووو

مش هينفع اقولك لايك انا عايز اجيبلك لايك مستورد من بره عشان يبقى اصلى زيك كده مبرررررررررررررررررررررررروك

Pips Hunter 25-04-2012 07:43 PM

الله يبارك فيك ياغالى بس انا مش شايف حاجة جديدة فى الشارت

Pips Hunter 25-04-2012 08:07 PM

فى حد هنا ياشباب ؟؟؟

الساعة الآن 01:39 AM