اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة اهل اسكندرية...ورحلة المليون دولار ...وتحدى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34585)

Dr Waleed Hamed 08-11-2013 04:33 PM

رد: ورشة اهل اسكندرية...ورحلة المليون دولار ...وتحدى

مستعينا بالله توكلت على الله...رب اشرح لى صدرى ويسر لى امرى:1 (66):

Dr Waleed Hamed 08-11-2013 09:39 PM

اغلاق جميع الصفقات يدويا بربح حوالى 450 نقطة...لا نترك اى صفقه مفتوحه او معلقه للاسبوع القادم...تحياتى:1 (50):

Dr Waleed Hamed 08-11-2013 10:08 PM

:1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26)::1 (26):

Dr Waleed Hamed 09-11-2013 12:41 AM

تم اغلاق الموضوع ....من الواضح ان ما فيش احد مستفيد من الصفقات ...تحياتى:1 (85):

Bassem Osama 09-11-2013 01:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr Waleed Hamed (المشاركة 570217)
تم اغلاق الموضوع ....من الواضح ان ما فيش احد مستفيد من الصفقات ...تحياتى:1 (85):

علي فكرة انا متابع مع حضرتك على الحساب الديمو الخاص بك واقوم بتنفيذ بعض الصفقات اللي بلحقها مع حضرتك
واتمني استمرار الورشة

شكرا

احمد حسّن 09-11-2013 01:39 AM

اغلاق موضووع ميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين .. انا جيت متاخر ولا ايه اثبببببببببت مكانك ده انت بتقول اهل اسكندريه :1 (26):

انا معاااااااااااااااك يا كبيررررررررر واحلى تحيه لاهل سموحه والشاطبى والابراهيميه وكل مناطق اسكندريه انا عن نفسى من المناطق دى

MARGIN CALL 09-11-2013 03:09 AM

20 في المية بلوتات صغيرة جدا باسبوع واحد ومش اي اسبوع اسبوع دموي وعاوز تقفل ؟؟؟؟ فيه ناس كثير بتتابعك هناك وبتدعي لك بظهر الغيب

Dr Waleed Hamed 09-11-2013 04:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MARGIN CALL (المشاركة 570258)
20 في المية بلوتات صغيرة جدا باسبوع واحد ومش اي اسبوع اسبوع دموي وعاوز تقفل ؟؟؟؟ فيه ناس كثير بتتابعك هناك وبتدعي لك بظهر الغيب

والله يا اخى مارجن شعور سيئ جدا ان صار لى يومين بكلم نفسى وما فيش اى فيد باك من اى حد انه استفاد او ضرب معاه استوب او اى شئ...انا اللى واثق منه ان مافيش حد متابع غيرك والاخ باسم وميشيل وبمشيئة الله هقدر متابعتكم لى...وعلشان كده جاء قرارى حاسم وحازم باغلاق الموضوع ايمانا منى بان الموضوع غير مجدى بالمره ومجهود ع الفاضى وكما تعلمنا في علم التسويق الشئ الذى لا يستحق ان تفعله فلا تكرره ...
واجمل تمنياتى للجميع بالتوفيق...:1 (18):

michael2015 09-11-2013 12:37 PM

شوف يا دكتور انت عملت شغل اكثر من رائع امس وانت عارف اني واخد يومين اجازه من الفوركس وبريح اعصابي منه وندمت امبارح اني مكنتش معاك الاسبوع ده رغم صعوبته
بالتويق اقرا عدد المتابعين وانت تعر ي اهتمام ولا لا انا شايف اسبوع عن التاني الاسبوع بيكبر وبعد كده اهنا لسه في ول الموار امل فين المليوووووووووووووووون
بالتوفيق يا دكتور بث هو الناس لما يكسب متلقيش حد يشارك يكسب من سكات امل لما يخسر تلاقي صوته طلع من جوه الكمبيوتر
استمر يا دكتور ودي هتبقي انشط صحه من وجهة نظري علي الموقع والايام هتبين (استمررررررررررررر)

michael2015 09-11-2013 12:41 PM

شوف يا دكتور انت عملت شغل اكثر من رائع امس وانت عارف اني واخد يومين اجازه من الفوركس وبريح اعصابي منه وندمت امبارح اني مكنتش معاك الاسبوع ده رغم صعوبته
بالتوفيق اقرا عدد المتابعين وانت تعر ف مدي اهتمام ولا لا انا شايف اسبوع عن التاني الاسبوع العدد بيكبر وبعد كده اهنا لسه في اول المشوار امل فين المليوووووووووووووووون
بالتوفيق يا دكتور بث هو الناس لما يكسب متلقيش حد يشارك يكسب من سكات امل لما يخسر تلاقي صوته طلع من جوه الكمبيوتر
استمر يا دكتور ودي هتبقي انشط صفحه من وجهة نظري علي الموقع والايام هتبين (استمررررررررررررر)
معلش عملت اعاده علشان الكلمات اللي اتكتبت غلط الكيبورد بيعلق

الساعة الآن 12:40 AM