اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11115)

shobra 28-07-2011 03:53 PM

رد: استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 176049)
مرحبا اخي شبرا هذا نورك
نعم اخي انا فعى اضفت الاكسبيرت والتمابيت والمؤشر
بس من فتحت الاعدادات الاكسبيرت لقيت مفيش ستوب وحسب ما حضرتك ذكرت ان الاستراتيجية من غير ستوب
وانا فتحت عمله الباوند دولار ربع ساعة واضفت التمبلت على الشارت لكن ضهر اشارة الاكسبيرت الوجه المبتسم لكن من قبل ساعة ولحد الان لا شيئ حصل
اما المؤشرات كلها في مكانها مضبوط
وانا اشاهد هذا القسم لقيت في احد المرفقات هناك مرفق اعدادات جني الارباح لم افهم هذا ماذا
ولك جزيل الشكر

انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

ومنتظر لو فى اى اسئله او استفسارات لا تترددى

بالتوفيق ان شاء الله

shobra 28-07-2011 03:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 176059)

انتى بمجدرد انك شغلتى التمبليت فكده كل شىء تمام وغير مطلوب منك تشغيل الاعدادات لان التمبليت متزبط على كل شىء

واريد ان اذكرك ان صفقات الشراء او البيع نقوم بها يدوى والاكسبرت مهمته فقط عمليه جنى الارباح وراجعى الشرح فى هذا الرابط

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس - عرض مشاركة واحدة - استراتيجيه الارباح 2 للحسابات الصغيره

بالتوفيق ان شاء الله

ولوانتى فتحتى صفقات وجاءت اى صفقه بربح تخطى ال20 نقطه ولم يجنى الاكسبرت اى ارباح ممكن يكون البرنامج مهنج ممكن تقفليه وتعيدى تشغيله مره اخرى وممكن تعيدى تشغلي التمبليت مره اخرى للتنشيط

razan adnan 28-07-2011 03:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 176059)

بالتوفيق ان شاء الله

انا كنت فاكرة بما انه اكسبيرت اذن هو يعمل كل شيئ . بمعنى انه لا يعمل اي صفقات نحن ندخل صفقات والباقي عليه مش كدة
هو ممكن يا اخي يتم عمل تطوير عليه وهو يعمل الصفقات . لان في بعض الاحيان لا استطيع الجلوس او الانتظار فترات طويله
واتمنى من الله ومنك تحقيق هذا الطلب
وانا شاهدت الشرح وشرحك وافي جدا
الله ينور طريقك

shobra 28-07-2011 04:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 176062)
انا كنت فاكرة بما انه اكسبيرت اذن هو يعمل كل شيئ . بمعنى انه لا يعمل اي صفقات نحن ندخل صفقات والباقي عليه مش كدة
هو ممكن يا اخي يتم عمل تطوير عليه وهو يعمل الصفقات . لان في بعض الاحيان لا استطيع الجلوس او الانتظار فترات طويله
واتمنى من الله ومنك تحقيق هذا الطلب
وانا شاهدت الشرح وشرحك وافي جدا
الله ينور طريقك

احنا هنشتغل يدوى الان لفتره حتى نتأكد من نجاح الاستراتيجيه وبعدها ممكن نقول للاخ حكيم مبرمجنا الرائع يبرمج لنا اكسبرت يقوم بكل شىء لوحده
وان شاء الله خير

razan adnan 28-07-2011 04:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 176069)

احنا هنشتغل يدوى الان لفتره حتى نتأكد من نجاح الاستراتيجيه وبعدها ممكن نقول للاخ حكيم مبرمجنا الرائع يبرمج لنا اكسبرت يقوم بكل شىء لوحده
وان شاء الله خير

يا الله خير
وينور طريقكم
وياربي كل خير واشكرك على اهتمامك و ردك عليه
اشكرك والله يخليك

shobra 28-07-2011 04:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة razan adnan (المشاركة 176077)
يا الله خير
وينور طريقكم
وياربي كل خير واشكرك على اهتمامك و ردك عليه
اشكرك والله يخليك

الشكر لله
والف شكر لكى اختى على الدعوات الغاليه
واتمنى التوفيق لنا جميعا ان شاء الله

shobra 28-07-2011 07:26 PM

وداعا للقلق والتوتر
وداعا للتردد والحيره
وداعا للتعقيدات والتشتت بين انواع التحليلات المختلفه
وان شاء الله وداعا للخساره

للمتابعه
شركه البارى MetaTrader 4 Alpari UK لاننا شغالين فى الورشه الثانيه على حساب شركه اف اكس ديدى

Login: 3098933

Investor : shobra2

حيث ان الارباح حتى الان وصلت 130نقطه 13$ والحمد لله حيث ان رصيد البدايه من عند 300$
ومازال جنى الارباح مستمر ان شاء الله

ابو عافية 28-07-2011 08:36 PM

متابعك فى كل مواضيعك

وجزاك الله خيرا

والى الامام دائما

shobra 28-07-2011 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عافية (المشاركة 176211)
متابعك فى كل مواضيعك

وجزاك الله خيرا

والى الامام دائما

يشرفنى متابعتك اخى

ahmedbalha 28-07-2011 11:13 PM

طب ياباشا كدة الخطين تقاطعو يبقى كدة في عكس اتجاه وهيصعد؟؟ وهنعمل ايه في الصفقات اللي خسرانه دلوقتي؟؟؟؟

الساعة الآن 08:53 PM