اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

hussien86 09-09-2011 11:42 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197402)

طيب ممكن ترفق اللينك بتاع المسابقه
أكون شاكر ليك جدا
ولو نخصص مجموعتنا هنا في خوض المسابقات
هتكون سابقه محصلتش أيه رايكم يا ناس ؟
وممكن نوزع الأرباح علينا بالتساوي
مجرد فكره أو اقتراح ولكم مطلق الحريه

لا اشجع كثيرا اخي لان هناك قسم في المنتدي خاص بالمسابقات لا اعرف يمكن تحتاج رأي المشرفين في هذا الموضوع
لكن عموما الموضوع حماسي وشيق خصوصا ان هناك شركات تقدم مسابقات شهرية وخسارة نضيعها ليش مانشارك ونستفيد ..يارب وفقني و الجميع

TREND_SEEKER 10-09-2011 02:10 AM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

خلاص لو فيها مخالفه لقوانين المنتدى مش عايزينها
وكفايه علينا شغلنا ربنا يبارك فيه
يالا يا جماعه كله يستريح وأجازه فوركسيه سعيده عليكم
ونلتقي يوم الأثنين مع المزيد من النجاح والأرباح بإذن الله

Hema 10-09-2011 02:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 196969)

نتائج اليوم تم الأنتهاء منها
من لحظات
تفضلوا

وهذه نتائج اليوم أيضا للحساب الصغير 150$

وصلى اللهم على محمد
صلى الله عليه وسلم
ولله الحمد
بالتوفيق للجميع

ما شاءلله الموضوع اكثر من رائع بارك الله فيكم متابع معكم ان شاءلله

ممكن اخى الفاضل اطلب منك اعدادات الحساب الصغير وبالتحديد اعدادت حساب بقيمة 100 دولار اذا امكن ذلك

TREND_SEEKER 10-09-2011 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197448)
ما شاءلله الموضوع اكثر من رائع بارك الله فيكم متابع معكم ان شاءلله

ممكن اخى الفاضل اطلب منك اعدادات الحساب الصغير وبالتحديد اعدادت حساب بقيمة 100 دولار اذا امكن ذلك

تفضل
أعدادات رصيد 100$
ولو تكرمت لما الأكسبرت يفتح الصفقات صورهالي كلها عشان عايز أشوف بيفتح بلوط حجمه أد أيه
لأني شغال على حساب برصيد 150$ ولكن لم أعمل على 100$
بس عشان أتاكد أن كل حاجه تمام عندك , ضروري من فضلك

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:07 PM

واضح ان الموضوع جااااامد جدا ما شاء الله

بس هو انا اشغله على الفتره من 9 ل 12 بالليل بتوقيت مصر زي ما فهمت منك ,,, يعني فالاسيوي تقريبا ,, ؟

ولو عاوز اشغل على فتره اكبر تكون من امته ؟

وليا سؤال لو انا شغال على رصيد 100 دولار بمخاطره معينه وانت شغال على رصيد 10000 بمخاطره مختلفه ,,, هل نفس الاوردرات اللي هتتفتح عندي هيا اللي هتتفتح عندك ؟؟

TREND_SEEKER 10-09-2011 11:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_aHmaaaaaD (المشاركة 197691)
واضح ان الموضوع جااااامد جدا ما شاء الله

بس هو انا اشغله على الفتره من 9 ل 12 بالليل بتوقيت مصر زي ما فهمت منك ,,, يعني فالاسيوي تقريبا ,, ؟

ولو عاوز اشغل على فتره اكبر تكون من امته ؟

وليا سؤال لو انا شغال على رصيد 100 دولار بمخاطره معينه وانت شغال على رصيد 10000 بمخاطره مختلفه ,,, هل نفس الاوردرات اللي هتتفتح عندي هيا اللي هتتفتح عندك ؟؟

أهلا بيك يا غالي
وأحنا مصراويه زي بعض
الأكسبرت يعمل من الساعه 21 إلى 23 أو 24 بتوقيت المنصه
وهذا هو الوقت المحدد لجني الأرباح فقط
وهو يعمل في الأسيوي فقط
ولا أنصح بالعمل في اي وقت غير المذكور
وإلا النتائج هتكون خسائر ربنا يبعدها عننا
وبالنسبه للسؤال الأخير نعم تقريبا بنسبة 80%
نفس الصفقات الي بيفتحها في رصيد 150$
بيفتح زيها في رصيد 5900$ لأني شغال على حسابين حقيقي
واحد ب 5900$ والتاني ب 150$
وتقريبا نفس الصفقات ولكن احيانا يفتح في الحساب الكبير ولا يفتح في الصغير
ولا أعلم السبب ولا أشغل نفسي
لأنه المهم بيكسبني في الحسابين
بناءا على الأعدادات التي توصلت ليها
وهذا هو مربط الفرس
تابع معانا ومتسبشي بيلدك لوحده هنا هههههههه

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197693)

أهلا بيك يا غالي
وأحنا مصراويه زي بعض
الأكسبرت يعمل من الساعه 21 إلى 23 أو 24 بتوقيت المنصه
وهذا هو الوقت المحدد لجني الأرباح فقط
وهو يعمل في الأسيوي فقط
ولا أنصح بالعمل في اي وقت غير المذكور
وإلا النتائج هتكون خسائر ربنا يبعدها عننا
وبالنسبه للسؤال الأخير نعم تقريبا بنسبة 80%
نفس الصفقات الي بيفتحها في رصيد 150$
بيفتح زيها في رصيد 5900$ لأني شغال على حسابين حقيقي
واحد ب 5900$ والتاني ب 150$
وتقريبا نفس الصفقات ولكن احيانا يفتح في الحساب الكبير ولا يفتح في الصغير
ولا أعلم السبب ولا أشغل نفسي
لأنه المهم بيكسبني في الحسابين
بناءا على الأعدادات التي توصلت ليها
وهذا هو مربط الفرس
تابع معانا ومتسبشي بيلدك لوحده هنا هههههههه

تمام تمام يعني انا توقيت المنصه fxdd
GMT+3
ومصر
GMT+2
يعني فارقه ساعه :1 (7):

يبقى كده هننفتح الاكسبرت من 8 ل 11 بالليل بتوقيت مصر اللي هو من 9 ل 12 بتوقيت المنصه :1 (87): تمام كده؟

حاجه تانيه لو الاكسبرت فتح اوردرات في الفتره دي وعدت الساعه 12 وساب صفقات مفتوحه ,,, اقفلها انا يدويا الساعه 12 مهما كانت كسبانه او خسرانه ولا اسيبها تجيب الهدف او الاستوب المحددين لها ولا اسيب الاكسبرت مفتوح اصلا لحد ما يقفلها بمعرفته ؟؟:1 (47)::1 (47):

وتحيا مصر يا بلدياتي :1 (87):

TREND_SEEKER 10-09-2011 11:42 PM

GMT+3
ومصر
GMT+2

يبقى كده هننفتح الاكسبرت من 8 ل 11 بالليل بتوقيت مصر اللي هو من 9 ل 12 بتوقيت المنصه :1 (87): تمام كده؟
المفروض أنك بتكتب في خانة GMT الرقم الخاص بشركة FXDD بس ده كل الي انت هتغيره في الأعدادات
وياريت تقولي الرصيد الي هتشتغل عليه كام عشان أشوف هنغير رقم المخاطره ولا لأ , عشان ديه أهم حاجه
ومتغيرش توقيت عمل الأكسبرت الي هو من 21 الى 23 من فضلك وهو هيقوم بالباقي

ملحوظه مهمه جدا للجميع :
الأكسبرت يضع الصفقات في التوقيت من 21 الى 23 ولكن ممكن يغلق الصفقات بعضها او كلها بعد هذا التوقيت
حاجه تانيه لو الاكسبرت فتح اوردرات في الفتره دي وعدت الساعه 12 وساب صفقات مفتوحه ,,, اقفلها انا يدويا الساعه 12 مهما كانت كسبانه او خسرانه ولا اسيبها تجيب الهدف او الاستوب المحددين لها ولا اسيب الاكسبرت مفتوح اصلا لحد ما يقفلها بمعرفته ؟؟:1 (47)::1 (47):
برجاء ضرورة قرائة المشاركه رقم 89 في الصفحه رقم 9

تحيا مصر أم الدنيا

Dr_aHmaaaaaD 10-09-2011 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197695)

GMT+3
ومصر
GMT+2

المفروض أنك بتكتب في خانة GMT الرقم الخاص بشركة FXDD بس ده كل الي انت هتغيره في الأعدادات
وياريت تقولي الرصيد الي هتشتغل عليه كام عشان أشوف هنغير رقم المخاطره ولا لأ , عشان ديه أهم حاجه
ومتغيرش توقيت عمل الأكسبرت الي هو من 21 الى 23 من فضلك وهو هيقوم بالباقي

برجاء ضرورة قرائة المشاركه رقم 89 في الصفحه رقم 9

تحيا مصر أم الدنيا

شكرا يا جميل على ردك

انا قريت الموضوع كلو فالسريع قبل ما اكتب المشاركات وكنت كاتب السؤال ده بعد ما شوفت المشاركه دي

والسؤال معنى اني اسيبها ,,اني اقفل الاكسبرت واسيب الصفقه تروح لهدفها او استوبها لاقدر الله ,,, ولا اسيب الاكسبرت هو اللي يقفلها ( بس الفكره لو سبت الاكسبرت يعني هيفتح صفقات جديده وممكن تعمل خساره لانها مش هتبقى مفتوحه فالوقت اللي اتفقنا عليه ,, دي وجهت نظري المتواضعه :1 (47)::1 (47):)

حاجه تانيه انت حساباتك كلها ف HOTFOREX معندكش ف FXDD ؟؟

حاجه كمان انا عاوز اجرب الاول على حساب ديمو ب 100 مثلا وحضرتك كنت حاطط اعدادات ال 100 ف مشاركه رقم 124 هيا دي بس الاعدادات اللي انزلها ولا انزل اللي فمشاركه 39 واضيف عليها دول ؟

معلش تعبتك باسألتي الكتيره :1 (7)::1 (7):

Dr_aHmaaaaaD 11-09-2011 12:06 AM

وكان عندي سؤال بالنسبه لو شغل الاكسبرت وفتح صفقات وكلو تمام

بس النت فصل مثلا لمده 10 دقايق ورجع :1 (103):

وخلال ال 10 دقايق دي كان المفروض يقفل صفقه كانت مفتوحه او يفتح صفقه جديده:1 (47):

هل بعد رجوع النت بعد ال 10 دقايق دي الاكسبرت هينفذ اللي كان المفروض يعمله فالوقت ده ولا هيسيبني كده ؟؟:1 (12):

hussien86 11-09-2011 12:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_aHmaaaaaD (المشاركة 197699)

شكرا يا جميل على ردك

انا قريت الموضوع كلو فالسريع قبل ما اكتب المشاركات وكنت كاتب السؤال ده بعد ما شوفت المشاركه دي

والسؤال معنى اني اسيبها ,,اني اقفل الاكسبرت واسيب الصفقه تروح لهدفها او استوبها لاقدر الله ,,, ولا اسيب الاكسبرت هو اللي يقفلها ( بس الفكره لو سبت الاكسبرت يعني هيفتح صفقات جديده وممكن تعمل خساره لانها مش هتبقى مفتوحه فالوقت اللي اتفقنا عليه ,, دي وجهت نظري المتواضعه :1 (47)::1 (47):)

حاجه كمان انا عاوز اجرب الاول على حساب ديمو ب 100 مثلا وحضرتك كنت حاطط اعدادات ال 100 ف مشاركه رقم 124 هيا دي بس الاعدادات اللي انزلها ولا انزل اللي فمشاركه 39 واضيف عليها دول ؟

رد سريع اخويا قبل مايرد عليك اخي TREND-SEEKER
برمجة توقيت عمل الأكسبرت من 21 الى 23 انت شغلة في الفترة ديه وهيقوم بالباقي حيفتح الصفقات ويسكرها بنفسه:1 (31)::1 (31):
تاني شي اعدادات الديمو $100 في مشاركة 124 فقط اما الاعدادات اللي في مشاركة 39 للحسابات الكبيرة شوي

TREND_SEEKER 11-09-2011 12:19 AM

شكرا يا جميل على ردك

مين الي قال اننا هنقفل الأكسبرت ؟
الأكسبرت هيفضل شغال ومش هيتقفل أبدا
وهو بيعمل كل حاجه بيحط الصفقات وبيقفلها على ربح
وخسائره لا تذكر
هو الي هيفتح الصفقات وهو برده إلي هيقفل الصفقات أنت مش هتعمل حاجه خالص
والأكسبرت ملتزم بالتوقيت ومش بيفتح صفقات بعد التوقيت المحدد ولكن ممكن صفقه يقفلها بعد التوقيت المحدد لأنه بينتظر أفضل لحظه لغلق الصفقات سواء على مكسب او خساره لا قدر الله
والأكسبرت انا قولت أنه بيحط هدف وستوب وهمي كده وكده يعني
مش بيلتزم بيهم بيحطهم من أجل الديكور بتاع الصفقه , منظر يعني
لأنه بيغلق على الأرباح الي هو شايفها مناسبه
ويغلق على اقل خساره بيكون شايفها مناسبه

معظم العملاء الي عندي كانوا فاتحين حسابات في FXCM و FXDD
ولكن حدثت مشاكل معايا أثناء أدارتي لحساباتهم في تلك الشركات
وطلبت منهم تحويل جميع حساباتهم الى هوت فوركس وتم ذلك
والآن لا يوجد مشاكل بتقابلني وكل العملاء الي بديرلهم حسابهم مرتاحين
مع الشركه ديه , وانا كمان مرتاح في شغلي على حساباتهم مع هوت فوركس
وفتحت حساب شخصي في نفس الشركه

مش فاهم حاجه ممكن توضح الأستفسار ده ؟

مفيش تعب لازم تسأل لأن الموضوع جد مش هزار
لأنك دلوقتي هتشتغل على الديمو ولكن بعد كده هيكون الحقيقي
فلازم تسأل عن كل حاجه عشان تفهم الأكسبرت بيشتغل ازاي
ومنتظر اي استفسار

TREND_SEEKER 11-09-2011 12:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197702)
برمجة توقيت عمل الأكسبرت من 21 الى 23 انت شغلة في الفترة ديه وهيقوم بالباقي حيفتح الصفقات ويسكرها بنفسه:1 (31)::1 (31):
تاني شي اعدادات الديمو $100 في مشاركة 124 فقط اما الاعدادات اللي في مشاركة 39 للحسابات الكبيرة شوي

الله يحظك هههههههههههههههههه
عجبتني قوي قوي كلمة ( رد سريع أخويا قبل ما يرد عليك أخي TREND_SEEKER )

hussien86 11-09-2011 01:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197715)

الله يحظك هههههههههههههههههه
عجبتني قوي قوي كلمة ( رد سريع أخويا قبل ما يرد عليك أخي TREND_SEEKER )

ههههههههههههههههههه عشان تعرف اني معاك متابع :1 (103)::1 (103): ولو انه اجازة للفوركسجية اليوم :1 (31)::1 (31):

TREND_SEEKER 11-09-2011 01:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197716)
ههههههههههههههههههه عشان تعرف اني معاك متابع :1 (103)::1 (103): ولو انه اجازة للفوركسجية اليوم :1 (31)::1 (31):

أنا من غيرك مش هكتب كلمه في الموضوع والله
سدقني يا صاحبي ماليش بركه إلا انت
وبالنسبه لأجازة الفوركسجيه ماحنا في أجازه بس بندردرش
مع حبايبنا عشان يبدأوا يوم الأثنين معانا على الشغل على طول

Dr_aHmaaaaaD 11-09-2011 01:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197702)

تسلملي يا جميل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197707)

شكرا يا جميل على ردك

مين الي قال اننا هنقفل الأكسبرت ؟
الأكسبرت هيفضل شغال ومش هيتقفل أبدا
وهو بيعمل كل حاجه بيحط الصفقات وبيقفلها على ربح
وخسائره لا تذكر
هو الي هيفتح الصفقات وهو برده إلي هيقفل الصفقات أنت مش هتعمل حاجه خالص
والأكسبرت ملتزم بالتوقيت ومش بيفتح صفقات بعد التوقيت المحدد ولكن ممكن صفقه يقفلها بعد التوقيت المحدد لأنه بينتظر أفضل لحظه لغلق الصفقات سواء على مكسب او خساره لا قدر الله
والأكسبرت انا قولت أنه بيحط هدف وستوب وهمي كده وكده يعني
مش بيلتزم بيهم بيحطهم من أجل الديكور بتاع الصفقه , منظر يعني
لأنه بيغلق على الأرباح الي هو شايفها مناسبه
ويغلق على اقل خساره بيكون شايفها مناسبه

معظم العملاء الي عندي كانوا فاتحين حسابات في FXCM و FXDD
ولكن حدثت مشاكل معايا أثناء أدارتي لحساباتهم في تلك الشركات
وطلبت منهم تحويل جميع حساباتهم الى هوت فوركس وتم ذلك
والآن لا يوجد مشاكل بتقابلني وكل العملاء الي بديرلهم حسابهم مرتاحين
مع الشركه ديه , وانا كمان مرتاح في شغلي على حساباتهم مع هوت فوركس
وفتحت حساب شخصي في نفس الشركه

مش فاهم حاجه ممكن توضح الأستفسار ده ؟

مفيش تعب لازم تسأل لأن الموضوع جد مش هزار
لأنك دلوقتي هتشتغل على الديمو ولكن بعد كده هيكون الحقيقي
فلازم تسأل عن كل حاجه عشان تفهم الأكسبرت بيشتغل ازاي
ومنتظر اي استفسار

كده كلو تمام تقريبا
لك جزيل الشكر

بس في مشاركه شكلك مخدتش بالك منها

اقتباس:

وكان عندي سؤال بالنسبه لو شغل الاكسبرت وفتح صفقات وكلو تمام

بس النت فصل مثلا لمده 10 دقايق ورجع http://fx-arabia.com/vb/images/smili...0%28103%29.gif

وخلال ال 10 دقايق دي كان المفروض يقفل صفقه كانت مفتوحه او يفتح صفقه جديدهhttp://fx-arabia.com/vb/images/smilies/1%20%2847%29.gif

هل بعد رجوع النت بعد ال 10 دقايق دي الاكسبرت هينفذ اللي كان المفروض يعمله فالوقت ده ولا هيسيبني كده ؟؟http://fx-arabia.com/vb/images/smilies/1%20%2812%29.gif

alssimt 11-09-2011 01:58 AM

مشكورين على المجهود الرائع
الله يوفقكم لما يحبه ويرضاه

TREND_SEEKER 11-09-2011 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_aHmaaaaaD (المشاركة 197735)

تسلملي يا جميل

كده كلو تمام تقريبا
لك جزيل الشكر

بس في مشاركه شكلك مخدتش بالك منها

محصلشي معايا هذا الموقف
وبالتالي مش هقدر افيدك

TREND_SEEKER 11-09-2011 01:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alssimt (المشاركة 197738)
مشكورين على المجهود الرائع
الله يوفقكم لما يحبه ويرضاه

نورت الموضوع حبيبي
يلا حمل نسختك وأبدأ في مشوار المليون معانا

Hema 11-09-2011 03:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197657)

تفضل
أعدادات رصيد 100$
ولو تكرمت لما الأكسبرت يفتح الصفقات صورهالي كلها عشان عايز أشوف بيفتح بلوط حجمه أد أيه
لأني شغال على حساب برصيد 150$ ولكن لم أعمل على 100$
بس عشان أتاكد أن كل حاجه تمام عندك , ضروري من فضلك

الف الف شكر يا غالى تعبتك معايا

حاضر يا باشا ان شاءلله لما السوق يفتح والاكسبيرت يشتغل هصورلك الصفقات

عندى استفسار

الاكسبيرت بيفتح عندك على الحساب الصغير بمعدل كام صفقه يوميا تقريبا

احلى لايك

Hema 11-09-2011 03:12 AM

كمان سؤال

عاوز اعرف ازاى بتعمل الباك تست بجودة 90% عشان عاوز اجرب اعمل باك تست مع نفسى كدا ولو فى اى اعدادات تنصحنى بيها وانا بعمل الباك تست يبقى كتر خيرك اووووى

انا حاولت اعمله لكن الجوده مكنتش كويسه مره 23 ومره 50

TREND_SEEKER 11-09-2011 03:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197751)
كمان سؤال

عاوز اعرف ازاى بتعمل الباك تست بجودة 90% عشان عاوز اجرب اعمل باك تست مع نفسى كدا ولو فى اى اعدادات تنصحنى بيها وانا بعمل الباك تست يبقى كتر خيرك اووووى

انا حاولت اعمله لكن الجوده مكنتش كويسه مره 23 ومره 50

لا أعترف بالباك تست ولا أضيع وقتي فيه
لا يوجد أفضل ولا اقوى من الفورورد تست
ده لو كنا عايزيين نبقى عمليين

TREND_SEEKER 11-09-2011 03:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197749)
الف الف شكر يا غالى تعبتك معايا

حاضر يا باشا ان شاءلله لما السوق يفتح والاكسبيرت يشتغل هصورلك الصفقات

عندى استفسار

الاكسبيرت بيفتح عندك على الحساب الصغير بمعدل كام صفقه يوميا تقريبا

احلى لايك

تقريبا اقل حاجه صفقه على كل زوج عمله
يعني الحد الادنى 4 صفقات في اليوم
والحد الأعلى أنت ورزقك
تسدق أني عمري ما فكرت أعد عمل كام صفقه
في اليوم الواحد لأني مسلمها لله الواحد

Hema 11-09-2011 03:42 AM

طب بالنسبه للاسبريد هل هيأثر على ربح الصفقات وطريقة عمل الاكسبيرت لان الاسبريد 12 نقطه فى زوج GBPCHF فى شركة اف اكس دى دى والثلاثة ازواج الاخرى الاسبريد يتراوح بين 5 و 6 نقاط

TREND_SEEKER 11-09-2011 03:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197756)
طب بالنسبه للاسبريد هل هيأثر على ربح الصفقات وطريقة عمل الاكسبيرت لان الاسبريد 12 نقطه فى زوج GBPCHF فى شركة اف اكس دى دى والثلاثة ازواج الاخرى الاسبريد يتراوح بين 5 و 6 نقاط

ليه الأسبريد عالي كده ؟
عموما ملحوقه كل مشكله وليها عندي حل
جرب مع افتتاح السوق
ونشوف الأداء والارباح
ولو معجبناش الوضع هقولك تعمل أيه متقلقش
مش هسيبك

Hema 11-09-2011 03:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197757)

ليه الأسبريد عالي كده ؟
جرب مع افتتاح السوق
ونشوف الأداء والارباح
مش هسيبك

ههههه ولا انا كمان هسيبك منتحرمش منك يارب ويخليك للغلابه اللى زينا

المهم هو الاكسبيرت هيشتغل بكره على طول مع افتتاح السوق ولا هيشتغل يوم الاتنين

TREND_SEEKER 11-09-2011 04:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 197758)
ههههه ولا انا كمان هسيبك منتحرمش منك يارب ويخليك للغلابه اللى زينا

المهم هو الاكسبيرت هيشتغل بكره على طول مع افتتاح السوق ولا هيشتغل يوم الاتنين

لأ , الأكسبرت بيشتغل
من يوم الأثنين الى الخميس أربع ايام
وكمان من أخطر وأسوأ الأوقات الي ممكن تتاجر فيها
هو وقت افتتاح السوق خلي بالك

TREND_SEEKER 11-09-2011 04:10 AM

يا واد يا hussien86
أنت فين يا بايز انت
وحشتني

TREND_SEEKER 11-09-2011 04:36 AM

انا بهدي الأغنيه ديه
للأكسبرت الواعد بتاعنا
عشان انا عايش قصة حب بصراحه مع الأكسبرت ده
ههههههههههههههه
وأحب أنبه كل الأعضاء الكرام الي شاركوا في الموضوع
لو حد فيكم مش هيحط النتائج بتاعته ويشارك ويبقى نشيط معانا في الموضوع
هيطبق عليه قانون TREND_SEEKER
للعقوبات الماده 169 وانتوا حريين بقى
ألي مستغني عن عمره ميشاركش وميعرضش النتائج بتاعته
ودلوقتي مع الأغنيه الي بهديها للأكسبرت
http://www.youtube.com/watch?v=cxURT...yer_detailpage

shousha 11-09-2011 08:24 AM

انا لحد دلوقت يا باشا متلخبط فى موضوع الساعه ده مش عارف احدد اعدادتها فى كل شركه ازاى انت قلت فى شركة هوت فوركس هتبقا 1 و اف اكس دى دى هتبقا 2 ازاى بقا احدد الباقى يا باشا ؟

Dr_aHmaaaaaD 11-09-2011 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197763)
انا بهدي الأغنيه ديه
للأكسبرت الواعد بتاعنا
ههههههههههههههه
&feature=player_detailpage

هههههههههههههه لا ازاي

هتابع معاك على حساب ديمو ب 100 دولار كده مخاطره 15 من اول الاسبوع ان شاء الله

TREND_SEEKER 11-09-2011 02:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 197768)
انا لحد دلوقت يا باشا متلخبط فى موضوع الساعه ده مش عارف احدد اعدادتها فى كل شركه ازاى انت قلت فى شركة هوت فوركس هتبقا 1 و اف اكس دى دى هتبقا 2 ازاى بقا احدد الباقى يا باشا ؟

تحدث مع الدعم الفني
وهم هيفيدوك ويالا انجز السوق هيبدأ
عايزينك معانا

TREND_SEEKER 11-09-2011 02:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr_aHmaaaaaD (المشاركة 197791)

هههههههههههههه لا ازاي

هتابع معاك على حساب ديمو ب 100 دولار كده مخاطره 15 من اول الاسبوع ان شاء الله

بالتوفيق يا حب
ومتنساش تصورلي الصفقات عشان أتأكد من حجم الوط انه صح ولا لأ
تحياتي يا بلد

Hema 11-09-2011 05:14 PM

انا لاحظت ان اعدادت الحساب الصغير هى نفسها اعدادات الحساب الكبير الاختلاف فقط فى نسبة المخاطره

صوره من اعدادات الحساب الصغير

الحساب الكبير

هل معنى كدا ان حجم اللوت اللى الاكسبيرت هيفتحه فى الحساب الكبير هو نفس حجم اللوت اللى الاكسبيرت هيفتحه فى الحساب الصغير ؟؟

TREND_SEEKER 11-09-2011 05:21 PM

انا لاحظت ان اعدادت الحساب الصغير هى نفسها اعدادات الحساب الكبير الاختلاف فقط فى نسبة المخاطره
نعم هذا صحيح 100 % ولكن ليها منطق مختلف
هل معنى كدا ان حجم اللوت اللى الاكسبيرت هيفتحه فى الحساب الكبير هو نفس حجم اللوت اللى الاكسبيرت هيفتحه فى الحساب الصغير ؟؟

أزاي انت بتقول ان الأختلاف الوحيد الي انت شوفته بين الحساب الكبير والحساب الصغير هو في نسبة المخاطره
وبعد كده ترجع تسأل السؤال ده؟:1 (103)::1 (103)::1 (71)::1 (71)::1 (71)::1 (71):
انت صدمتني

hussien86 11-09-2011 05:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197761)
يا واد يا hussien86
أنت فين يا بايز انت
وحشتني

ايييييم هيييير ...:1 (31)::1 (31)::1 (31):
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197763)
انا بهدي الأغنيه ديه
للأكسبرت الواعد بتاعنا
ههههههههههههههه
&feature=player_detailpage

ههههههههههههه اغنية روعة انا غرقت في بحر المخاطرة بتاعت الاكسبيرت :1 (79)::1 (79):
منتظرين الافتتاح ..:1 (36)::1 (36)::1 (36)::1 (36):

hussien86 11-09-2011 05:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197757)

ليه الأسبريد عالي كده ؟
جرب مع افتتاح السوق
ونشوف الأداء والارباح
مش هسيبك

تعرف انا بفكر حاليا افتح الحساب الحقيقي في الهوت فوركس بدل الاف اكس دي دي
لانه اللي انا شايفه الاكسبيرت صفقاته قليلة علي منصة الاف اكس دي دي لانه السبريد عالي اما الهوت فوركس الاسبريد معقول ..ايه رايك كلامي صحيح؟؟

TREND_SEEKER 11-09-2011 05:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197841)
ايييييم هيييير ...:1 (31)::1 (31)::1 (31):

ههههههههههههه اغنية روعة انا غرقت في بحر المخاطرة بتاعت الاكسبيرت :1 (79)::1 (79):
منتظرين الافتتاح ..:1 (36)::1 (36)::1 (36)::1 (36):

حبيبي hussien86
مفيش خوف من المخاطره الي عملهالك لرصيد 1000$
متقلقشي كله محسوب

Hema 11-09-2011 05:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 197835)
نعم هذا صحيح 100 % ولكن ليها منطق مختلف

أزاي انت بتقول ان الأختلاف الوحيد الي انت شوفته بين الحساب الكبير والحساب الصغير هو في نسبة المخاطره
وبعد كده ترجع تسأل السؤال ده؟:1 (103)::1 (103)::1 (71)::1 (71)::1 (71)::1 (71):
انت صدمتني

هههههههه وخد الصدمه دى كمان انا اساسا لسه مبتدئ بقالى شهر ونص بس فى المجال:1 (31):

هتشوف اسئله من النوعيه دى كتير استحملنى بقى:1 (47):

TREND_SEEKER 11-09-2011 05:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 197843)
تعرف انا بفكر حاليا افتح الحساب الحقيقي في الهوت فوركس بدل الاف اكس دي دي
لانه اللي انا شايفه الاكسبيرت صفقاته قليلة علي منصة الاف اكس دي دي لانه السبريد عالي اما الهوت فوركس الاسبريد معقول ..ايه رايك كلامي صحيح؟؟

مفيش مشكله عندك في أف أكس دي دي
وصفقاتك الأخيره مش قليله
استنا بس الأسبوع ده ونشوف أيه الأداء عندك في FXDD
وبعد كده تقرر

الساعة الآن 03:57 PM