اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ® (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24576)

Amjad Shadid 21-02-2013 12:09 PM

رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ®

منور يا نجم انت فينك ياراجل صباح الفل

أبو ياسر 21-02-2013 12:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amjad Shadid (المشاركة 468698)
منور يا نجم انت فينك ياراجل صباح الفل

حبيب قلبي الراااااااائع واحشني والله يا باشا ... بس ببعتلك لايكاتي كل يوم عشان تسلم عليك ، يا رب تكون بتوصلك :1 (114)::1 (114)::1 (114):
وعن نفسي موجود والله يا باشا بس مش لاقي حاجة أعملها للأسف :confused::confused::confused:

وانت عارفني مبحبش أكتب حاجة وأنا مش مقتنع بيها ... هتلاقي آخر نموذج رفعته (النيوزلندي/دولار) حقق الهدفين بحمد الله زي الكتاب ما كان بيقول زمان ... ومن ساعتها وأنا شغال Scalping ومش عارف أرسم نموذج أقتنع بيه عشان أرفعه وأتحمل مسئولية ان حد يصدقه ويدخل على أساسه ... فعشان كده قلت ألتزم الصمت أفضل ، وفي انتظار كرم ربنا علينا جميعا ان شاء الله والراجل اللي ماسك المراجيح يزهق وياخد أجازة ويسيبنا نشتغل زي زمان :1 (87)::1 (87)::1 (87):

Amjad Shadid 21-02-2013 12:24 PM

انشاء الله يانجم ، هو السكالبينج شغال كويس دلوقتي ، بس متعب وعاوز ملازمة الشاشة ، انشاء الله تفرج واللي بيمرجن الحسابات يتمرجن من الفوركس لانه في ريحة مش كويسة بطريقة الشغل اللي حاصله دلوقتي

مها 21-02-2013 12:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 468691)
تحياتي أختي العزيزة ... ما شاء الله عليكي من ساعة ما نورتي الورشة بمشاركاتك وأنتي شعلة من النشاط والحيوية ، واستطعتي في زمن بسيط جدا استيعاب طريقة العمل في الورشة بقوة ... موفقة دوما ان شاء الله

بس همسة صغيرة بيني وبينك ومحدش سامعنا... ايه كمية (حضرتك) دي كلها :1 (82)::1 (82)::1 (82):

احم احم يعني لازم اقول حضرتك لشخص مش اعرفه :$
وميرسي كتير لذوق حضرتك :P

Amjad Shadid 21-02-2013 01:01 PM

سجل صافي إقتراض القطاع العام في المملكة المتحدة، عجزا بنحو 9.861- مليار إسترليني في يناير بعد أن كان هناك فائض بمعدل 12.416 مليار إسترليني في ديسمبر، وفقا للبيانات الصادرة اليوم الخميس عن مكتب الإحصاء الوطني. وهذا أكبر عجز سجله المؤشر منذ أبريل 2012، ولكنه كان أكثر إيجابية مقارنة بالتوقعات المسجلة 11.200- مليار إسترليني

Amjad Shadid 21-02-2013 01:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مها (المشاركة 468681)

صباح الخير استاذ امجد فعلا امبارح مذبحة الاسترليني :1 (27): واظن الدولار النموذج المتكون دلوقتي اخره 81.73 ويبتدي ينزل منه :1 (88):

والله اخت مها ، الدولار حسب الشارت المرفوع يومي ، يعني على الاربع ساعات حيطلع وينزل بس بتصور انه حيطلع اكثر مما ينزل ، وخاصة انه ازواج العملات المقابلة لم تصل الى اهداف ارتدادية مثل اليورو اللي معلق كالعادة بين 200 و 120 على الاضلاع المقابلة يعني مفيش مستوى يرد منه وطبعا اليورو غدار ممكن يعمل اي حاجة بعيد عن التوقعات ، يعني 70 % من المشترين اتجمعوا عند النقاط الحالية وفي 30 % عند 1.3080

حيمشي مع مين ده للسوق مع انه التقارير الاوروبية مش كويسه برضه اليوم

تحياتي وبالتوفيق للجميع انشاء ال
له

أبو ياسر 21-02-2013 01:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amjad Shadid (المشاركة 468707)
انشاء الله يانجم ، هو السكالبينج شغال كويس دلوقتي ، بس متعب وعاوز ملازمة الشاشة ، انشاء الله تفرج واللي بيمرجن الحسابات يتمرجن من الفوركس لانه في ريحة مش كويسة بطريقة الشغل اللي حاصله دلوقتي

والله يا باشا الاسكالبنج اذا الواحد مطمعش واشتغل عليه ساعتين تلاتة ويقول (بارك اللهم فيما رزق ، سواء كانت مكسب أو خسارة) وبعديها يقوم يشوف حاله يبقى عامل ساعتها زي النماذج اللي بنحطلها ستوب لوز وتيك بروفت ونقوم نشوف حالنا ... أما موضوع الريحة فهية بصراحة عرض مستمر يزداد وقاحة مع مرور الأيام ، يعني من أول ديسمبر الماضي وفيه حاجة مش كويسة بتحصل ، بس كانت مدارية شوية ، دلوقتي بقت على عينك يا تاجر ... يللا ربنا يهدهم ان شاء الله ويسيبونا في حالنا عشان نشوف أكل عيشنا ، وربنا يستر معانا جميعا ويوفقنا للخير :1 (114):

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مها (المشاركة 468709)

احم احم يعني لازم اقول حضرتك لشخص مش اعرفه :$
وميرسي كتير لذوق حضرتك :P

أختنا الغالية ، من غير احم ولا حاجة ... أعتذر جدا اذا كنت تسببت في أي احراج ليكي ، وطبعا عندك حق في كلامك وردك يدل على حسن أخلاقك ما شاء الله ... بس أنا حبيت أرحب بيكي في الورشة بطريقتي الخاصة (الهزار) :1 (114)::1 (114)::1 (114):

وهمسة تانية صغيرة ... يعني مفيش فايدة برضه ، حتى أنا حضرتك ، لأ أنا معترض بقى :1 (90)::1 (90)::1 (90): اذا هتحضري الناس كلها أنا منفعش أتحضر ، ممكن تحججيني (يا حاج) أو تأستذيني (يا أستاذ) أو تريحي نفسك وتريحيني وتكلميني زي الناس كلها (أبو ياسر) ... كفاية علينا بقيت الناس يا اما اتحضرت (على وزن حضرتك) ، يا اما اتمسترت (على وزن "مستر خالد") :1 (82)::1 (82)::1 (82):

وبرضه هزار :1 (114)::1 (114)::1 (114):

أبو ياسر 21-02-2013 02:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 468693)
صباح الفل على أحلى ورشة ...
اليورو/دولار الى 1.3160
اليورو/ين الى 122.40
المجنون الى 140.35

والله تعالى أعلى وأعلم
:1 (114):

اليورو/ين ........ وصل المحطة (122.40) وعلى السادة الركاب اغلاق صفقاتهم والرضا بـ88 نقطة مكسب ، وأي حد طماع أنا مليش دعوة بيه كده :1 (114)::1 (114)::1 (114):

النسر الذهبى 21-02-2013 02:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 468751)
والله يا باشا الاسكالبنج اذا الواحد مطمعش واشتغل عليه ساعتين تلاتة ويقول (بارك اللهم فيما رزق ، سواء كانت مكسب أو خسارة) وبعديها يقوم يشوف حاله يبقى عامل ساعتها زي النماذج اللي بنحطلها ستوب لوز وتيك بروفت ونقوم نشوف حالنا ... أما موضوع الريحة فهية بصراحة عرض مستمر يزداد وقاحة مع مرور الأيام ، يعني من أول ديسمبر الماضي وفيه حاجة مش كويسة بتحصل ، بس كانت مدارية شوية ، دلوقتي بقت على عينك يا تاجر ... يللا ربنا يهدهم ان شاء الله ويسيبونا في حالنا عشان نشوف أكل عيشنا ، وربنا يستر معانا جميعا ويوفقنا للخير :1 (114):

أختنا الغالية ، من غير احم ولا حاجة ... أعتذر جدا اذا كنت تسببت في أي احراج ليكي ، وطبعا عندك حق في كلامك وردك يدل على حسن أخلاقك ما شاء الله ... بس أنا حبيت أرحب بيكي في الورشة بطريقتي الخاصة (الهزار) :1 (114)::1 (114)::1 (114):

وهمسة تانية صغيرة ... يعني مفيش فايدة برضه ، حتى أنا حضرتك ، لأ أنا معترض بقى :1 (90)::1 (90)::1 (90): اذا هتحضري الناس كلها أنا منفعش أتحضر ، ممكن تحججيني (يا حاج) أو تأستذيني (يا أستاذ) أو تريحي نفسك وتريحيني وتكلميني زي الناس كلها (أبو ياسر) ... كفاية علينا بقيت الناس يا اما اتحضرت (على وزن حضرتك) ، يا اما اتمسترت (على وزن "مستر خالد") :1 (82)::1 (82)::1 (82):

وبرضه هزار :1 (114)::1 (114)::1 (114):

ازيك يا حاج مالك زعلان من الفوركس كده ليه اظاهر فيه تحول للأسكالبنج كبير الأيام دي وربنا يكرم
شكلهم هينزلولنا كمان في الأسكالبنج :1 (5)::1 (5)::1 (5):

وصباح الفل علي كل المحاربين من قادة الجيوش وحتي اجدع جندي :)

أبو ياسر 21-02-2013 02:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 468778)

ازيك يا حاج مالك زعلان من الفوركس كده ليه اظاهر فيه تحول للأسكالبنج كبير الأيام دي وربنا يكرم شكلهم هينزلولنا كما في الأسكالبنج :1 (5)::1 (5)::1 (5):

وصباح الفل علي كل المحاربين من قادة الجيوش وحتي اجدع جندي :)

:1 (82)::1 (82)::1 (82)::1 (82)::1 (82):
حبيبي يا هيما والله ، واحشني يا مدير ، وحاج منك زي العسل والله ويا رب تتكتبلنا جميعا
مش زعلان ولا حاجة يا هيما ، بس عايز أرجع للشغل بتاع زمان (تحليل وعصر دماغ وفي الآخر الواحد يتكل على الله ويحط تيك بروفت وستوب لوز ويقول يا رب) انما السوق مش مريحني خالص ، فقاعد مقضيها سكالبنج وخلاص ، وعشان بحب الناس اللي في المنتدى والورشة دي بالذات بدخل أصبح وأمسي ع الطاير عشان مينسونيش :1 (114)::1 (114)::1 (114):

وايه حكاية ينزلولنا في الاسكالبنج دي كمان :1 (90)::1 (90)::1 (90):
هية ناقصاهم ، ربنا يسترها معانا جميعا :1 (47)::1 (47)::1 (47):

الساعة الآن 11:58 PM