اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29471)

MoHaMeD EgY 18-04-2013 09:49 PM

رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_Amr (المشاركة 498684)
سؤال اخى محمد هو التحليل الفنى والكلاسيكى مبنى على ايه؟؟؟؟؟؟
ومين اللى قال ان عمالقه التحليل اللى ذكرتهم مش بيستخدموا المؤشرات؟؟؟؟
وربنا يوفقك ياغالى

اهلا محمد :)
بالنسبه لسؤالك الأول فهذا يطول شرحه
اجابتك هتلاقيها فى فيديوهات ومحاضرات د- أسامه التعليميه
اما السؤال الثانى .. فهذا من خلال شارتاتهم وتحليلهم .. يعنى عمرى ماشوفت واحد فيهم عارض فرصه أعتماداً على أى مؤشر .. لو متابع الورش هتلاحظ ان كل تحليلهم على الفنى والأساسى و ممكن يفلتروا الدخول بمؤشر .. ولكن ليس اعتماد علية فى الدخول
وتحياتى لك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_1398 (المشاركة 498685)
ايه يا اخونا انتم محسسني ان الراجل كفر بالفوركس و انتم بتحاولو ترجعوه هو كان عنده الشجاعة الادبية الكافية انه يرجع عن استراتيجية هو اللي عملها بغض النظر عن تجميع المؤشرات من كذا مصدر و شايف ان التحليل الكلاسيكي هو مربط الفرس و ده انا معاه فيه تماما التحليل الكلاسيكي هو الطريقة الوحيدة لدخول الصفقة من اولها و المؤشر هو رد فعل لحركة السوق و كل الاستراتيجيات ناجحة طالما اللي شغال عليها بيتقنها كويس و شغال بيها هي فقط دون تشتيت لنفسه عموما يا محمد ربنا يوفقك

اهلا يا عماد :1 (73):
شكراً ياحبيبى على ذوقك .. وربنا يهدينا الى الأصلح ويوفقنا جميعاً
:1 (21):

guitarika 18-04-2013 10:11 PM

رد: ▁▂▃▅▆▇★☀ استراتيجيه الأسيوطى على شارت الرينكو .. تحقق لك ربح من 50 الى 200 نقطه يومياً ☀★▇▆▅▃▂▁

في الحقيقه هى استراتيجيه جيده جدا ،،لكن انا عاو اعرف ازاى اختار نقطه دخول صحيحه ، وبصراحه مش فاهمها من الفيديو

Oitbbitw 19-04-2013 03:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Oitbbitw (المشاركة 495272)

اخي الكريم

بعد اذنك ممكن توضحلي ما هي الطريقة بالظبط التي تقصدها ؟
و هل هي التي تستخدم فيها التمبلت الي نزلته هنا في الموضوع ؟

يعني لو امكن الطريقة بالتملبت بكل حاجة لان يكفي طبعا 7 نقاط مع نسبة نجاح حتي ولو 95 في الميه و انا متابع السوق

ان شاء الله

اسف هتعبك معاي :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Oitbbitw (المشاركة 495330)

التمبلت رائع اضيف الي سؤالي السابق اخي الكريم

هل في اي مؤشر يعيد رسم نفسه يعني ممكن اعمله باك تيست و انا مطمن ؟

مازلت انتظر الرد من اخواني الكرام

moda 19-04-2013 11:14 PM

الصراحة موضوع ممتاز بس انا عندي طلب من صاحب الموضوع يا ريت الموضوع يفضل شغال وطلب تاني يا ريت المشرفين يعملوا اكسبيرت للاسترتيجية دي عشان في صعوبة في ان الواحد يفضل قاعد مستني قدام الشاشة

omral 21-04-2013 10:23 AM

الله يبارك فيك وفي مجهودك ومتابعين معاك شكرا

Mohamed Rabie 21-04-2013 11:50 AM

ربنا يوفقك يا محمد و ياريت لو تنشر تحليلات يوميه معتمدة ع أسترتيجية الأسيوطى دى و نقارن بين نسبة نجاحها و نسبه نجاح التحليل الفنى العادى , و بالتوفيق يا جميل :)

mohamedba 21-04-2013 02:12 PM

شكرا يا أخ محمد علي الاستراتيجية الجميلة دي ونتمني من الاخوه الاعضاء المحترفين في الاكسبيرتات بعمل اكسبيرت لهذه الاستراتيجية الجميلة وشكرا,,

عادل الضاحى 21-04-2013 02:16 PM

استراتيجية موفقة اخى و اتمنى ان تنزل التوصيات للاسبوع الجديد

SNIPER_4EVER 21-04-2013 11:15 PM

هجربها باذن الله من بكرة

وربنا يجعلها فتحة خير علينا باذن الله :1 (21):

:1 (114):

ftaelshbab 22-04-2013 01:46 PM

السلام عليكم اخى العزيز
معلش السؤال قد يبدو غبى من وجهة نظرك بس انا الحقيقة مش فاهم
دلوقتى الشارت الي فتح اوف لاين والسعر مش بيتحرك عليه انا اقدر اتاجر ازاي بقي ؟؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 11:38 PM