اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

amth2011 19-03-2012 09:09 PM

رد: حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل

اخواني هل يمكنكم شرح اكسبرت ربيع العرب 1 على منصة 5 ارقام والاعدادات وظبط وقت العمل وكل شيء بهدوء عشان أنا تايه في صفحات الموضوع ولكم ألف شكر

amth2011 19-03-2012 09:27 PM

سؤال آخر هو كيف تشغيل الاكسبرت من التاسعة إلى 1 مساء

BahrainiFX 23-03-2012 04:07 PM

الموضوع انتقل الى رحمه الله ولا ايه الحكاية ؟

tervarto 23-03-2012 04:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahrainiFX (المشاركة 300753)
الموضوع انتقل الى رحمه الله ولا ايه الحكاية ؟

شكلة كدة

ahm7373 16-04-2012 04:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 290159)
اهلا بك اخى حمزة
صراحة لا اعرف عن ماذا تكتب فلم اطلب منك ان تدير حسابا باسمى فهذا لا يمكن اصلا و لكننى اخبرتك ان المنتدى لديه توكيل ادارة حسابات لو تود المساعدة يمكنك استعماله او حتى نساعدك فى فتح ترخيص لك
اما موضوع ادارة حسابات مجانية انا اول مرة فى حياتى اسمع عن حاجة اسمها ادارة حسابات مجانية لقد قلت لك اننا لن نحصل منك على اى مقابل نظير ادارتك لحسابات الغير و لن نتقاسم معك فى شيء و لا اعرف لماذا تفكر فى الكلام بشكل يسيئ الى و الى نفسك
اما ان لا تحصل انت على مقابل لادارتك فباى منطق هذا و من يصدق و لماذا استمريت فى العمل و الاكسبيرت و فجاة افقت انه لا يجوز او لا ينفع

موضوع طلبى كشوفات حساب هو لتامين اموال الاعضاء و احترافية العمل و اذا كان هذا لا يتناسب معك فهو لا يتناسب ايضا معنا

ارى ان كلامك متناقض ايضا فكيف يكون طلبت منك ادارة حسابات دون تقارير ثم اعاود و اطلب تقارير
الموضوع فى قسم الاقتراحات و الشكاوى يمكن لاى مشرف الاطلاع عليه و تاكيد ما اقول

على اى حال الامر واضح و صريح لو هناك تقرير لمدة شهرين يفيد نجاح الاكسبيرت فاهلا بك فى قسم الورش المختارة كمزود توصيات لو لا يوجد فلا داعى للتحدث بعيدا عن اصل الموضوع و ان كان هناك حساب فعليا كان رابحا و شاهدته بنفسى فياريت نعرف مصير هذا الحساب الان بعد عدد العقود الضخم اللى كان مفتوح على الحساب و تم الغاء ربط الحساب بعد فترة و لم نتمكن من المتابعة

اما موضوع الوكالات فلو لديك اى تنبيه او مساعدة للاعضاء فانا اول من سيكون سعيدا بك لتوضيح خبراتك مع الاعضاء كما ان الاعضاء سيكونوا سعداء ايضا بتقييم اى شكاوى وصلت الينا من اعضاء اخرين تعرضت حساباتهم للخسائر بسبب اكسبيرت ربيع العرب فى اى نسخة من نسخه الكثيرة فالمنتدى للافادة للجميع و لكننى استحى ان اسبب احراجا لك او لاى فرد استامنى على سره

على اى حال انا اتمنى لك التوفيق سواء فى ارابيا او فى اى مكان اخر طالما انك تسعى للنفع فهو هدف الموقع الاساسى و الموضوع ليس تحدى ان نتقابل بعد ثلاثة اشهر لمتابعة النتائج فانا اتمنى ان يفيض الله عليك و على من يتابعك من كرمه و فضله فهذا يسعدنى و يشرفنى كثيرا

تحياتى و موفق ان شاء الله

تصديقا لكلام الدكتور أسامه
وتصديقا أنه فعلا يخاف على أموال الأعضاء

فيما يلي نتائج الحساب إللي بيديره أبو يوسف
15500 دولار أصبحوا 1500 دولار

ولا تعليق

إحذروا إحذروا إحذروا من إدارة الحسابات
ده تاني حساب أدخل فيه الأول إللى كان مع المصري والتاني إللى هو مع أبو يوسف والاتنين خسارة رأس المال كله

مع خالص شكري وتقديري للدكتور أسامه

عزيز 16-04-2012 05:11 PM

أستغفر الله العظيم الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

saly2 19-04-2012 09:31 PM

??????????????????????
الموضوع توقف

karimano 20-04-2012 05:26 PM

جاري التجربة الاسبوع القادم

احمد عزمى 24-04-2012 10:41 PM

الموضوع رجع تانى بس بتعديل ربيع العرب 4 لاخ لنا فى هذا الموضوع
هذا الاكسبيرت من اعظم اكسبييرتات المضاعفات هل يعقل ان لا نستفيد منه

مدير الموقع 25-04-2012 07:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahm7373 (المشاركة 311657)

تصديقا لكلام الدكتور أسامه
وتصديقا أنه فعلا يخاف على أموال الأعضاء

فيما يلي نتائج الحساب إللي بيديره أبو يوسف
15500 دولار أصبحوا 1500 دولار

ولا تعليق

إحذروا إحذروا إحذروا من إدارة الحسابات
ده تاني حساب أدخل فيه الأول إللى كان مع المصري والتاني إللى هو مع أبو يوسف والاتنين خسارة رأس المال كله

مع خالص شكري وتقديري للدكتور أسامه

شكرا لك اخى الفاضل..
انا كنت اعلم ان نهاية الموضوع ستكون خسارة لمن يشترك و لذا لم اشا ان اتدخل فى الموضوع و تركت النتائج هى ما تحكم و هو ما لم يصلنا فعليا لنا.

اسال الله ان يعوضك خيرا وان تتاجر بيديك افضل من ادارة حسابك مع اخرين

و كانت هذه هى نهاية الموضوع نفسه باعتراف الاخ يوسف انها خسر كل الاموال فى اقل من شهر و بعدم احترام ادارة رأس المال و تم الصاقها بالشركة كالعادة.

اسال الله ان يخلف عليكم جميعا.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER
مش مسألة ناس هاجرت
ولكن كل واحد خد الأكسبرت الي يناسبه وقفل على نفسه
غير أن في ناس في الموضوع لمجرد أنهم خسروا فلوسهم في محفظة ربيع العرب
اتحولوا الى اشخاص مش هقول عنهم شئ
ولكن يكفيني اني مردتش على اهاناتهم ليا واتهامهم ليا اني نصاب واسلوبهم القذر والغير حضاري الي اتكلموا بيه معايا على الياهو
مع ان الشخص ده عارف نفسه طبعا وكتب مشاركه قبل مشاركتك علطول وفاكر انه كده بقى مرتاح وأصبح فارس الفرسان
مع اني ويعلم الله مش ناوي انصب وماشي في اكنر من اتجاه عشان ارجع فلوس الناس
ومع ذلك هذا لم يجعله يتوقف عن الأهانات لي
في حين باقي المشتركين واقل واحد فيهم كان مشترك ب 5000$
بيكلموني بكل أحترام وأدب وعارفين ان الخساره كانت بتلاعب حصل من الشركه وليس مني
ومع ذلك اتفقنا على طريقه لتعويض فلوسهم وهذا ما اقوم عليه الآن
ولكن واضح انك يا أحمد يا منصور مش من النوع الي بيؤمن بالخساره وتفتكر انها نهاية الدنيا ومع أني كنت أحاول أكون مؤدب معاك في كلامي ولكنك كنت تزيد وفاكر انك ما سكلي ذله
عشان كده عمرك ما هتشوف فلوس من الفوركس ابدا ولا هتشوف خير في حياتك التي اشفق عليها
ولكني الخساره الي حصلت معايا زادتني اصرار
واسأل الله أن يوفقني مع باقي المشتركين في ما نحن مقدمين عليه
اما انت فأسأل الله لك الهدايه وأن يقيني شر لسانك وتسلطك وأهانتك لي
عشان كده يا سنايبر انا مش هكتب ولا هحط أكسبرتات تاني ولا جديده ولا قديمه ولا تعديل في الأكسبرتات الموجوده ولا أي شئ
عشان خلاص مش حابب ان ناس تستفيد من اي اكسبرتات وتهيني على الياهو في المقابل

مع ان الأكسبرتات الي عرضتها هنا وفي منتدى الجيران نفعت ناس كتير وهو اولهم سبحان الله لو كنت نصاب يا أخي الفاضل كنت عرضتهم للبيع وكان زماني كسبت كتير الله يسامحك وييسر امرك ويصلحك على نفسك وينصرك على شيطانك ......... اللهم آمين
ملحوظه مهما كتبت تاني ومهما حاولت تعمل عشان تسوء سمعتي وتهاجمني أحب اقولك اني مش هشغل نفسي بيك واي حاجه هتعملها هيكون حسبي عليك ربنا وسدقني محدش هيسمعلك وخصوصا الي عارفين اني بحب افيد الناس وبدون مقابل وأكسبرتاتي الي في توقيعك ياريت تمسحها لأنك لا تستحقها بدون مقابل
وأنا مش فاضيلك عشان ورايا مشوار طويل وصعب يمكن ربنا ينصرني وأجمع فلوسكم وكمان بالأرباح وانت طبعا هتكون اولهم ولكن فقط عشان أقدر اشتغل بهدؤ كفايه تهاجمني يا حب ده لو فعلا انت عامل ده كله عشان زعلان على فلوسك لو ده صحيح سيبني احاول اردلكم الفلوس وده مش هيكون سهل وهياخد وقت ولكن كما قلتلك ان الفوركس لا يحب اليائسين من اي خساره تحدث ودائما يوجد الف طريق لتعويض الخساره وهذا ما أسأل الله ان يوفقني فيه

همسه : الحساب لم يتمرجن ولكني اغلقت الصفقات على الخساره
ليكون هناك اي بصيص امل للتعويض ده لو انت بتؤمن بالله
وفي معايا موظف من الشركه من الدعم الفني حكالي على الأسكايب ان الشركه اصبحت دييل ديسك واصبحت نصاااابه ولكن طبعا بعد فوات الأوان
واسمه سمير بعول وهذا معرف الأسكايب بتاعه samir.hotfores عشان الناس تسدقني لأنك مهما كنت محترف ومهما كانت الأكسبرتات ناجحه هتخسر بدون شك لأن هناك من يتربص لك , ومش عارف هل الحظ ام سوء الحظ الي خلاهم ينصبوا على حظنا مع انهم كانوا كويسين وعن تجربه ولكنهم من شهر اصبحوا دييل ديسك واصبح خسارة العميل مكسبهم ومكسب العميل خسارتهم وكمان تم تعطيل جميع الأكسبرتات عن العمل ويوجد رسائل معهم على الأيميل لو تحب تشوفها
يالله سلام

الساعة الآن 05:41 PM