اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=32328)

aljadani 07-06-2013 12:37 PM

رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

1 مرفق
شوف اخوي العزيز

http://store2.up-00.com/Apr13/Go097911.jpg مركز تحميل الصور

fuad 07-06-2013 12:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Brachot (المشاركة 520659)
الف شكر لصاحب الموضوع وجزاه الله كل خير امين يارب وشكر اخر لكيرا على مجهوده فى الكسبرت ربنا يزيدكم كان عندى استفسار اولا هل ينفع نضيف خاصية فى الاكسبرت انه لما نخسر من الحساب حد معين منه الاكسبرت يوقف التداول !!؟ ثانيا ياريت لو حد يفهمنا تفاصيل اكتر عن نظام المضاعفات فى الاكسبرت لانى معنديش خبرة فيها !!
تحياتى للجميع

لا اعرف اخي ان شالله لو في احد من الاعضاء يفيدك ....

fuad 07-06-2013 12:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساري الليل (المشاركة 520673)

اخي حمستني للمضاعفه بالرغم من اني لا احبها ،، جربها اكثر معك واعطيني النتائج بعد اذنك يمكن افوت معك بالموضوع :) ،،،شكرا ع المشاركه.

fuad 07-06-2013 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Brachot (المشاركة 520659)
الف شكر لصاحب الموضوع وجزاه الله كل خير امين يارب وشكر اخر لكيرا على مجهوده فى الكسبرت ربنا يزيدكم كان عندى استفسار اولا هل ينفع نضيف خاصية فى الاكسبرت انه لما نخسر من الحساب حد معين منه الاكسبرت يوقف التداول !!؟ ثانيا ياريت لو حد يفهمنا تفاصيل اكتر عن نظام المضاعفات فى الاكسبرت لانى معنديش خبرة فيها !!
تحياتى للجميع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Brachot (المشاركة 520671)
سؤال معلش لما السعر يبدا يبعد عن الخطوط اللى مرسومة هل بيفتح صفقات عادى ولا بيحتاج اعدل تانى فى المؤشر حسب السعر الجديد!!؟

عندما يذهب السعر عن الخطوط ظروري تعيد ضبط المؤشر (موشر الخطوط)من الخانه الاولى في الاعدادت ...

اما بالنسبه لاداره رأس المال فاعتقد هو موجود في خصائص الاكسبيرت اما المضاعفات فلا اعرف عنها شيئا ...تحياتي

fuad 07-06-2013 12:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم (المشاركة 520661)
جمعه مباركه يارب , و يوم أخضر بإذن الله .

على الجميع صاحبي عاصم ...كيف القائد اليوم ؟ ايش اخر الاخبار في النتائج ؟؟ ان شالله تكون مبسوط :) .

fuad 07-06-2013 12:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة munaf55 (المشاركة 520663)
ممكن تعطونا الاعدادات مرة ثانية (inputs) ولا نخليها ستاندارد متل ما هيي؟

هلا بالغالي ،، الخانه الاولى بس بتغير فيها السعر ،،، والباقي تتركه متل ماهو ...تحياتي ومنتظرين ابداعاتك ...

Brachot 07-06-2013 12:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520678)
عندما يذهب السعر عن الخطوط ظروري تعيد ضبط المؤشر (موشر الخطوط)من الخانه الاولى في الاعدادت ...

اما بالنسبه لاداره رأس المال فاعتقد هو موجود في خصائص الاكسبيرت اما المضاعفات فلا اعرف عنها شيئا ...تحياتي

شكرا على متابعة حضرتك طب ايه مفيش طريقة نخلى المؤشر يرسم الخطوط الكترونى مع نفسه عشان نخلى الموضوع كله الكترونى * الكترونى :1::1:

fuad 07-06-2013 01:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Brachot (المشاركة 520682)
شكرا على متابعة حضرتك طب ايه مفيش طريقة نخلى المؤشر يرسم الخطوط الكترونى مع نفسه عشان نخلى الموضوع كله الكترونى * الكترونى :1::1:

حبيبي الموشر يغطي مساحه واسعه جدا تقريبا 500 نقطه ،،فهي بالنسبه لجميع الاعضاء مناسبه .تحياتي يا الكتروني :1 (112): :1:

aljadani 07-06-2013 01:30 PM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 520675)
اخي حمستني للمضاعفه بالرغم من اني لا احبها ،، جربها اكثر معك واعطيني النتائج بعد اذنك يمكن افوت معك بالموضوع :) ،،،شكرا ع المشاركه.

شوف ياغالي
انا مثلك باكره المضاعفات موتلان اخرتها دمار شامل

لكن الى انا عامله مش مضاعفات بالمعني التقليدي
الى انا شغال بيه مضاعفه واحده فقط
مثال لو صفقه بيع خسرت 35 نقطة من الطبيعي ان الاكسبيرت هيدخل الصفقه الى بعدها شراء صح كذا
في هذه الحاله الدخول يكون بضعف اللوت السابق وبذلك نكون عوضنا صفقة البيع الخاسره ونكون طلعنا من الصفقتين براءه لا لينا ولا علينا شالوا بعضهم
لكن لو خسرت صفقه المضاعفات الله يعوضنا ان شاء الله
بعد خسارتها يعني يدخل الاكسبيرت الصفقه الثالثه بلوت عادي

وبيني وبينك انا حذفة المجنون من القائمه عندي لانه شقي شويه واسبرده عالي

وهذه وجهة نظري وتحتمل الخطا اكثر من الصواب

Hammer 001 07-06-2013 01:39 PM

الاكسبيريت الاخير به اخطاء كثيرة
لا يدخل في صفقات كثيرة وبعض الصفقات يدخلها من نصف المسافة بين الخطوط
واخطاء اخرى تخص الاستوب

وبالرغم من هذه الاخطاء الاكسبيريت محقق ارباح

متابعين معك والله يوفق الجميع

الساعة الآن 01:22 AM