اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مسابقة حسابات الفوركس الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19550)

FXCommission.com 24-04-2012 01:09 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alskndry (المشاركة 317357)
طيب معذرة على الاطالة اذا تم الاستجابة لطلبنا بالاستمرار فى التداول على الحساب سيتم ارجاع 50 دولار ولا هيتم التداول على المكسب فقط

المكسب فقط ياغالي في جميع الحالات الشركة ستسحب ال50$ لانها مقدماهم للمتسابقين بغرض التداول خلال فترة المسابقة

forkes 24-04-2012 03:54 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

يعنى انا الان رصيدى وصل ل 100 دولار الشركه هتسحب ال 50 دولار فقط طيب وال 50 الباقين اقدر اتاجر بيهم واسحب الارباح اللى تتحقق ولا ايه؟

FXCommission.com 24-04-2012 04:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 317486)
يعنى انا الان رصيدى وصل ل 100 دولار الشركه هتسحب ال 50 دولار فقط طيب وال 50 الباقين اقدر اتاجر بيهم واسحب الارباح اللى تتحقق ولا ايه؟

كل ماهو فوق ال50$ تستطيع سحبه في اي وقت بعد المسابقة ويجب مخاطبة دعم الشركة حتي لا تنقل حسابك الا الارشيف بعد الانتهاء من المسابقة

forkes 24-04-2012 05:03 PM

معنى كده حضرتك ان لو وصل رصيدى ل 200 دولار مثلا ولم افز فى المسابقه اقدر اسحب ال 150 دولار ؟
طيب فى حالة لو فزت هاخد الجائزه الاولى 200 دولار فقط ولا اى ربح محقق فوق ال 50 من حقى اخده حتى لو فزت؟
ارجوا النقطه تكون واضحه

FXCommission.com 24-04-2012 05:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 317550)
معنى كده حضرتك ان لو وصل رصيدى ل 200 دولار مثلا ولم افز فى المسابقه اقدر اسحب ال 150 دولار ؟
طيب فى حالة لو فزت هاخد الجائزه الاولى 200 دولار فقط ولا اى ربح محقق فوق ال 50 من حقى اخده حتى لو فزت؟
ارجوا النقطه تكون واضحه

اهلا اخي الفاضل

نعم تقدر تسحب ال150$

ولو كسبت اي جائزة ستضاف علي حسابك ويتم خصم ال50$ فقط وليس الارباح

farhmody 24-04-2012 07:11 PM

حضرتك انا راسلتهم اربع او خمس مرات علي الاميل
ومفيش حد رد عليا ليه مش عارفة
ياتري في حد بعت انه عاوز يستمر بعد المسابقة و ردوا عليه
يا ريت يفيدنا
و ياريت الادارة تكمل جميلها و تساعدنا
وليكم الف مليون شكر

FXCommission.com 24-04-2012 07:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farhmody (المشاركة 317676)
حضرتك انا راسلتهم اربع او خمس مرات علي الاميل
ومفيش حد رد عليا ليه مش عارفة
ياتري في حد بعت انه عاوز يستمر بعد المسابقة و ردوا عليه
يا ريت يفيدنا
و ياريت الادارة تكمل جميلها و تساعدنا
وليكم الف مليون شكر

انتظري قليلا حتي يوم الخميس ان شا ءالله

راسلي علي mansour.asad@nordfx

او ar.support@nordfx.com

واحنا متابعين معاكي

forkes 25-04-2012 05:45 PM

طيب حضرتك مفروض ان المسابقه هتنهى يوم الجمعه
طيب داللوقتى انا اقدر يوم السبت مثلا اعمل طلب لسحب الارباح ولا هيكون ايه النظام
وبخصوص مراسلة الشركه للاستمرار بالعم على الحساب ارسلهم على اى ايميل؟ وهل الحسابات هتنقل مباشرة للارشيف بعد انتهاء المسابقه ؟
ارجوا مزيد من التوضيح
جزاك الله خيرا

FXCommission.com 25-04-2012 05:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 318421)
طيب حضرتك مفروض ان المسابقه هتنهى يوم الجمعه
طيب داللوقتى انا اقدر يوم السبت مثلا اعمل طلب لسحب الارباح ولا هيكون ايه النظام
وبخصوص مراسلة الشركه للاستمرار بالعم على الحساب ارسلهم على اى ايميل؟ وهل الحسابات هتنقل مباشرة للارشيف بعد انتهاء المسابقه ؟
ارجوا مزيد من التوضيح
جزاك الله خيرا

اهلا اخي الفاضل المسابقة حتنتهي يوم الجمعة

السبت والحد اجازة يمكنك طلب ارباحك يوم الاثنين ويمكنك مخاطبة الشركة علي

ar.support@nordfx.com

forkes 25-04-2012 06:08 PM

بشكرك جدا على ردك ولكن عاوز اعرف يعنى انا ناوى اسحب الارباح اللى فوق ال 50 دولار دى هسحبها يوم الاتنين ان شاء الله
لازم اخاطب الشركه عشان اسحب ولا ممكن اسحب على طول من صفحة حسابى بالشركه؟ يعنى لابد اخاطب الشركه سواء هستمر على الحساب او هسحب؟
عاوز اتاكد فقط الشركه هتسحب ال 50 دولار بتوعها فقط انما اى ربح انا اقدر اسحبه؟

الساعة الآن 12:16 PM