اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   مسابقة حسابات الفوركس الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19550)

FXCommission.com 25-04-2012 06:30 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 318431)
بشكرك جدا على ردك ولكن عاوز اعرف يعنى انا ناوى اسحب الارباح اللى فوق ال 50 دولار دى هسحبها يوم الاتنين ان شاء الله
لازم اخاطب الشركه عشان اسحب ولا ممكن اسحب على طول من صفحة حسابى بالشركه؟ يعنى لابد اخاطب الشركه سواء هستمر على الحساب او هسحب؟
عاوز اتاكد فقط الشركه هتسحب ال 50 دولار بتوعها فقط انما اى ربح انا اقدر اسحبه؟

الشركة حتسحب 50 دولار فقط بتعها وانت يمكنك سحب الارباح في اي وقت ولو عايز تستمر في التداول بلغ الشركة ويمكنك سحب الارباح من صفحتك عادي

forkes 25-04-2012 06:36 PM

رد: مسابقة الحسابات الحقيقية من نورد اف اكس..سجل و اربح 50$ بونص بدون ايداع لتشارك فى المسابقة..برعاية اف اكس كوميشن

تمام اخى الكريم
جزاك الله خيرا على تجاوبك فى الرد وعذرا على كثرة الاسئله

FXCommission.com 25-04-2012 06:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 318444)
تمام اخى الكريم
جزاك الله خيرا على تجاوبك فى الرد وعذرا على كثرة الاسئله

ولا يهمك ياغالي بالتوفيق

م.جوزيف ايهاب 26-04-2012 01:48 PM

السلام عليكم
هل اخر المسابقة غدا ولا يوم الاتنين معانا ؟

FXCommission.com 26-04-2012 02:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 319270)
السلام عليكم
هل اخر المسابقة غدا ولا يوم الاتنين معانا ؟

غدا ياغالي ان شاء الله

م.جوزيف ايهاب 26-04-2012 02:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 319331)

غدا ياغالي ان شاء الله

اشكرك يا غالي علي الرد السريع
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

forkes 26-04-2012 04:06 PM

طيب حضرتك انا بعت للشركه امبارح انى حابب استمر بالعمل على الحساب بعد انتهاء المسابقه لكن لااسف مفيش اى رد الى الان

FXCommission.com 26-04-2012 04:36 PM

ان شاء الله يتم الرد عليكم قريبا متقلقوش يعني حتي لو راح ارشيف ممكن يرجع تاني عادي ههه

forkes 26-04-2012 04:43 PM

فهمنى بس حضرتك بكره ان شاء الله كل الحسابات هتغلق ليلا؟
هل يوم الاتنين هتكون الارباح المحققه فوق ال 50 دولار موحوده اقدر اسحبها؟ولا كل الحسابات هتروح على الارشيق بعد انتهاء المسابقه فورا؟

FXCommission.com 26-04-2012 04:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forkes (المشاركة 319495)
فهمنى بس حضرتك بكره ان شاء الله كل الحسابات هتغلق ليلا؟
هل يوم الاتنين هتكون الارباح المحققه فوق ال 50 دولار موحوده اقدر اسحبها؟ولا كل الحسابات هتروح على الارشيق بعد انتهاء المسابقه فورا؟

ياغالي انت تاعب نفسك ليه يوم الاثنين اسحب ارباحك علي طول لو عايز يا كبير

وحتي لو مسحبتش والحساب راح الارشيف ممكن تسحب منه عادي ولو منفعش حنكلم الدعم ونخليك تسحب عادي يعني مايشغلكش الامر

الساعة الآن 10:19 AM