اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 28-04-2012 10:40 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321432)
انا عايزكوا تطمنوا يا جماعه انا حلمت حلم زى الزفت للباوند خير اللهم اجعله خير الحلم كله شموع حمرا والشمعه طويله اوى واللى بعيدا اطول والله صحيت مبسوط الحاجه الوحيده اللى ضايقتنى فى الحلم انى كنت عامل تيك بروفت ومستفدتش بالنزول الرهيب ده انهارده ان شاء الله احلم تانى واقولكوا ادنى سعر ليه هايبقى كام

هههههههههههههههههههههه والله موتنى من الضحك ياحتوم باشا يسمع منك ربنا والحق ضع التيك بروفت

waleed adel 28-04-2012 10:40 PM

اقتباس:

انا عايزكوا تطمنوا يا جماعه انا حلمت حلم زى الزفت للباوند خير اللهم اجعله خير الحلم كله شموع حمرا والشمعه طويله اوى واللى بعيدا اطول والله صحيت مبسوط الحاجه الوحيده اللى ضايقتنى فى الحلم انى كنت عامل تيك بروفت ومستفدتش بالنزول الرهيب ده انهارده ان شاء الله احلم تانى واقولكوا ادنى سعر ليه هايبقى كام

هههههههههههه فكرتنى بفيلم اللعب مع الكبار احلم ياباشا ربنا يجعل احلامك سعيده وخضراء للكل

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:43 PM

اقتباس:

هههههههههههههههههههههههههه

naitsi 28-04-2012 10:44 PM

عندي فكرة في بالي وأريد مشاركتها معكم الفكرة هي أن يضع لنا الجنرال رأفت توصية سميتها أنا توصية الكنز وهاذه التوصية تكون مرة في يومان او قد تأتي مرة في الاسبوع وشكل هاذه التوصية يعني يقوم الجنرال بعد مراقبته لشارت إستخراج صفقة تكون الربح فيها 10 إلى 12 نقطة وتكون مضمونة ب 100% حتى ولو عكس السعر يعكس ب 8 نقاط لا أقل ولا أكتر وهاذه الصفقة قد يستخرجها من مكان يكون السعر كسر متلا منطقة ما ولابد ان يصعد حينها 10 نقاط هاذه هي الصفقة التي سميتها الكنز لاننا عندما سيضع لنا الجنرال التوصيات نذخل بشكل عادي كما السابق لاكن لما يأتي في أحد اللحظات ويقول لنا صفقة الكنز ظهر مكانها الذخول من النقطة 0.0000 والإنتهاء في النقطة 0.0010 هنا متلا إن كان حساب أحدهم 100 دولار يذخل بعقد 1 لوط وبعدما يربح 10 نقاط يكون مجموع أرباحه 10 دولار في صفقة الكنز وإن كان 200 دولار يذخل بعقد 2 لوط وإن كان ب 300 دولار 3 لوط ..... 1000 دولار 10 لوط و هاكذا للإشارة فصفقة الكنز ستجعل الكل يبدء يترقب الورشة لنزولها لانها كنز حقيقي ومضمون ربحها ويمكن ان تنزل اليوم او غدا او الاسبوع القادم يعني الكل يكون على إستعداد وتقرب للورشة ليسطاد صفقة الكنز أتمنى أن تقولو لي رٱيكم فيها يا إخوتي

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:45 PM

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 33 ( الأعضاء 33 والزوار 0) joseph.ehab, ‏العوامى, ‏waleed adel, ‏ashraf62, ‏mahmoud0711, ‏تولستوي, ‏الفهد الاسمر, ‏yasser badr mahmoud, ‏bary_3, ‏hateem, ‏dodovedo, ‏naitsi, ‏hamada1970, ‏المضارب, ‏mohamed1happy, ‏ناريمان رأفت, ‏Aymanalmerai, ‏nightmare, ‏ابوالعبد77, ‏• فهد •, ‏Sameh Fathy+, ‏sabry, ‏rany20, ‏عزيز, ‏YMCMB, ‏max9593, ‏bahrain, ‏0asdf12340+, ‏جواد اشرف, ‏firas612, ‏abdo_mb10

ليه مش بتشاركونا الحوار ؟
احنا اجازة من السوق هتلاقي كل واحد بيتكلم في حاجة غريبة :D

hateem 28-04-2012 10:46 PM

انا الحمد لله الاسبوع اللى فات عملت من محفظه ب 1000 دولار 20% مكسب الحمد لله لان الشركه مفيهاش ميكرو ااقل حاجه النقطه ب دولار بس طبعا مش بدخل كل التوصيات بس زى ما الدكتور علمنا بدخل وبخرج كل ما الاقى نفسى كسبان وارجع ادخل تانى بعد التصحيح عشان كده لما بوصل للهدف بكون محقق تقريبا 30% زياده عن نقاط الهدف بس توصيات الدكتور رافت عملت بيها اكتر من 30% فى المحفظه بس فيه حاجات بدخلها بناء على رؤيتى المتنيله بستين نيله فخسرت من 300 دولار مكسب 100 دولار عشان انا من الناس اللى بحب احط التاتش بتاعى ويا ريتنى ما حطيته والفضل فى المكسب بعد ربنا سبحانه وتعالى الدكتور رافت وتعبه معانا وسهره وتوصياته الرائعه

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 321439)
عندي فكرة في بالي وأريد مشاركتها معكم الفكرة هي أن يضع لنا الجنرال رأفت توصية سميتها أنا توصية الكنز وهاذه التوصية تكون مرة في يومان او قد تأتي مرة في الاسبوع وشكل هاذه التوصية يعني يقوم الجنرال بعد مراقبته لشارت إستخراج صفقة تكون الربح فيها 10 إلى 12 نقطة وتكون مضمونة ب 100% حتى ولو عكس السعر يعكس ب 8 نقاط لا أقل ولا أكتر وهاذه الصفقة قد يستخرجها من مكان يكون السعر كسر متلا منطقة ما ولابد ان يصعد حينها 10 نقاط هاذه هي الصفقة التي سميتها الكنز لاننا عندما سيضع لنا الجنرال التوصيات نذخل بشكل عادي كما السابق لاكن لما يأتي في أحد اللحظات ويقول لنا صفقة الكنز ظهر مكانها الذخول من النقطة 0.0000 والإنتهاء في النقطة 0.0010 هنا متلا إن كان حساب أحدهم 100 دولار يذخل بعقد 1 لوط وبعدما يربح 10 نقاط يكون مجموع أرباحه 10 دولار في صفقة الكنز وإن كان 200 دولار يذخل بعقد 2 لوط وإن كان ب 300 دولار 3 لوط ..... 1000 دولار 10 لوط و هاكذا للإشارة فصفقة الكنز ستجعل الكل يبدء يترقب الورشة لنزولها لانها كنز حقيقي ومضمون ربحها ويمكن ان تنزل اليوم او غدا او الاسبوع القادم يعني الكل يكون على إستعداد وتقرب للورشة ليسطاد صفقة الكنز أتمنى أن تقولو لي رٱيكم فيها يا إخوتي

كل صفقات الدكتور كنوز يا باشا
بس انت كده بتتكلم علي السكالبينج

naitsi 28-04-2012 10:47 PM

اقتباس:

ههههههههههه حلم جميل لو تراني أنا أكتر منك إستيقظة في الصباح وأخبرني أبي أنه سمعني بالليل أقول إنزل إنزل إنزل لا تصعد لا لا لا إنزل إنزل إنزل سأحطمك وأذمرك ههههه قال لي أبي إنك ستمضي 5 أشهر في ذالك الفوركس وتصبح كالأحمق ههههه

اسلام العوامى 28-04-2012 10:47 PM

فكرة حلوة بس متهيقلى صعب ان الكل يلحق يعرف ميعاد التوصية دى عشان مثلا واحد زى حالاتى مش على طول اقدر ابقى قدام الجهاز عشان ظروف الشغل

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321442)
انا الحمد لله الاسبوع اللى فات عملت من محفظه ب 1000 دولار 20% مكسب الحمد لله لان الشركه مفيهاش ميكرو ااقل حاجه النقطه ب دولار بس طبعا مش بدخل كل التوصيات بس زى ما الدكتور علمنا بدخل وبخرج كل ما الاقى نفسى كسبان وارجع ادخل تانى بعد التصحيح عشان كده لما بوصل للهدف بكون محقق تقريبا 30% زياده عن نقاط الهدف بس توصيات الدكتور رافت عملت بيها اكتر من 30% فى المحفظه بس فيه حاجات بدخلها بناء على رؤيتى المتنيله بستين نيله فخسرت من 300 دولار مكسب 100 دولار عشان انا من الناس اللى بحب احط التاتش بتاعى ويا ريتنى ما حطيته والفضل فى المكسب بعد ربنا سبحانه وتعالى الدكتور رافت وتعبه معانا وسهره وتوصياته الرائعه

شكلك في الشركة اللي في بالي
شركة ايه يا باشا ؟

الساعة الآن 06:56 PM