اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 28-04-2012 10:52 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

ناريمان رأفت, لو موجودة شاركينا بالرأى لانك دخلتى هنا بحساب صغير وعايزين الاعضاء الجدد يستفيدو من النجاح اما لو كان حدث تهور فى الرصيد اهو برضوا نصحح الخطاء

naitsi 28-04-2012 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321443)

كل صفقات الدكتور كنوز يا باشا
بس انت كده بتتكلم علي السكالبينج

نعم صفقات الذكتور هي ذهبية بكل صراحة لاكن صفقة الكنز هي مختلفة تماما عن تلك الصفقات الاخرى وليست سكالبينج فالسكالبيج مدته لا تتجاوز 5 دقائق لتنتهي مدة الصفقة انا بتكلم عن صفقة يقول لنا إذخلوا عليها قبل 10 دقائق يعني نضع الاوردر إن وصل السعر لتلك النقطة فهي ستصعد 100% ولن تعكس اكتر من 8 نقاط وستصعد 10 نقاط 100% هاذه هي صفقة الكنز لو تلاحظ الصفقات الذهبية الاخرى يعكس السعر ب 20 نقطة ويعكس مرة تانية ب 20 نقطة ونقوم بالتعزيز وبعدها يهبط ليضرب الهدف الي محدده لنا الجنرال اما صفقة الكنز فيجب ان لا تتجاوز 8 نقاط في الإنعكاس

bary_3 28-04-2012 10:55 PM

من يعرف طريقة أحسب بها نقاط فترة معينة بسرعة ،لأنني تعبت من الحساب:1 (19): لأخبركم كم جمعت في هذا الأسبوع من نقطة

yasser badr mahmoud 28-04-2012 10:55 PM

دكتورنا العظيم اذيك يا جنرال معلش انا كنت مشغول عنكم انهاردة بس وضعت بعض الاخبار و قرات تعليق حضرتك عليها ان شاء الله كلها اخبار في صالحنا

hateem 28-04-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321447)

شكلك في الشركة اللي في بالي
شركة ايه يا باشا ؟

اف اكس سينشرى

raafat_193 28-04-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 321445)
فكرة حلوة بس متهيقلى صعب ان الكل يلحق يعرف ميعاد التوصية دى عشان مثلا واحد زى حالاتى مش على طول اقدر ابقى قدام الجهاز عشان ظروف الشغل

بالعكس ادخل التوصية وضع التيك بروفيت وسيبها وصدقنى ح تجيب الهدف لما ترجع من الشغل بس زى الروشته

raafat_193 28-04-2012 11:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321457)
دكتورنا العظيم اذيك يا جنرال معلش انا كنت مشغول عنكم انهاردة بس وضعت بعض الاخبار و قرات تعليق حضرتك عليها ان شاء الله كلها اخبار في صالحنا

ياسر الله يخليك ياغالى ادخل اعتقد من المشاركة رقم 500 وحمل صورة للمتاجرة السليمة وانا سمتها الروشتة

mahmoud0711 28-04-2012 11:01 PM

مساء الفل عليكوا جميعا ما شاء الله يوم الأجازة و عدد الأعضاء 29 ربنا يزيد ويبارك يارب وعندي فكرة ممكن نسميها صالون د/ رافت بدل ورشة التوصيات
فما شاء الله العلاقات اصبحت قوية و اخوية بين جميع الأعضاء و ربنا دايما يديم المحبة و الأرباح عليكوا

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321456)
من يعرف طريقة أحسب بها نقاط فترة معينة بسرعة ،لأنني تعبت من الحساب:1 (19): لأخبركم كم جمعت في هذا الأسبوع من نقطة

اسهل طريقة اربط حسابك ب mt4live وهيطلعلك عمود البيب

اسلام العوامى 28-04-2012 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321459)

بالعكس ادخل التوصية وضع التيك بروفيت وسيبها وصدقنى ح تجيب الهدف لما ترجع من الشغل بس زى الروشته

ياباشا انا كنت بتكلم على صفقة الكنز اللى بيقولوا عليها
لكن انت ياباشا بعد اللى قريتة فى الورشة اشهدلك بالخبرة والحنكة وانا معاك فى اى حتة فى اى مكان فى اى زمان وفى كل صفقة انا راشق
ربنا يباركلك يارب

الساعة الآن 05:12 AM