اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:03 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321458)
اف اكس سينشرى

انا قلت كده :D
البنك العربي الافريقي :1 (76):
دي اول شركة اشتغلت معاها
بصراحة رائعة في كل حاجة الا موضوع ان مفيش ميكرو وحسابي اتمارجن 3 مرات بسبب الحوار ده عشان كده سيبتها

yasser badr mahmoud 28-04-2012 11:04 PM

حضرتك طلبت يا دكتور نضع ما تم جنية الاسبوع الماضي انا كسبت 1500 نقطة تعادل 150 دولار الاسبوع الماضي من حساب 1000 دولار الحمد لله

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321465)
مساء الفل عليكوا جميعا ما شاء الله يوم الأجازة و عدد الأعضاء 29 ربنا يزيد ويبارك يارب وعندي فكرة ممكن نسميها صالون د/ رافت بدل ورشة التوصيات
فما شاء الله العلاقات اصبحت قوية و اخوية بين جميع الأعضاء و ربنا دايما يديم المحبة و الأرباح عليكوا

حمد لله علي السلامة يا كبير
يلا روح اقرأ 60 صفحة :D:D

mahmoud0711 28-04-2012 11:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321471)
حضرتك طلبت يا دكتور نضع ما تم جنية الاسبوع الماضي انا كسبت 1500 نقطة تعادل 150 دولار الاسبوع الماضي من حساب 1000 دولار الحمد لله

ماشاء الله ربنا يبارك في رزقك

raafat_193 28-04-2012 11:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321465)
مساء الفل عليكوا جميعا ما شاء الله يوم الأجازة و عدد الأعضاء 29 ربنا يزيد ويبارك يارب وعندي فكرة ممكن نسميها صالون د/ رافت بدل ورشة التوصيات
فما شاء الله العلاقات اصبحت قوية و اخوية بين جميع الأعضاء و ربنا دايما يديم المحبة و الأرباح عليكوا

مساء الفل ياحوده باشا كلامك صح كان من الافضل نسميها كدة فعلا ولكن انا دخلت الورش المختارة ولم اتمعن فى قوانينها وبعد مافتحت الورشة اكتشفت ان الاستراتيجية بتعتى لا تصلح لقوانين وشروط تقيم الورشة برغم انه الورشة الجميع يشيد لها من توصيات ناجحة وتحقيق ارباح ولكن هذا افضل لى كده احسن . وقد طلبت فى مشاركة لى بنقل الورشة من قسم الورش المختارة وتكون ورشة توصيات عادية لا تخضع للتقيم

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321477)

مساء الفل ياحوده باشا كلامك صح كان من الافضل نسميها كدة فعلا ولكن انا دخلت الورش المختارة ولم اتمعن فى قوانينها وبعد مافتحت الورشة اكتشفت ان الاستراتيجية بتعتى لا تصلح لقوانين وشروط تقيم الورشة برغم انه الورشة الجميع يشيد لها من توصيات ناجحة وتحقيق ارباح ولكن هذا افضل لى كده احسن . وقد طلبت فى مشاركة لى بنقل الورشة من قسم الورش المختارة وتكون ورشة توصيات عادية لا تخضع للتقيم

دكتور انت عايز فعلا احصائية علي الارباح الاسبوع ده ؟

raafat_193 28-04-2012 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321471)

ربنا يذيك يا غالى ويباركك ودئمآ نجاح الى نجاح اكبر

raafat_193 28-04-2012 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321478)

دكتور انت عايز فعلا احصائية علي الارباح الاسبوع ده ؟

لا نبتدى من مايو ياريت ياجو ............كده الكل فهم الطريقة ومعاهم الروشتة وكل يوم سبت نضع تقرير كل واحد فينا حتى نتكسف على نفسنا ان تعدى احد فينا عن اسلوب التجارة السليمة وبالتلى يلتزم براس المال اى نتعلم من اخطاء بعض ونجاح بعض زى ماقال بارى كل اسبوع نضع التقرير اتفقنا

mahmoud0711 28-04-2012 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321477)

مساء الفل يا دكتور ربنا يزيدك من محبة الناس و اعتقد التقدير و الحب الذي تلاقية من رواد صالون د / رافت اكبر و اهم بكتير من اي تقييم للورشة احنا هنا لينا قوانينا الخاصة واهم قانون هو كيف تكسب ولا تخسر
2 كيف تهتم بكل من حولك لقد وجت كثير من الأعضاء تعلموا المحبة والمودة علي يدك و اصبحوا يهتموا بحسابات من يتعرض لاي مشكلة اكثر من حسابتهم الشخصية
وكثير من المزايا الأخري لايمكن تجدها في اي ورشة لذلك وجدت ان نسميها صالون د/ رافت
ربنا يوفقك ويمتعك بالصحة والعافية وبركة الرزق

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321481)

لا نبتدى من مايو ياريت ياجو ............كده الكل فهم الطريقة ومعاهم الروشتة وكل يوم سبت نضع تقرير كل واحد فينا حتى نتكسف على نفسنا ان تعدى احد فينا عن اسلوب التجارة السليمة وبالتلى يلتزم براس المال اى نتعلم من اخطاء بعض ونجاح بعض زى ماقال بارى كل اسبوع نضع التقرير اتفقنا

تمام يا كبير
انا و باري هنبدأ نلم الاشتراكات من بكرة :D وذيكو يراقب علينا

الساعة الآن 09:30 PM