اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:24 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321471)
حضرتك طلبت يا دكتور نضع ما تم جنية الاسبوع الماضي انا كسبت 1500 نقطة تعادل 150 دولار الاسبوع الماضي من حساب 1000 دولار الحمد لله

الف مبـــــــــــــــــــــــــــــــــروك يا كبير
ان شاء الله تضاعفهم الاسبوع اللي جاي

raafat_193 28-04-2012 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321482)
مساء الفل يا دكتور ربنا يزيدك من محبة الناس و اعتقد التقدير و الحب الذي تلاقية من رواد صالون د / رافت اكبر و اهم بكتير من اي تقييم للورشة احنا هنا لينا قوانينا الخاصة واهم قانون هو كيف تكسب ولا تخسر
2 كيف تهتم بكل من حولك لقد وجت كثير من الأعضاء تعلموا المحبة والمودة علي يدك و اصبحوا يهتموا بحسابات من يتعرض لاي مشكلة اكثر من حسابتهم الشخصية
وكثير من المزايا الأخري لايمكن تجدها في اي ورشة لذلك وجدت ان نسميها صالون د/ رافت
ربنا يوفقك ويمتعك بالصحة والعافية وبركة الرزق

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عملة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321486)

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عماة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

حقيقي يا دكتور انت بجد شخص محترم واتشرفت بجد بمعرفتك
انا موافق اكيد واكيد الوزير موافق

عجبتني اوي نسيبه السوق يبلعه دي ههههههههههههههههههههه

waleed adel 28-04-2012 11:39 PM

اقتباس:

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عملة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

الكبير كبير يادكتور بارك الله فيك

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:43 PM

قربنا علي كسر ال50,000 :1 (76):

اسمك منور يا وليد باشا

Aymanalmerai 28-04-2012 11:43 PM

مساء الخير جميعاً
و اخيراً, يا جدعان خلصت قراءة كل التعليقات الي فاتتني من مبارح و لحتى السعا ديه, قرابة الساعة فضلت اقرأ:1 (67): يعني مش معقول افلت تعليق من دون لايك و خصوصاً للدكتور المبدع رأفت
تصدقوا بالله, صار هناك بالفعل علاقة غير عادية بين أعضاء الورشة الرائعة و الأكثر من رائعة ديه, و خصوصاً الشيء داه يتضح بشكل جلي عند انقطاع المنتدى عن العمل, بتشعر بفراغ غريب, و الحمد لله الأخوة وجدوا الدوا لهالمشكلة, حل ماحصلش بتاريخ المنتديات لا العربية و لا حتى الجنبية, بالحق!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاوز أقول إيه؟!!! واحشنّي كلكم و واحشني كلامكم الجميل:1 (72):
ربنا يديم المحبة, و عاوز أقول للدكتور رأفت, الروشته بتاعتك تنم عن حب كبير لينا جميعاً و خوف علينا و انت الي قعدت بفترة الإجازة تضع الجداول الرائعة ديه الي حتكون دستور في الدخول الآمن لعالم الفوركس, و نحن منبادلك نفس الحب و المشاعر يا دكتور, ربنا يبارك بحضرتك و بكل الأعضاء الأخوة و الأخوات

mahmoud0711 28-04-2012 11:44 PM

اقتباس:

اقسم بالله انا كنت بفكر نفس التفكير دا امس عندما صاح احد الأعضاء ان علي وشك المرجن كول و ياريت ننفذ الفكرة بجد و نبتدي كل واحد يحول لو مبلغ بسيط من الأرباح نسبة نتفق عليه او ممكن لو كلنا في شركة
واحدة اعتقد ممكن نحولوا من حسابنا لدي الشركة المهم نتفق علي اي نوع من التكافل و نصبح بدل صالون دكتور رافت رابطة الدكتور رافت ياريت اعرف راي الأخوة الأعضاء
الموافق اشوف اجمل ليك يالا شباب

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321492)
مساء الخير جميعاً
و اخيراً, يا جدعان خلصت قراءة كل التعليقات الي فاتتني من مبارح و لحتى السعا ديه, قرابة الساعة فضلت اقرأ:1 (67): يعني مش معقول افلت تعليق من دون لايك و خصوصاً للدكتور المبدع رأفت
تصدقوا بالله, صار هناك بالفعل علاقة غير عادية بين أعضاء الورشة الرائعة و الأكثر من رائعة ديه, و خصوصاً الشيء داه يتضح بشكل جلي عند انقطاع المنتدى عن العمل, بتشعر بفراغ غريب, و الحمد لله الأخوة وجدوا الدوا لهالمشكلة, حل ماحصلش بتاريخ المنتديات لا العربية و لا حتى الجنبية, بالحق!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ربنا يديم المحبة, و عاوز أقول للدكتور رأفت, الروشته بتاعتك تنم عن حب كبير لينا جميعاً و خوف علينا و انت الي قعدت بفترة الإجازة تضع الجداول الرائعة ديه الي حتكون دستور في الدخول الآمن لعالم الفوركس, و نحن منبادلك نفس الحب و المشاعر يا دكتور, ربنا يبارك بحضرتك و بكل الأعضاء الأخوة و الأخوات

حمد لله علي السلامة :D
اول ما شوفت اسمك كنت داخل اقولك اعمل زي اخوك محمود وروح اقرأ 60 صفحة بس انت سبقتني :D:D

waleed adel 28-04-2012 11:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321492)
مساء الخير جميعاً

منور ايمن باشا

Aymanalmerai 28-04-2012 11:48 PM

يا دكتور رأفت, الكلام يعجز عن وصف إهتمامك
انا كنت قلت متل غريب من فترة لجو, و هو ضحك و قلي المتل في الجووووووووووووون: لو المحبة نامت كانت القيامة قامت
انا معاكم في إقتراحكم و ممكن نعملها بشكل شهري لو عاوزين, علماً أن عدد أعضاء الورشة حيكون كافي لحتى نودع مرة كل 3 شهور
و أحلى تعليق: نسيبه للسوق يبلعه:1::1 (3)::D:1 (36):

الساعة الآن 07:27 PM