اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Aymanalmerai 28-04-2012 11:50 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321495)

حمد لله علي السلامة :D
اول ما شوفت اسمك كنت داخل اقولك اعمل زي اخوك محمود وروح اقرأ 60 صفحة بس انت سبقتني :D:D

ههههههههههههههه
الي عاب عن الورشة و مخلص لها, لازم يقرأ كل التعليقات كعقوبة محببة:1 (67)::1 (105):
مساء الأنوار:1 (18)::D

Aymanalmerai 28-04-2012 11:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 321496)
منور ايمن باشا

داه نورك يا وليد بيك يا غالي
تحياتي و امسك اللايك داه:1 (76):

raafat_193 28-04-2012 11:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321497)
يا دكتور رأفت, الكلام يعجز عن وصف إهتمامك
انا كنت قلت متل غريب من فترة لجو, و هو ضحك و قلي المتل في الجووووووووووووون: لو المحبة نامت كانت القيامة قامت
انا معاكم في إقتراحكم و ممكن نعملها بشكل شهري لو عاوزين, علماً أن عدد أعضاء الورشة حيكون كافي لحتى نودع مرة كل 3 شهور
و أحلى تعليق: نسيبه للسوق يبلعه:1::1 (3)::D:1 (36):

ايمن باشا فينك وحشتنا والله . ربنا يديم المحبة والخير ياغالى

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:55 PM

انا كان عندي اقتراح بسيط حبيت اعرضه عليك يا دكتور وعلي باقي الاخوة الاعزاء
بما اننا الحمد لله اصبحنا اسرة وكل هدفنا هو الخير للجميع
ايه رأيك يا دكتور لو كل فترة حطيت تعليق هنا علي توصية سكالبينج بسيطة للورشة عندي حيث ان معظم زوار ورشتي المتواضعة من اسرة الورشة هنا
مجرد فكرة اذا اعجبتكم. انا كده كده باحط الفرص هناك بس ممكن من سرعتها محدش يلحق يشوفها

bary_3 28-04-2012 11:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321486)

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عملة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

فكرة رائعة ،سباق للخير دائما يا دكتور عن نفسي مواقف وموافق و موافق

Aymanalmerai 28-04-2012 11:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321501)

ايمن باشا فينك وحشتنا والله . ربنا يديم المحبة والخير ياغالى

و الله يا دكتور, كان فكري عندكم اليوم, اليوم كنت مجبر أخرج مع زوجتي و بنتي الصغننة, منت عارف يوم عطلة عند الأجانب و لازم الواحد يطلع يتمشى مع العيلة و خصوصاً إن في بيبي, و إلا حنام على البلكونة:1:
مشتقلك يا كبير و مشتاق للصالون الجميل داه و لكل صديق و صديقة معانا هنا
و الجميل بالأمر, إني اليوم كنت و أنا بتمشى مع العائلة كنت بسرح و بفكر حنعمل إيه يوم الأحد و إزاي حنبدأ الهجوم و كنت بسرح بتفكير أوي, و كل ما تسألني مراتي سرحان في إيه, أقلها اليوم الطقس جميل و أكثر من رائع, و الحمد لله هي مابتعرفش عربي:D و إلا كانت قرت التعليقات و كانت تجبلي الشرط:1 (101):
انت أبدعت يا دكتور بحكاية الروشته ديه و لقيت الحل السحري لكل المشاكل و رضيت الكل, لك مني كل الحب و التقدير و الإحترام على محبة و تفانيك في مساعدة و خدمة أعضاء ورشتك
أنا بحياتي كلها ماعملتش صدلقة على النت زي ديه, حتى إنها و الله و أقول و الله أقوى بمرات و مرات من صداقة برا
بحبكم كلكم يا إخوتي

raafat_193 29-04-2012 12:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321502)
انا كان عندي اقتراح بسيط حبيت اعرضه عليك يا دكتور وعلي باقي الاخوة الاعزاء
بما اننا الحمد لله اصبحنا اسرة وكل هدفنا هو الخير للجميع
ايه رأيك يا دكتور لو كل فترة حطيت تعليق هنا علي توصية سكالبينج بسيطة للورشة عندي حيث ان معظم زوار ورشتي المتواضعة من اسرة الورشة هنا
مجرد فكرة اذا اعجبتكم. انا كده كده باحط الفرص هناك بس ممكن من سرعتها محدش يلحق يشوفها

قصدك تحط توصية هنا طبعا ليك الشكر انت تركت شغلك وتوصياتك وقاعد معانا على طول . ولو تحب ان لاقيت فرصة سكالبينج وتقول تعالوا هناك فى ورشتك هتلاقينا جينالك هناك بس الموصلات عليك ياجو باشا ههههههههه

Aymanalmerai 29-04-2012 12:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321504)

فكرة رائعة ،سباق للخير دائما يا دكتور عن نفسي مواقف وموافق و موافق

باري حبيبي
وصلتني هديتك و هدية جو, مبدعيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــن:1 (105):
ألف شكر و ملايين اللايكات

bary_3 29-04-2012 12:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321505)
و الله يا دكتور, كان فكري عندكم اليوم, اليوم كنت مجبر أخرج مع زوجتي و بنتي الصغننة, منت عارف يوم عطلة عند الأجانب و لازم الواحد يطلع يتمشى مع العيلة و خصوصاً إن في بيبي, و إلا حنام على البلكونة:1:
مشتقلك يا كبير و مشتاق للصالون الجميل داه و لكل صديق و صديقة معانا هنا
و الجميل بالأمر, إني اليوم كنت و أنا بتمشى مع العائلة كنت بسرح و بفكر حنعمل إيه يوم الأحد و إزاي حنبدأ الهجوم و كنت بسرح بتفكير أوي, و كل ما تسألني مراتي سرحان في إيه, أقلها اليوم الطقس جميل و أكثر من رائع, و الحمد لله هي مابتعرفش عربي:D و إلا كانت قرت التعليقات و كانت تجبلي الشرط:1 (101):
انت أبدعت يا دكتور بحكاية الروشته ديه و لقيت الحل السحري لكل المشاكل و رضيت الكل, لك مني كل الحب و التقدير و الإحترام على محبة و تفانيك في مساعدة و خدمة أعضاء ورشتك
أنا بحياتي كلها ماعملتش صدلقة على النت زي ديه, حتى إنها و الله و أقول و الله أقوى بمرات و مرات من صداقة برا
بحبكم كلكم يا إخوتي

فليبارك الله أسرتك الكريمة ،صراحة كلنا جمعتنا محبة غير عادية على النت ،أدامها الله هو فعلا مثل هذه المودة لا تنسى و تجعلك تفضل إخوانك في الورشة على كثير من الأقرباء

Aymanalmerai 29-04-2012 12:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321506)

قصدك تحط توصية هنا طبعا ليك الشكر انت تركت شغلك وتوصياتك وقاعد معانا على طول . ولو تحب ان لاقيت فرصة سكالبينج وتقول تعالوا هناك فى ورشتك هتلاقينا جينالك هناك بس الموصلات عليك ياجو باشا ههههههههه

و الله يا كبير, فكرة مش بطالة, يكتب جو, كلمة واحدة, فصة مثلاً و نحنا ننط عنده على الورشة
وزي مابتشور علينا يا كبير

الساعة الآن 04:21 PM