اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

mahmoud0711 29-04-2012 01:07 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321545)

اخى محمود الموضوع لنا هنا ليس لكل اعضاء المنتدى

احنا الأصل يا دكتور و المقصود هو مشاركة ادارة الموقع بشكل اداي فقط يعني ممكن يكون في حساب باسم صالون د/ رافت لتجميع المبالغ الموردة من الأعضاء و يتم تحديد 3 اعضاء بقيادة حضرتك لآدارة الصندوق
كما ارجو تسجيل براءة الأختراع و حفظ الحقوق الفكرية لأسم صالون د / رافت باسمي لحفاظا علي حق الأختراع و عدم استخدامة في اي منتدى او ورشة اخري . ههههه

raafat_193 29-04-2012 01:08 AM

انا شايف الموضوع هيبقه فى فتاوى واجتماع القاهرة احنا بنعمل لناس معانا هنا ناس شغالة مش نايمة , اسمع ياجو انت هنا الله يخليك خلى الموضوع ده علينا انا وانت وبارى وياسر وايمن ومحمود واللى عاوز يقول اسمه احنا محتاجين من 20 الى 30 فرد مش عاوز كل واحد يسمع فكرة يروح ينقلها لاشخاص نايمة وبعد كده اتهم انى غير محب وانانى . بلعكس اتعلمت لكل مجتهد نصيب وليه نصيبى ياخده غيرى من مجهودى وهو نايم ننه

Aymanalmerai 29-04-2012 01:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321559)

يشرفني أن تستلم هديتي :1 (43):

دائماً سباق للخير يا باري انا ملحقتش ابعها, لقيتك انت باعتها
و انا عنونتها بانها خاصة فقط بأعضاء صالون الدكتور رأفت

waleed adel 29-04-2012 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321559)

يشرفني أن تستلم هديتي :1 (43):

تسلم ايديك حبيب قلبى ياه معقول من يوم مادخلت الورشه هنا وانا كان نفسى فى الموضوع ده

احلى لايك

Aymanalmerai 29-04-2012 01:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321563)
انا شايف الموضوع هيبقه فى فتاوى واجتماع القاهرة احنا بنعمل لناس معانا هنا ناس شغالة مش نايمة , اسمع ياجو انت هنا الله يخليك خلى الموضوع ده علينا انا وانت وبارى وياسر وايمن ومحمود واللى عاوز يقول اسمه احنا محتاجين من 20 الى 30 فرد مش عاوز كل واحد يسمع فكرة يروح ينقلها لاشخاص نايمة وبعد كده اتهم انى غير محب وانانى . بلعكس اتعلمت لكل مجتهد نصيب وليه نصيبى ياخده غيرى من مجهودى وهو نايم ننه

و الله يا دكتور أنا أوافقك الرأي و متفق معاك مليون في المية
و الله مش عارف إحنا نسمي نفسنا إيه, خفافيش لأننا ما بنامش في الليل و لا حمام لأننا طول النهار صاحيين, حتى يوم العطلة بنتواصل, و انا بحاول اقرأ و اتعلم و امسك أي مرجع عن الفوركس و اتعلم منه, يعني شغالين 24 على 24
ربنا لا يضيع لنا تعب, و يرزقنا جميعاً و يديككل الخير يا دكتور, الي جمعت الناس الرائعة في صالونك الخيالي داه, و ده كله بفضل ربنا ثم بفضل عملك و تعبك و سهرك و خوفك على مصلحة أعضاء صالونك
ربنا لا يحرمنا منك و تفضل بخير و عافية و يرزقك و يوفقك

yasser badr mahmoud 29-04-2012 01:20 AM

جنرال انا حتابع معاكو غدا ان شاء الله و تصبحوا جميعا علي خير

Aymanalmerai 29-04-2012 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321575)

و انت بألف الخير, احلام سعيدة

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 01:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321563)

انا دايس معاك في اي حاجة يا كبير :D

naitsi 29-04-2012 01:23 AM

إليكم يا إخوتي مؤشر تجارتي في شركة إينستا لاحظوا يوم 9 أبريل لما بدئت في إتباع توصيات الدكتور رأفت وآتار التوصيات الإيجابية علا الشارت وكأنه زلزال أصاب الشركة ههههه
والملاحظة التانية وهي ان الشارت يحترم نفسه هو ايضا ههههه يقوم بالصعود وإعادة الإختبار ويهبط ويصعد يعني الإيكوتي هو من يقوم بالإختبار وهو الان نازل بقوة بسبب صفقات الباوند السلبية ٱضن انه سيعيد الإختبار في الاسفل لما يقترب من المارجن ويصع
د حينها هههههه هاهي صورة مؤشر الحساب الشخصي

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 01:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321575)

وانت بالف خير يا كبير

الساعة الآن 12:00 AM