اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

waleed adel 29-04-2012 01:26 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321564)
دائماً سباق للخير يا باري انا ملحقتش ابعها, لقيتك انت باعتها
و انا عنونتها بانها خاصة فقط بأعضاء صالون الدكتور رأفت

تسلم ايمن دايما كده للخير حبيبى
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321563)
انا شايف الموضوع هيبقه فى فتاوى واجتماع القاهرة احنا بنعمل لناس معانا هنا ناس شغالة مش نايمة , اسمع ياجو انت هنا الله يخليك خلى الموضوع ده علينا انا وانت وبارى وياسر وايمن ومحمود واللى عاوز يقول اسمه احنا محتاجين من 20 الى 30 فرد مش عاوز كل واحد يسمع فكرة يروح ينقلها لاشخاص نايمة وبعد كده اتهم انى غير محب وانانى . بلعكس اتعلمت لكل مجتهد نصيب وليه نصيبى ياخده غيرى من مجهودى وهو نايم ننه

دكتورنا الغالى احنا بنتناقش فى فكرة عجبتنا كلنا وكل واحد بيعبر بس عن رايه ووجهة نظرة مش بالشكل اللى حضرتك اخدته وبعدين لافتاوى ولا حاجه وحضرتك بتطلب اننا نتشارك واقسم بالله انى مابدخل اى مكان بالمنتدى الاهنا فى ورشتك لانها بقيت مكان خاص بينا ولو حضرتك حبيت اننا بناء على طلبك نتشارك فكل واحد لازم يقول اللى فى نفسه كراى مش خايف يكتب حاجه وحضرتك تزعل منها وبعدين جو او بارى او ياسر او ايمن او محمود بما انك خصتهم بالاسم ربنا وحده العالم مدى حبى فى فترة قصيرة جدا ليهم تقبل تحياتى وسامحنى عن تعبيرى لرايى الشخصى

Sameh Fathy 29-04-2012 01:28 AM

مساء الفل عليكم يا جماعه
ياريت ملخص لاخر الاتفاق
ودورى معاكم انا دائما متواصل
معظم ساعات اليوم تقريبا 18 ساعه

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 321582)

دكتورنا الغالى احنا بنتناقش فى فكرة عجبتنا كلنا وكل واحد بيعبر بس عن رايه ووجهة نظرة مش بالشكل اللى حضرتك اخدته وبعدين لافتاوى ولا حاجه وحضرتك بتطلب اننا نتشارك واقسم بالله انى مابدخل اى مكان بالمنتدى الاهنا فى ورشتك لانها بقيت مكان خاص بينا ولو حضرتك حبيت اننا بناء على طلبك نتشارك فكل واحد لازم يقول اللى فى نفسه كراى مش خايف يكتب حاجه وحضرتك تزعل منها وبعدين جو او بارى او ياسر او ايمن او محمود بما انك خصتهم بالاسم ربنا وحده العالم مدى حبى فى فترة قصيرة جدا ليهم تقبل تحياتى وسامحنى عن تعبيرى لرايى الشخصى

يا باشا الدكتور قال الاسماء دي عشان موجودين تقريبا 24 ساعة
انما هو مرحب اكيد بتفاعل كل الاخوة

bary_3 29-04-2012 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 321578)
إليكم يا إخوتي مؤشر تجارتي في شركة إينستا لاحظوا يوم 9 أبريل لما بدئت في إتباع توصيات الدكتور رأفت وآتار التوصيات الإيجابية علا الشارت وكأنه زلزال أصاب الشركة ههههه
والملاحظة التانية وهي ان الشارت يحترم نفسه هو ايضا ههههه يقوم بالصعود وإعادة الإختبار ويهبط ويصعد يعني الإيكوتي هو من يقوم بالإختبار وهو الان نازل بقوة بسبب صفقات الباوند السلبية ٱضن انه سيعيد الإختبار في الاسفل لما يقترب من المارجن ويصع
د حينها هههههه هاهي صورة مؤشر الحساب الشخصي

نتـــــــــــــــا راك تــــــــــــــــــــحــــــــفة بـــــــــــــحـــــــــدك فـــــــــهــــــــــاد المــــــنــــــــــتـــــــدى

mohamed1happy 29-04-2012 01:34 AM

اقتباس:

إليكم يا إخوتي مؤشر تجارتي في شركة إينستا لاحظوا يوم 9 أبريل لما بدئت في إتباع توصيات الدكتور رأفت وآتار التوصيات الإيجابية علا الشارت وكأنه زلزال أصاب الشركة ههههه
والملاحظة التانية وهي ان الشارت يحترم نفسه هو ايضا ههههه يقوم بالصعود وإعادة الإختبار ويهبط ويصعد يعني الإيكوتي هو من يقوم بالإختبار وهو الان نازل بقوة بسبب صفقات الباوند السلبية ٱضن انه سيعيد الإختبار في الاسفل لما يقترب من المارجن ويصع

أحلي لايك وبالتوفيق

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 01:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sameh Fathy (المشاركة 321584)
مساء الفل عليكم يا جماعه
ياريت ملخص لاخر الاتفاق
ودورى معاكم انا دائما متواصل
معظم ساعات اليوم تقريبا 18 ساعه

احلي سامح
مساءك زي العسل .
روح علي صفحة 500 واللي بعدها وبص علي الجداول اللي حطها الدكتور

naitsi 29-04-2012 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321586)

نتـــــــــــــــا راك تــــــــــــــــــــحــــــــفة بـــــــــــــحـــــــــدك فـــــــــهــــــــــاد المــــــنــــــــــتـــــــدى

ههههه الله يحفضك ياخويا باري أشنو سماك الله بعدا راه معارفش إسمك ^_^

Aymanalmerai 29-04-2012 01:36 AM

اقتباس:

و الله ضحكتني يا سيادة اللواء بكلمة إعادة الإختبار,:1 (83): صارت مصطلحات الفوركس داخلة بحياتنا بشكل مش طبيعي, ياري إعادة الإختبار تعدي على خير من بكرا بالليل بإذن الله و من بعدها يصعد زي الصاروخ
و أحلى لايك:D

mahmoud0711 29-04-2012 01:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321563)
انا شايف الموضوع هيبقه فى فتاوى واجتماع القاهرة احنا بنعمل لناس معانا هنا ناس شغالة مش نايمة , اسمع ياجو انت هنا الله يخليك خلى الموضوع ده علينا انا وانت وبارى وياسر وايمن ومحمود واللى عاوز يقول اسمه احنا محتاجين من 20 الى 30 فرد مش عاوز كل واحد يسمع فكرة يروح ينقلها لاشخاص نايمة وبعد كده اتهم انى غير محب وانانى . بلعكس اتعلمت لكل مجتهد نصيب وليه نصيبى ياخده غيرى من مجهودى وهو نايم ننه

اشكرك يا دكتور علي ثقتك و ان شاء نكون عند حسن ظنك و ظن جميع الأخوة بس يارب تكون تقصدني انا ولا في محمود تاني

Aymanalmerai 29-04-2012 01:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 321582)

أخ وليد انت أكيد من الأعضاء الفاعلين في الصالون الجميل داه, ولو غير كده ماكنتش استلمت الهدية من اخوانا باري, لأنها مخصصة فقط للأعضاء في الصالون و الدعوة ليهم وحدهم فقط
و لا تزعل يا سيدي, مبارح الدكتور وجه نداء و اسمي ماكانش موجود بس شملني بكلمة" الي حابب يشاركنا و نسيت اذكرهم" فانا ما ترددت و خشيت بالموضوع على طول, ما إحنا هنا كلنا واحد و مصلحتنا وحدة و هي الخير لجميع أعضاء الصالون
و امسك اللايك داه:1 (114):

الساعة الآن 09:38 PM