اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

• فهد • 29-04-2012 05:17 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

والله يا دكتور انا بحب اتابع الموضوع دائما

بس مشكلتى انى بحب افهم اسباب الدخول والخروج فى الصفقات

بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة

مش عارف اعمل اية :1 (27):

• فهد • 29-04-2012 05:18 PM

raafat_193 29-04-2012 05:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321844)
جميل احنا متفقين انا بلاحظ دائما الذهب خصوصا في هذة الفترات ياما صعود صاروخي او هبوط حر حسب اتجاة البنوك المركزية سواء بالتجميع او التسييل وياريت باقي الأعضاء تشارك في الحوار
لتعم الفائدة تحياتي ليك يا دكتور ياعظيم

تمام كلام جميل وتحليل اقتصادى لا عيب فيه . بس بلاش الله يخليك تقوللى مسطلحات تقال الى الله فقط مثل كلمة عظيم .

raafat_193 29-04-2012 05:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 321847)

انتظر ياحوده اشوف فهد يقصد ايه .........بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة!! معرفة ايه تقصد؟

• فهد • 29-04-2012 05:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321850)

انتظر ياحوده اشوف فهد يقصد ايه .........بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة!! معرفة ايه تقصد؟

اقصد الطبيعى ان صاحب الورشة يشرح الطريقة اللى شغال بيها ويعلمها لباقى الاعضاء لتعم الفائدة

كده لو حضرتك مدخلتش الموضوع وحطيت التوصيات الناس مش هتعرف تدخل

ولو الموضوع وقف لاى سبب الناس هى كمان هتقف وهترجع للطرق اللى كانت شغاله بيها ومش عارفه تحقق بيها اى مكسب

اقصد ان الفراعنة كانوا علماء ولكن معظم عملهم مات معهم

- - - - -

انا ارى مدى قوة الفرص اللى بتحطها ومتابع الموضوع ولهذا قلت رأيى وهذا لمصلحة الاعضاء كلهم

ولك الحرية الكاملة - وهذا ما اراه صحيحاً

Sameh Fathy 29-04-2012 05:34 PM

مساء الفل عليك يا دكتور رافت وعلى الشباب كلهم

‏Sameh Fathy, ‏bahrain, ‏• فهد •, ‏yasser badr mahmoud, ‏waleed adel, ‏mahmoud0711, ‏naitsi, ‏Pips Hunter, ‏abolila, ‏firas612, ‏mena nazmy, ‏Tarek adel, ‏0asdf12340, ‏العوامى, ‏top22star, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي, ‏Aymanalmerai, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد, ‏ifile, ‏ابو سمر

raafat_193 29-04-2012 05:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 321854)
اقصد الطبيعى ان صاحب الورشة يشرح الطريقة اللى شغال بيها ويعلمها لباقى الاعضاء لتعم الفائدة

كده لو حضرتك مدخلتش الموضوع وحطيت التوصيات الناس مش هتعرف تدخل

ولو الموضوع وقف لاى سبب الناس هى كمان هتقف وهترجع للطرق اللى كانت شغاله بيها ومش عارفه تحقق بيها اى مكسب

اقصد ان الفراعنة كانوا علماء ولكن معظم عملهم مات معهم

- - - - -

انا ارى مدى قوة الفرص اللى بتحطها ومتابع الموضوع ولهذا قلت رأيى وهذا لمصلحة الاعضاء كلهم

ولك الحرية الكاملة - وهذا ما اراه صحيحاً

احنا اتكلمنا كتير فى الموضوع ده . وبعدين اى شخص بيفتح ورشة بيجرب طريقتة على الاعضاء فابالتلى بيشرح طريقتة. اما انا فجئت الى هنا اعرض على الناس توصيات قبلوا بتوصياتى حتى يتم العلاج من مرض التفليس كان بها مش قابلين هما احرار ينفع تروح مطعم ويعجبك طريقة آكله ما وتقوله عملتها ازاى . يما كتير ربنا خصص لكل انسان سر فى حياته ليكون مميز ومصدر رزق له .كافح وابحث وادرس سوف تصل لسر استراتيجية تعتمد عليها. اما لو الموضوع توقف هنا انا لى اماكن كثيرة متواجد فيها لا ابوح بها هنا لا الا يعتبر اعلان لى فى هذاالفنار العلمى الجميل منتدى اف اكس اربيا . وتحياتى لك

0asdf12340 29-04-2012 05:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321837)
مساء الخير والورد على الشباب الورد

‏firas612, ‏waleed adel, ‏mena nazmy, ‏Tarek adel, ‏yasser badr mahmoud, ‏0asdf12340, ‏العوامى, ‏top22star, ‏bahrain, ‏Sameh Fathy, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي+, ‏Aymanalmerai, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد, ‏ifile, ‏ابو سمر

مساء الفل يا دكتور وأسبوع أخضر إن شاء الله

اسلام العوامى 29-04-2012 05:56 PM

مساء الفل والورد والجمال على احلى ناس فى احلى ورشة
العوامى, ‏Sameh Fathy, ‏waleed adel, ‏mahmoud0711, ‏oshee, ‏bahrain, ‏yasser badr mahmoud, ‏naitsi, ‏abolila, ‏firas612, ‏mena nazmy, ‏top22star, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد

mahmoud0711 29-04-2012 05:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321848)

تمام كلام جميل وتحليل اقتصادى لا عيب فيه . بس بلاش الله يخليك تقوللى مسطلحات تقال الى الله فقط مثل كلمة عظيم .

دكتور العظمة المطلقة لله واحدة وهي العظمة في كل شئ وكل انسان فية شئ من روح الله و لذلك قد تجد انسان عظيم في مجال و لكن لايفقة شئ في مجالات اخري
و اي صفة حميدة ماخوذة من صفات الله و الآنبياء والمقصود هنا انك عظيم في مجال الفوركس بدون الف ولام لان لفظ العظيم يطلق علي الله فقط
تحياتي يا قائدنا الهمام

الساعة الآن 02:06 AM