اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

رشاالطويل 22-02-2012 07:53 PM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbh4u (المشاركة 279888)
انا زهجت جدا سوق ممل خالص الاسبوع ده وقفلت صفقة البيع اللي كنت عاملها لاني مليت 3 ايام والهدف لم يتحقق
انا ربحان 10 دولار ونص والنص ده اهم عندي من العشرة هههههههههه علما اني بلعب النقطة بدولار

طيب النص جه منين الله يخليك لان السر فى النص دلوقتى ههههههههههههههههههههههههه

khal1d 22-02-2012 07:59 PM

انا طنشت اليورو مش بايع ولا شاري لغاية الاسبوع الجاي ، لحد مايشوف حل لنفسه اكتر من هيك مارح احرق دمي ، خليه ينفع نفسو هالاسبوع

mbh4u 22-02-2012 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاالطويل (المشاركة 279892)
طيب النص جه منين الله يخليك لان السر فى النص دلوقتى ههههههههههههههههههههههههه

حاقولك النص جا من وين هههههه
انا بعت من 1.3260 صفقتين من نفس النقطة . والصفقة الواحدة النقطة بنص دولار وعملت هدفين 1.3180 و 1.3160 ولاده ظبط ولا ده ظبط وزهجت منهم قفلتهم

نور السماء 22-02-2012 08:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاالطويل (المشاركة 279891)
انا مش عارفه شكل العيب فيا سبت اليورو ورحت اشتغل على الين كان طالع وزى الفل انهارده اول ما اشتريت مش عاوز يطلع وعمال فى الهبوط قولت اروح لليورو كان عمل ينزل ومحترم اول ما بعت راح طالع اعمل انا ايه دلوقتى

والله يا رشا كنت هقولك لما قلتي هسيب اليورو شويه وهروح للين ....كنت هقولك اصبري وبلاش نتنقل كتير
لحد ما ربنا يفرجها ويبان له بينه في ليلته دي !يالا ما تزعليش تتعوض ان شاء الله
انا كمان والله عملت عمليه في اليورو العصر تقريبا ...عملت زيك كده لقيته بيجري على فوق اشتريت ب3150 وبعدين رمى جامد
خفت وقفلت الشراء ....جري تاني لفوق ههههههههه ....حاجه مش ممكن ...حاليا انا بايعه لما اشوف اخرتها معاه

محمود القاضي 22-02-2012 08:12 PM

الرصيد قرب يضرب صفاره ويصفر الله يحرق اليورو ع الدولار ع الين ع الكل كليله

spedoboy 22-02-2012 08:19 PM

واللهي انا اتخنقت من اليورو والفوركس كله لدرجة اني بفكر اقفل علي خساره ... ابو دا ذل

strongxx 22-02-2012 08:20 PM

محمود القاضي 22-02-2012 08:24 PM

اهم حاحجه يكوون خد الرضعه قبل ماينام واحنا ادينا صحيين جنبه لحسن حد يخضه وهو نايم

amsm 22-02-2012 08:25 PM

الساعة دي هي الزبدة
بنهايتها تنتهي شمعة الاربع ساعات
كل الساعات السابقة كنا بنتداول اسفل البايفوت و فجأة اصبحنا اعلى من البايفوت
الساعة دي بالذات اغلاقها اسفل البايفوت بيطمن الناس اللي عمله sell
والعكس صحيح اغلاقها اعلى البايفوت يضعف نظرية الهبوط و يقوي كفة الناس اللي بتقول من الصبح احنا فوق up up .

strongxx 22-02-2012 08:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاالطويل (المشاركة 279891)
انا مش عارفه شكل العيب فيا سبت اليورو ورحت اشتغل على الين كان طالع وزى الفل انهارده اول ما اشتريت مش عاوز يطلع وعمال فى الهبوط قولت اروح لليورو كان عمل ينزل ومحترم اول ما بعت راح طالع اعمل انا ايه دلوقتى

رشا.....إنتي دلوقتي في حاله نفسيه زباله....وانا مريت بيها قبل كده وبسببها محفظتي أتصفت....جالك الوسواس أنك أتحسدتي وإتنحستي وأن المؤشرات كلها بتيجي معاكي بالعكس بالعند فيكي كأنها قاصده أنها تخسرك

نصيحتي.......قومي خالص دلوقتي من قدام الجهاز وأنسي المحفظه إنهارده وزي ما تيجي تيجي

الساعة الآن 02:08 PM