اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

رشاالطويل 22-02-2012 09:05 PM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود القاضي (المشاركة 279941)
والله فاضل حركه صغيره لليورو فوق واسمع الصفاره وفاتح صفقات كتير يورو وغيره وكله خسران جامد لاعارف اقفل ايه ولاافتح ايه ربنا يسترها زي ما طلعو قادر يخفس بيه الارض

اللهم امين يسمعك منك ربنا ويتخسف بيه الارض

رشاالطويل 22-02-2012 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strongxx (المشاركة 279948)
يبقي الخساره القريبه ولا الخساره البعيده................أتخذي قرارك دلوقتي وإقطعي عرق وسيحي دمه............أقفلي صفقاتك دلوقتي حالا

وإقفلي الفوركس لمدة يوم علي الأقل وريحي أعصابك من الشد ده................صدقيني الإصرار علي أمل دايب منتهي الغلط......... لأن محدش عارف المؤشر رايح علي فين ومحدش ضامن شويه يقولك طالع وشويه يقولك خلاص نازل.........انا قفلت علي خساره 120 دولار وقلت أحسن ما تبقي 300 وأرجع أتمني انها ترجع للخساره 120 علشان أقفل عليها

عملت كده الجمعه الى قبل الى فاتت والكل قالى غلط قال تستنى لما تشوف المؤشرهيعمل ايه وتعوض

strongxx 22-02-2012 09:10 PM

طيب لو إفترضنا ان كلامهم صح.........المؤشر عكس معاكي وخلص لك المحفظه.......يبقي ايه إلي إستفادناه ساعتها من كلام الناس دي ؟؟؟؟؟؟
محدش حيخاف علي فلوسك زيك...........انا قلت لك إلي فيها ودي نصيحة واحد مجرب...خسرت 1200 دولار بسبب العناد وقلت يمكن يتعدل معايا زي ما قلتي كده بالظبط

رشاالطويل 22-02-2012 09:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strongxx (المشاركة 279955)
طيب لو إفترضنا ان كلامهم صح.........المؤشر عكس معاكي وخلص لك المحفظه.......يبقي ايه إلي إستفادناه ساعتها من كلام الناس دي ؟؟؟؟؟؟
محدش حيخاف علي فلوسك زيك...........انا قلت لك إلي فيها ودي نصيحة واحد مجرب...خسرت 1200 دولار بسبب العناد وقلت يمكن يتعدل معايا زي ما قلتي كده بالظبط

انا فعلا هقفل لان اعصابى تعبت من الانتظار

strongxx 22-02-2012 09:16 PM

وياستي متقلقيش..كام ترند حلوين حيرجعوا لنا الخساره........وإحنا عملناها قبل كده كتير..... عمر ما السوق بيفضل علي حال.....وانا خبرتي في شهر يناير وفبراير انهم أكتر شهور السنه تقلبات وفوضي في حركة المؤشرات وخصوصا بالنسبه لليورو دولار.........الشهر الجاي حتفرق كتير علي فكره

محمود القاضي 22-02-2012 09:16 PM

اليورو عجبتو المنطقه الي بيلعب فيها وشكله هايخد شقه فيها

z3em 22-02-2012 09:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاالطويل (المشاركة 279961)
انا فعلا هقفل لان اعصابى تعبت من الانتظار

رشاا ممكن تتبعي توصياااتي:1 (104):

رشاالطويل 22-02-2012 09:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strongxx (المشاركة 279966)
وياستي متقلقيش..كام ترند حلوين حيرجعوا لنا الخساره........وإحنا عملناها قبل كده كتير..... عمر ما السوق بيفضل علي حال.....وانا خبرتي في شهر يناير وفبراير انهم أكتر شهور السنه تقلبات وفوضي في حركة المؤشرات وخصوصا بالنسبه لليورو دولار.........الشهر الجاي حتفرق كتير علي فكره

ليه الشهر الى جاى انا اصلى جديده فى الموضوع ده بقالى شهر بس

sedra 22-02-2012 09:24 PM

مساء الخير ،،، انا قرأت اغلب ما كتبتوا هنا ،،، ياجماعة الفوركس مش يورو بس ،،، والفوركس مزاج وليس شد اعصاب والفوركس لعبه صدقوني حلوه بمرارتها ،،، اتركوا الامر لله ،،، ارتاحوا شوي وشوفو الاسترالي عمل ايه اليوم روعة ،،، شوفو الباوند كمان ،،، وبص بصه صغيرة على اليورو فقط ،،، تحليل الدولار اندكس مهم جدا ،،، اليوم راحة وابدأو من جديد حتى ولو رصيدك 50$ ،،،، تمنياتي لكم جميعا بالتوفيق ،،،، والله انا زعلانه عليكم وخصوصا خواتي شكلهم مبتداات ،،،، ربنا معاكم :1 (58)::1 (58)::1 (58):

strongxx 22-02-2012 09:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاالطويل (المشاركة 279974)
ليه الشهر الى جاى انا اصلى جديده فى الموضوع ده بقالى شهر بس

أها.....انا عمري فيه حوالي 3 سنين وشوفت السواد ده قبل كده وزي ما كسبت منه 1200 دولار في أربع أيام بس........زي ما خسرني 3000 دولار.....ورجعت تاني عوضتهم ب 6000 دولار....فهماني عايز أقولك ايه ؟

الساعة الآن 11:24 AM