اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

nightmare 27-02-2012 12:49 AM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوراق الخريف (المشاركة 282165)
شكرا لجهودك لكن عندما نتناقش في توصية مثلا على اليورو من الافضل كي تحرجني ان تاتي لي بخطأ من نفس الزوج الذي اختلفنا عليه لكن ليس ان تاتي لي بزوج هو اصلا للمجانين لان حركته اليومية لا تقل عن 200 نقطة فما بالك الشهرية
نتناقش في اليورو وتضرب لي مثل في الفرنك قمة المهزلة

قلبك أبيض بقي, خد دول:1 (93)::1 (58):

قولى بقي وجهة نظرك إيه في اليورو -- أنا شخصياً سأدخل بيع إذا وصل لمستوي 1.3500 - 1.3520 ( فيبو 38 ويكلي -- موفنج 100 ويكلي ) وباستوب بسيط ,, وفي حالة ضرب الإستوب والإغلاق فوق هذا المستوي بشمعة اربع ساعات كاملة هعكس الصفقة وادخل شراء وباستوب بسيط برضه

إيه رأيك ؟؟

خالص تقديري لك وللجميع
:1 (58):

اوراق الخريف 27-02-2012 12:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 282175)
انت تعرف يا اوراق الخريف مدى احترامى لك وتأكدى بمعرفتك وخبرتك ربنا يوفقك ان شاء الله
لكن اسمحلى ان اقول لك ان حتى اذا اخطأ من امامك فى ضرب مثال او شىء مشابه فلعله لا يعرف وحاول ان تفهمه بالراااااااااااااااحة

تحياتى لك
ارجوا ان لا تتضايق منى

انا لا اتضايق من احد والجميع يعرفني بالي طوييييييييييييييييييييل
لكن في احلك الظروف عندما يسير الجميع عكس السير تحقق توصياتي اهدافها الجميع خاسر يعني اوراق رابح
والكل اعتقد يعرف ذلك وتكررت اكثر من 3 مرات والرابعة ان شاء الرحمن ستكون قريبه عندما تشترون وهو يهبط
عموما اهلا وسهلا بك دائما

mohamedlee 27-02-2012 01:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوراق الخريف (المشاركة 282183)

انا لا اتضايق من احد والجميع يعرفني بالي طوييييييييييييييييييييل
لكن في احلك الظروف عندما يسير الجميع عكس السير تحقق توصياتي اهدافها الجميع خاسر يعني اوراق رابح
والكل اعتقد يعرف ذلك وتكررت اكثر من 3 مرات والرابعة ان شاء الرحمن ستكون قريبه عندما تشترون وهو يهبط
عموما اهلا وسهلا بك دائما

اخى الكريم اوراق الخريف لا تزعل نفسك خالص وبجد انا من اشد المعجبين بتحليلاتك لانى اراها قريبة دائما من الذى يتحقق ذلك يدل على انك فعلا فاهم تحليل فنى وارجو ان تكون صبور فى اشد المواقف وكلنا اخوة هنا واسف انى باتدخل فى موضوع لا يخصنى ولكن ما يخصنى هنا اننا اخوة ومن حقى ان اشارك اخوانى فى السراء والضراء وباذن الله هدفك هايتحقق زى ما حضرتك قولت من قبل ومستنى منك تحليلك الرائع هذا الاسبوع باذن الله وارجو ان تتقبل كلامى بصدر رحب

اوراق الخريف 27-02-2012 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nightmare (المشاركة 282178)
قلبك أبيض بقي, خد دول:1 (93)::1 (58):

قولى بقي وجهة نظرك إيه في اليورو -- أنا شخصياً سأدخل بيع إذا وصل لمستوي 1.3500 - 1.3520 ( فيبو 38 ويكلي -- موفنج 100 ويكلي ) وباستوب بسيط ,, وفي حالة ضرب الإستوب والإغلاق فوق هذا المستوي بشمعة اربع ساعات كاملة هعكس الصفقة وادخل شراء وباستوب بسيط برضه

إيه رأيك ؟؟

خالص تقديري لك وللجميع
:1 (58):

شكرا على الورد يا غالي
نعم صحيح وانا داخل بيع من مستويات 3520 حتى 3560 لكن خلي بالك فيبو الويكلي يمتد حتى 3563 وانا اتصور ان لا يتجاوزها لذلك انا استوبي عند 3600

strongxx 27-02-2012 01:16 AM

صباح الخييييييييير السوق بدأ.........
يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم
ونبي تبعدوا شويه علشان فتحت المحل وحرش ميه بالخرطوم

محمود القاضي 27-02-2012 01:20 AM

صباح الخير يا اوراق الخريف كيف حالك

nightmare 27-02-2012 01:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوراق الخريف (المشاركة 282194)
شكرا على الورد يا غالي
نعم صحيح وانا داخل بيع من مستويات 3520 حتى 3560 لكن خلي بالك فيبو الويكلي يمتد حتى 3563 وانا اتصور ان لا يتجاوزها لذلك انا استوبي عند 3600

معاك بكل قسوة:1 (62):

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة strongxx (المشاركة 282198)
صباح الخييييييييير السوق بدأ.........
يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم
ونبي تبعدوا شويه علشان فتحت المحل وحرش ميه بالخرطوم

صباح الفل يا قوي ,, مش عاوزينك ترش ميه في البرد ده, عاوزينك ترش تحليل كده والا شارت والا توصيه تجيب دولارات ندفي بيها جيوبنا, هههههههه:1 (83):

wolfkamikaz 27-02-2012 01:30 AM

استهدوا بالله يا جماعة كل له رأيه و نحترم الكل الرجاء منكم تجنب هذه المشاحنات احس انكم خرجتم عن الموضوع الاصلي
هذه ورشة تحليل لليورو دولار ليست ورشة تشكيل فرق للمنافسة
كلكم جيدون بارك الله فيكم هذه ورشة لوضع تحليل و انت اختار التحليل الي يمشي مع تحليلك بدون مهاجمة صاحب التحليل بكلام لا يليق
انتم نسيتم احنا نساعد بعض هنا
مشكورين

الشامي 27-02-2012 01:31 AM

يا جماعة ارى ان الورشة اصبحت غرفة دردشة ارجو من الاخوة الالتزام بالتحليل فقط والتوصيات في هذا الموضوع حتى لا يتم طمس الموضوعات السابقة المذكور فيها التحليل وجزاكم الله كل خير

strongxx 27-02-2012 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz (المشاركة 282213)
استهدوا بالله يا جماعة كل له رأيه و نحترم الكل الرجاء منكم تجنب هذه المشاحنات احس انكم خرجتم عن الموضوع الاصلي
هذه ورشة تحليل لليورو دولار ليست ورشة تشكيل فرق للمنافسة
كلكم جيدون بارك الله فيكم هذه ورشة لوضع تحليل و انت اختار التحليل الي يمشي مع تحليلك بدون مهاجمة صاحب التحليل بكلام لا يليق
انتم نسيتم احنا نساعد بعض هنا
مشكورين

لا متقلقش مافيش مشاحنات ولا حاجه
بس الموضوع كله توتر بسبب السوق
وساعات الكلام لا يأتي علي هوا بعض الناس بسبب الخساره
إحنا هنا كلنا فعلا بنحاول نساعد بعض
ياريت نقرأ الفاتحه كده علشان ربنا يهدينا للي فيه الخير لينا كلنا

الساعة الآن 12:28 AM