اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=41300)

TREND_SEEKER 02-11-2014 11:44 AM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو شجون (المشاركة 746690)
طيب ولما تنتهي مدة التجربة ماذا سيحصل

هل ستقوم بتجديده مرة اخرى او طرحه للبيع ؟ أو ماذا

وشكرا

لسه شهرين
الله كريم بنفكر في حل
حاليا ألناس تستغل ألمده ألمتبقيه ويحققوا ربح من ألفوركس

Mahmoud1990 02-11-2014 01:24 PM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746686)

الأجابه باللون الأزرق داخل الأقتباس

آسف كنت داخل على سيرفر آخر والحين زبط معي
من حقك اخي دام انت برمجته

شكرا جزيلا لك

TREND_SEEKER 02-11-2014 01:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud1990 (المشاركة 746708)
آسف كنت داخل على سيرفر آخر والحين زبط معي
من حقك اخي دام انت برمجته

شكرا جزيلا لك

ألشكر لله أخي محمود
لا تقلق الأكسبرت متعوب عليه ويقوم بتحليل ألسوق لكي يستخرج ألترندات ويتاجر مع ألترند بنسبة 80%
ونتائجه جيده جدا مدة 3 شهور ونصف ومستمره إلى الآن
وفي حاليا أعضاء شغالين على حساباتهم الحقيقيه ومحققين أرباح تزيد عن 50%
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده
ولكن ما حد بيرفق نتائج ولا حد بيتفاعل حتى لو بتقرير أسبوعي
بشكرهم جميعا على تفاعلهم ألسلبي في ألورشه ألتي حققوا منها أرباح
عموما لو في أي أستفسار من فضلك لا تتردد .

مجيد88 02-11-2014 03:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746710)

ألشكر لله أخي محمود
لا تقلق الأكسبرت متعوب عليه ويقوم بتحليل ألسوق لكي يستخرج ألترندات ويتاجر مع ألترند بنسبة 80%
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده

شكرا جزيلا لك اخي الكريم اكسبرت رائح لحد الان محقق به ربح جميل على حساب ديمو

bassem2025 02-11-2014 06:32 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء اللى متابعين موضوع الاكسبيرت انا مش عايز اكتب مشاركات عشان محدش يفتكرنى انى بعمل دعاية لصاحب الاكسبيرت او حاجة من هدا القبيل بس فعلا الاكسبيرت ده يستحق ان كل الناس تتابعه وفعلا الاكسبيرت بيحلل السوق لانى انا مجربه وشغال بيه على حساب حقيقى بالفعل وشغلته على حساب بالسنت قسما بالله وفعلا بيحقق ارباح من 15 - 20 % مثل ماقال صاحب الاكسبيرت انا مش هوجع دماغى فى حساب تجريبى وديمو وعلى ايه رحت فتحت حساب بالسنت فى شركة ب 100 دولار وشغلته والصراحة اكسبيرت خرافى وتفكير الاكسبيرت وطريقة عمله كأن شخص بيشتغل مع السوق فعلا مش برنامج الاكسبيرت ده فعلا متعوب فيه جامد ولو عايزنى ارفق ليكم نتائج معنديش ادنى مشكلة بس للعلم محدش يفتر ان حساب بالسنت 100 دولار ده هيجيبله مكسب المكسب بتاع ال100 دولار لايكفى تمن ايجار السيرفر اصلا اللى واضع عليه الاكسبيرت لان مبلغ 100 دولارر فى حساب بالسنت بيجيبلك حوالى 20 دولار فى الشهر ولو 1000 دولار حساب بالسنت يعنى هيجيبلك حوالى 200 دولار بس حساب بالسنت مش استاندرد عشان فيه ناس كتير وقعت فى الغلطة دى وحساباتها اتمرجنت الاكسبيرت فعلا على الاقل 10 الاف دولار حساب ستاندرد و1000. دولار حساب بالسنت و 100 دولار حساب ميكرو سنت اللى هو بيسموه نانو سنت ولو حساب ستاندرد ب 10 الاف دولار الاكسبيرت بيعمل 20 % من المبلغ ال10 الاف شهريا فانتبهو لنقطة نوع الحساب دى عشان مهمة جدا وناس حساباتها اتمرجنت بسبب انهم بيفتحوا حسابات ستاندرد ب1000 دولار ويفتكروها بالسنت

TREND_SEEKER 02-11-2014 08:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem2025 (المشاركة 746739)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء اللى متابعين موضوع الاكسبيرت انا مش عايز اكتب مشاركات عشان محدش يفتكرنى انى بعمل دعاية لصاحب الاكسبيرت او حاجة من هدا القبيل بس فعلا الاكسبيرت ده يستحق ان كل الناس تتابعه وفعلا الاكسبيرت بيحلل السوق لانى انا مجربه وشغال بيه على حساب حقيقى بالفعل وشغلته على حساب بالسنت قسما بالله وفعلا بيحقق ارباح من 15 - 20 % مثل ماقال صاحب الاكسبيرت انا مش هوجع دماغى فى حساب تجريبى وديمو وعلى ايه رحت فتحت حساب بالسنت فى شركة ب 100 دولار وشغلته والصراحة اكسبيرت خرافى وتفكير الاكسبيرت وطريقة عمله كأن شخص بيشتغل مع السوق فعلا مش برنامج الاكسبيرت ده فعلا متعوب فيه جامد ولو عايزنى ارفق ليكم نتائج معنديش ادنى مشكلة بس للعلم محدش يفتر ان حساب بالسنت 100 دولار ده هيجيبله مكسب المكسب بتاع ال100 دولار لايكفى تمن ايجار السيرفر اصلا اللى واضع عليه الاكسبيرت لان مبلغ 100 دولارر فى حساب بالسنت بيجيبلك حوالى 20 دولار فى الشهر ولو 1000 دولار حساب بالسنت يعنى هيجيبلك حوالى 200 دولار بس حساب بالسنت مش استاندرد عشان فيه ناس كتير وقعت فى الغلطة دى وحساباتها اتمرجنت الاكسبيرت فعلا على الاقل 10 الاف دولار حساب ستاندرد و1000. دولار حساب بالسنت و 100 دولار حساب ميكرو سنت اللى هو بيسموه نانو سنت ولو حساب ستاندرد ب 10 الاف دولار الاكسبيرت بيعمل 20 % من المبلغ ال10 الاف شهريا فانتبهو لنقطة نوع الحساب دى عشان مهمة جدا وناس حساباتها اتمرجنت بسبب انهم بيفتحوا حسابات ستاندرد ب1000 دولار ويفتكروها بالسنت

الله يفتح عليك بالحلال أخي باسم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد88 (المشاركة 746714)
شكرا جزيلا لك اخي الكريم اكسبرت رائح لحد الان محقق به ربح جميل على حساب ديمو

موفق أخي مجيد وعقبال ألحقيقي بإذن الله

Mahmoud1990 02-11-2014 10:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746710)

ألشكر لله أخي محمود
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده

شكرا جزيلا (من لم يشكر المعبود لم يشكر الخالق)
مجهودك صراحة يعجز الشكر عن تحصيله
ان شاء الله راجع لك اخي بعد فترة

ولو بغيت بعد فترة اتواصل معاك عن طريق السكايب ممكن ؟

TREND_SEEKER 02-11-2014 10:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud1990 (المشاركة 746777)
شكرا جزيلا (من لم يشكر المعبود لم يشكر الخالق)
مجهودك صراحة يعجز الشكر عن تحصيله
ان شاء الله راجع لك اخي بعد فترة

ولو بغيت بعد فترة اتواصل معاك عن طريق السكايب ممكن ؟

نعم أخي ما في أي مشكله
مرحب بيك في أي وقت

almaster 03-11-2014 07:43 PM

السلام عليكم اخي TREND_SEEKER هل يمكن ان اطلب منك طلب بسيط اريد تعديل بسيط على اكسبرت الاوامر المعلقة وانا متأكد ماراح ترد طلبي في انتظار ردك حتى ارفع لك اكسبرت بارك الله فيك

TREND_SEEKER 03-11-2014 07:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almaster (المشاركة 746991)
السلام عليكم اخي TREND_SEEKER هل يمكن ان اطلب منك طلب بسيط اريد تعديل بسيط على اكسبرت الاوامر المعلقة وانا متأكد ماراح ترد طلبي في انتظار ردك حتى ارفع لك اكسبرت بارك الله فيك

أخي سمارت تربو لا يوجد به أوامر معلقه
معذره

الساعة الآن 05:10 PM