اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=26170)

Hammer 001 05-03-2013 09:08 PM

رد: ◣◥♣◣◥ استراتيجيات من اصحاب الملايين ♣♣ اسرار من المكاتب الفوركسية ◣◥♣◣◥

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 474972)
فرص اليوم لليورو ين الي متعلم عليهم بالخطوط البنفسجي 5 فرص 4 حققوا الهدف وفرصة لسه شغالة في اكتر الايام تذبذب للزوج دا من فترة + التمبليت الجديد لان التمبليت القديم ساعات بيهنج المنصة فشلت منه شوية حاجات ملهاش لازمة وضفت عليهم مؤشر موفنج افريج ع هئية كور وممكن تظبط الاعدادت ع حسب الشموع براحتك ودا هايدينا زيادة تاكيد للصفقة وممكن برضة نستخدمة فالخروج وضفت مؤشر بيبن اقوي عملة واضعف عملة ممكن يفدنا برضة وقت دخول الصفقة
*التمبليت والمؤشرين في المرفقات
**الاستراتيجية دي لليورو دولار واليورو ين والنيوزيلندي دولار والاسترلي دولار والباوند دولار لكن افضل الازواج اليورو ين والاسترالي دولار

الاستراتيجية فعلا رائعة
جربتها اليوم وكانت نتائجها جيدة جدا

افتح لها موضوع مستقل اخي العزيز لغرض المتابعة وممكن صناعة اكسبيريت لها راح يكون جيد باعتقادي

zeoo torkt 05-03-2013 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hammer 001 (المشاركة 474986)
الاستراتيجية فعلا رائعة
جربتها اليوم وكانت نتائجها جيدة جدا

افتح لها موضوع مستقل اخي العزيز لغرض المتابعة وممكن صناعة اكسبيريت لها راح يكون جيد باعتقادي

اعتقد سهل يتعملها اكسبيرت لان شروط دخولها سهله والله واعلم

طارق 05-03-2013 09:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 474990)
اعتقد سهل يتعملها اكسبيرت لان شروط دخولها سهله والله واعلم

هل انت تعمل عليها منذ فتره وتحقق معك ارباح

zeoo torkt 05-03-2013 09:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق (المشاركة 474991)
هل انت تعمل عليها منذ فتره وتحقق معك ارباح

الصراحة انا بتابع الفرص عليها من الاسبوع الي فات وركبت المؤشرات مع بعضها ولاحظت المؤشرات مع بعضها لكن لو عايز تتاكد منها ادخل ع زوج من الي قولتهم واعمل باك تيست يدوي عليها لفترة شهر مثلا وشوف الفرص الناجحة وجابت التارجت قد اية والي اشتغلت بالتريلينج استوب قد اية والي ضربت استوب قد اية وشوف اكتر زوج او اتنين نجح عليها وقيم كل حاجة والحكم ليك فالاخر

ahmaddirbas 05-03-2013 10:09 PM

شكرا لكم

محمود50 05-03-2013 10:38 PM

طيب معلش موشر موشر الماجك بار ايه لزمته انا عارف لازم يكون من احد الشروط عشان اخش الصفقه بس ايه فكرته بيعتمد عليه ايه وهل ممكن نحط مكانه موشر اخر عشان انا لحظت انه بغير نفسه كتير مستني ردك يا فالي

zeoo torkt 05-03-2013 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود50 (المشاركة 475023)
طيب معلش موشر موشر الماجك بار ايه لزمته انا عارف لازم يكون من احد الشروط عشان اخش الصفقه بس ايه فكرته بيعتمد عليه ايه وهل ممكن نحط مكانه موشر اخر عشان انا لحظت انه بغير نفسه كتير مستني ردك يا فالي

لازمتة ان بعد اغلاق شمعة الماجيك بار بنشوفها صاعدة او هابطة ومع شمعة الرينكو طبعا ومع الانفجار السعري ل 4 ساعات وللساعة 3 منهم لازم يكونوا زي بعض

** حكاية بيعيد رسم نفسه دي الصراحة ملحظتهاش معايا الي لاحظتة ان الشمعة بتتغير وهيا شغالة لكن بعد اغلاقها بتبقي اكيد ثابتة دا معايا ماعرفش بقي مع ناس تانية ازاى

Lama-FX 05-03-2013 11:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 474972)
فرص اليوم لليورو ين الي متعلم عليهم بالخطوط البنفسجي 5 فرص 4 حققوا الهدف وفرصة لسه شغالة في اكتر الايام تذبذب للزوج دا من فترة + التمبليت الجديد لان التمبليت القديم ساعات بيهنج المنصة فشلت منه شوية حاجات ملهاش لازمة وضفت عليهم مؤشر موفنج افريج ع هئية كور وممكن تظبط الاعدادت ع حسب الشموع براحتك ودا هايدينا زيادة تاكيد للصفقة وممكن برضة نستخدمة فالخروج وضفت مؤشر بيبن اقوي عملة واضعف عملة ممكن يفدنا برضة وقت دخول الصفقة
*التمبليت والمؤشرين في المرفقات
**الاستراتيجية دي لليورو دولار واليورو ين والنيوزيلندي دولار والاسترلي دولار والباوند دولار لكن افضل الازواج اليورو ين والاسترالي دولار

مرحبا zeoo torkt

الرنكو على رائي شخص اعرفة اذا وضعت تاريخ ميلادك اعدادات للموفنج فسوف تربح (و بعض الاخوة على طول بيدبل حسابة فيه :1 (54):)

مؤشر البولت الذي يعطي ارقام ممتاذ على الباك تست بالهو عظيم لكن على العمل اليدوي سيء جدا وقد يسبب بخسارة
لانة يعتمد على مؤشر الزيجزاج

مؤشر الانفجار السعري هو ممتاذ لكن لا يمكن الاعتماد علية في الدخول (خاصا في الرنكو) بصراحة استعملتة انا لاقتناص دخول سريع وهو جيد
والقناة الموجودة في الاستراتيجية تلحق السعر وهي مفيدة لتحديد الدعوم والمقاومة

انا لا اكسر من حماسك
اختبار الاستراتيجية خاصا للرنكو (او حتى مؤشر) يجب ان يكون بشكل مباشر(على الديمو) ولا تعتمد ابدا على الباك تست

وشكرا لك اخي وتقبل مروري

عصام 7 05-03-2013 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed reda (المشاركة 474909)
والله واحشنا كتير يا أبو يوسف

والله ومن جد فقدناك كثير ياأبويوسف عسى المانع خير يارب
ترجع بالسلامه وتكون في تمام الصحه والعافيه
يا أبويوسف أنت روووح ونورهذه الورشه
لا تطيل علينا مشتاقين لك كثير ياكبير .

عصام 7 05-03-2013 11:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lama-FX (المشاركة 475034)

مرحبا zeoo torkt

الرنكو على رائي شخص اعرفة اذا وضعت تاريخ ميلادك اعدادات للموفنج فسوف تربح (و بعض الاخوة على طول بيدبل حسابة فيه :1 (54):)

مؤشر البولت الذي يعطي ارقام ممتاذ على الباك تست بالهو عظيم لكن على العمل اليدوي سيء جدا وقد يسبب بخسارة
لانة يعتمد على مؤشر الزيجزاج

مؤشر الانفجار السعري هو ممتاذ لكن لا يمكن الاعتماد علية في الدخول (خاصا في الرنكو) بصراحة استعملتة انا لاقتناص دخول سريع وهو جيد
والقناة الموجودة في الاستراتيجية تلحق السعر وهي مفيدة لتحديد الدعوم والمقاومة

انا لا اكسر من حماسك
اختبار الاستراتيجية خاصا للرنكو (او حتى مؤشر) يجب ان يكون بشكل مباشر(على الديمو) ولا تعتمد ابدا على الباك تست

وشكرا لك اخي وتقبل مروري

(و بعض الاخوة على طول بيدبل حسابة فيه http://www.fx-arabia.com/vb/images/s...20%2854%29.gif)
يعني مين يعني فيه حد غيري هههههههه :1::1::1:
والحمدالله على رجوعك في الوشه يالاما .

الساعة الآن 10:33 AM