اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11833)

معاذ عودات 18-08-2011 03:15 PM

رد: كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damoty (المشاركة 187584)
ميرسى كتير وتمنالك انت كمان انك تكسب
انا بجد اللى يهمنى انى اتعلم صح انا بحضر الويبنار وبراجع الفيديو وبحل الاسئلة عشان اتدرب بس عمالة اسمع فى حجات كتير اوى الناس بتتكلم عنها مش عارفة مفروض اعمل اية اضافى بجانب الويبنار عشان اتعلم اكتر واسرع لو تعندك نصيحة ممكن تقولهالى وربنا يوفقنا كلنا

وميرسى كتير على اهتمامك

اهلا اخي ..
الويبينار هو دورة كامله متكامله
ويمكن الاعتماد عليها لبدء طريقك في الفوركس
ولكن يجب عليك البحث .. ومشاركتنا بتحليلاتك وتوقعاتك
حتى تستفيد اكثر ان شاءالله

damoty 18-08-2011 03:53 PM

رد: كورس تعليم فوركس من البداية الى الاحتراف كاملا الدرس الرابع..التحليل الفنى (2) الشموع اليابانية + الامتحان

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 187626)

العفو ربنا يوفقك ونشوفك مضاربه كبيره قريب بس ابقى افتكرينا بقى:1 (31):

وانت كمان ياااااااااااااااااارب عن قريب نشوفك احسن مضارب ويكرمك ويكرمنا وكل الناس يارب ومتنساش تعزمنا على استراتجيات :1 (87):

damoty 18-08-2011 04:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 187627)

اهلا اخي ..
الويبينار هو دورة كامله متكامله
ويمكن الاعتماد عليها لبدء طريقك في الفوركس
ولكن يجب عليك البحث .. ومشاركتنا بتحليلاتك وتوقعاتك
حتى تستفيد اكثر ان شاءالله

ميرسى كتير يارب يوفقنا كلنا ان شاء الله
وتقدر تضيف تاء التانيث :1 (31):

Hema 18-08-2011 05:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة damoty (المشاركة 187664)
وانت كمان ياااااااااااااااااارب عن قريب نشوفك احسن مضارب ويكرمك ويكرمنا وكل الناس يارب ومتنساش تعزمنا على استراتجيات :1 (87):

ربنا يخليكى

من عنيا توصيات واستراتيجيات ودبلره وكل اللى انتى عاوزاه ومارجن كول فى الاخر:1 (47):

mohammed tamara 18-08-2011 05:36 PM

اقتباس:

في صفحة الرسالة بتكتب عنوان الرسالة
والايميل اللي حتبعتله
وفي المكان الفاضي بتكتب نص الرسالة
ولو عايز ترفق ملف
بتختار من الايقونات اللي فوق ايقونة مكتوب عليها ارفاق
او مرفقات وبتحدد الملف من جهازك
وبعدين ok
بيظهر لك تحت العنوان مستطيل جديد وفيه الملف المرفق
بعد كده بتضغط ارسال الرسالة يتم ارسالها بالملف اللي فيها

تحياتي ليك واتمني اكون افدتك

ياباشا ربنا يخليك على زوقك واهتمامك بس للاسف مافيش اى بتنجان من الكلام دا كله ظهر ...انا اتخنقت والله....يا باشا انا بضغط على اسم الميل تمام يظهر مستطيل فيه gmail yahoo/outlook تمام وفى تحتهم كلمه اختيار بضغط عليها يظهر الجهاز عندى اختار الملف وبعد ماعمل ok بيفتح الملف تانى.....الجهاز بيشتغلنى :1 (31):....مش عارف ابتعه ازاى والله...وربنا انا اتخنقت

mohammed tamara 18-08-2011 05:39 PM

الحقنى يا دكتور باى اقتراح ...عاوز ابعت الاجابات .....انا عامل شغل عالى اوى اوى المره دى ومش عارف ابعت حاجه والله ولا حتى على رساله لحضرتك على المنتدى لان الملف حجمه كبير

اعمل ايه دلوقتى ؟ :(

مدير الموقع 18-08-2011 06:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 187254)
يا دكتور انا معلوماتى اتلخبطت حضرتك ذكرت فى الكتاب بتاعك "الفوركس من الالف للياء" ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه ولكن فى الويبينار قولت ان شمعة الرجل المشنوق بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وكمان قولت فى الكتاب ان شمعة الهامر بتيجى اخر الترند الصاعد وتعكسه وفى الويبينار قولت انها بتيجى اخر الترند الهابط وتعكسه . انا دلوقتى معلوماتى اتلخبطت خالص ومش عارف اى شرح فيهم هو الصح ومش عارف احل الاسأله باى طريقه فيهم " طريقة الكتاب ولا طريقة الويبينار"

منتظر رد من حضرتك تصححلى فيه معلوماتى عشان اقدر احل الاسأله

اه غلطة من الكتاب و تم تصحيحها بعدها
لكن هذه النسخة القديمة من الكتاب :)
المشنوق هو اللى من فوق
تحياتى يا غالى

mohammed tamara 18-08-2011 06:14 PM

دكتور بعت لحضرتك الاجابات على رساله خاصه على المنتدى لانى مش عارف ابعتها عن طريق الايميل فارجو ان حضرتك تبقى تشوفها

Kimo 18-08-2011 07:13 PM

تم ارسال الاجابات

ياريت تشوفها قبل الفطار يا دكتور :1 (31):

Hema 18-08-2011 08:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 187724)

اه غلطة من الكتاب و تم تصحيحها بعدها
لكن هذه النسخة القديمة من الكتاب :)
المشنوق هو اللى من فوق
تحياتى يا غالى

شكرا يا دكتور على التصحيح

بالتوفيق

الساعة الآن 11:21 AM