اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ورشه استراتيجيه المليون (اقوى استراتيجيات الفوركس) (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=23524)

lord of forex 10-08-2012 01:59 PM

رد: ورشه استراتيجيه المليون (اقوى استراتيجيات الفوركس)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 377877)
السلام عليكم
الحمد لله انا خرجت من الاسترالي والنيوزلاندي بربح 50 نقطة واكتفيت وللاسف ملحتقش ادخل عل اليورو دولار

مبروك يازعيم ممكن تدخل استرالى تانى واليورو ان شاء الله بدام موصلش للهدف عادى

الشامي 10-08-2012 02:29 PM

السلام عليكم
انا هدخل معاك بس من الاسبوع القادم ان شاء الله علشان انا متعلم عليا كتير من الجابات ثانيا ممكن اعرف مدى نجاح استراتيجيتك وهل ممكن نوصل للمليون ارجوك افدني لان انا متهيألي اكتر واحد خسرت وتعبت من الاستراتيجيات الكاذبة انا رصيدي 60 دولار

lord of forex 10-08-2012 02:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 377942)
السلام عليكم
انا هدخل معاك بس من الاسبوع القادم ان شاء الله علشان انا متعلم عليا كتير من الجابات ثانيا ممكن اعرف مدى نجاح استراتيجيتك وهل ممكن نوصل للمليون ارجوك افدني لان انا متهيألي اكتر واحد خسرت وتعبت من الاستراتيجيات الكاذبة انا رصيدي 60 دولار

شوف ياسيدى اولا ننسى كلمه مليون هنمشيها جدول رحله باداره راس مال 5% وانا طماع شويه واحيانا بوصل 10% هدفى الشهرى 300 نقطه ولله الحمد ممكن اوصلها فى اسبوع مرتاح وراس المال 100 دولار يعنى اصبر معايا شويه وان شاء الله ال60 يكونوا 100 وبالنسبه لموضوع يوم الجمعه صدقنى احيانا بيكون افضل يوم فى التداول وانا نزلت الاستراتيجيه وشرح فيديو ستجده فى التوقيع ونمشيها خطوه خطوه ولو عكست الصفقه بحاول يكون الانعكاس بسيط وان شاء الله طول ما فى اداره راس مال صارمه الرحله مضمونه تحياتى

الشامي 10-08-2012 02:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord of forex (المشاركة 377947)
شوف ياسيدى اولا ننسى كلمه مليون هنمشيها جدول رحله باداره راس مال 5% وانا طماع شويه واحيانا بوصل 10% هدفى الشهرى 300 نقطه ولله الحمد ممكن اوصلها فى اسبوع مرتاح وراس المال 100 دولار يعنى اصبر معايا شويه وان شاء الله ال60 يكونوا 100 وبالنسبه لموضوع يوم الجمعه صدقنى احيانا بيكون افضل يوم فى التداول وانا نزلت الاستراتيجيه وشرح فيديو ستجده فى التوقيع ونمشيها خطوه خطوه ولو عكست الصفقه بحاول يكون الانعكاس بسيط وان شاء الله طول ما فى اداره راس مال صارمه الرحله مضمونه تحياتى

ان شاء الله هتابع معاك طيب قولي في حاجة ممكن ادخلها الان
ثانيا فين شرح الفيديو مش موجود في التوقيع ؟

lord of forex 10-08-2012 03:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 377951)
ان شاء الله هتابع معاك طيب قولي في حاجة ممكن ادخلها الان
ثانيا فين شرح الفيديو مش موجود في التوقيع ؟

الاسترالى واليورو والنيوزلندى لسه ممكن الدخول فيهم الى ان يضرب الهدف والشرح موجود فى اللنك فى التوقيع حمل الملف كامل وستجد ملفات فيديو داخلها

الشامي 10-08-2012 04:43 PM

ايه الصعود المفاجيء دا للاسترالي والنيوزلاندي ؟

الشامي 10-08-2012 05:16 PM

يعني السعر من اول اليوم واقف عن 1.0514 واول ما ادخل بيع يطير لفوق هو النحس مش هيسبني ولا ايه

الشامي 10-08-2012 06:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord of forex (المشاركة 377958)
الاسترالى واليورو والنيوزلندى لسه ممكن الدخول فيهم الى ان يضرب الهدف والشرح موجود فى اللنك فى التوقيع حمل الملف كامل وستجد ملفات فيديو داخلها

دلوقتي انا دخلت في الاسترالي زي ما انت قلت والسعر عاكس عليا 60 نقطة هل اخرج ولا في ستوب ولا ايه

abou osama 10-08-2012 10:23 PM

الملف فيه مشكله اخى
ارجوا اعادة رفعه

basrawi2011 11-08-2012 03:00 AM

اخي العزيز ممكن اعادة رفع الملف على سيرفر ثاني لانه فيه مشكلة
وشكرا الك والله يجعله في ميزان حسناتك

الساعة الآن 06:47 AM