اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   تم : اكسبرت رينكو بفكرة غيرررررر !!!!! (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29946)

MOVING_AVERAGE 28-03-2013 04:43 PM

رد: تم : اكسبرت رينكو بفكرة غيرررررر !!!!!

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 486665)
اخ موفينج .... ممكن تلقى نظرة على المشاركة 45 و 46

تفضل هذه النسخة جربتها علي الديمو لاكثر من صفقة وتلتزم باغلاق الصفقات بالربح المحدد

في بعض الاحيان تكون حركة السعر سريعة جدا ربما هذا هو ما سبب لك مشكلة

جربه هذه النسخة اخي

forex 2012 28-03-2013 06:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOVING_AVERAGE (المشاركة 486754)
تفضل هذه النسخة جربتها علي الديمو لاكثر من صفقة وتلتزم باغلاق الصفقات بالربح المحدد

في بعض الاحيان تكون حركة السعر سريعة جدا ربما هذا هو ما سبب لك مشكلة

جربه هذه النسخة اخي

الف شكر ليك اخ موفينج جارى التنزيل والتجربة ..... وبالنسبة لموضوع تحرك السعر حركة سريعة دا شئ فعلا موجود فى عالم الفوركس لذا لماذا حضرتك لا تضع فى اكسبرتاتك Slippage

لان بسبب تحرك السعر السريع او انشغال المنصة ايضا فى اكسبرت بدوى اوقات لا يقبل الامر فى نفس اللحظة ولكن مع ال Slippage نستطيع ان نتغلب بنسبة 50 % على هذه المشكلة

ياترا ايه رايك مع العلم ان معظم الاكسبرتات التى تتم برمجتها بالغرب يتم وضع هذا المتغير بها ويعتبروه شئ اساسى فى اى اكسبرت

MOVING_AVERAGE 01-04-2013 03:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 486822)
الف شكر ليك اخ موفينج جارى التنزيل والتجربة ..... وبالنسبة لموضوع تحرك السعر حركة سريعة دا شئ فعلا موجود فى عالم الفوركس لذا لماذا حضرتك لا تضع فى اكسبرتاتك Slippage

لان بسبب تحرك السعر السريع او انشغال المنصة ايضا فى اكسبرت بدوى اوقات لا يقبل الامر فى نفس اللحظة ولكن مع ال Slippage نستطيع ان نتغلب بنسبة 50 % على هذه المشكلة

ياترا ايه رايك مع العلم ان معظم الاكسبرتات التى تتم برمجتها بالغرب يتم وضع هذا المتغير بها ويعتبروه شئ اساسى فى اى اكسبرت

انا واضع slippage

3 نقاط اساس

ولو اضعه متغير خارجي سيتم استخدامه استخدام حاطئ

forex 2012 01-04-2013 03:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOVING_AVERAGE (المشاركة 488399)
انا واضع slippage

3 نقاط اساس

ولو اضعه متغير خارجي سيتم استخدامه استخدام حاطئ

تمام يا عزيزى .... انا اعتقد انه ليس موجود لانه ليس بمتغير خارجى

محمد عربى 04-04-2013 02:27 PM

يجماعة عايز اكسبرت اشتغل بيه على حسابى الحقيقى لانى غير متفرغ ويكون موثوق به ومجرب وسهل الاستعمال ولو حد يعرف اكسبريت لاستراجية المتوازن البسيط يكون له جيرل الشكر ارجو المساعة

محمد عربى 04-04-2013 02:46 PM

ارحب بكل اعضاء المنتدى الرائع عندى طلب مهم جدا جدا انا عايز اكسبريت قوى مجرب ومضمون وسهل الاستعمال مع الشرح لانى الفترة القادمة مشغول وعندى اكثر من حساب ولو حد يقدر يجيب لى اكسبريت لاسترجية المتواز البسيط يكون لى الف شكر ولو احد منكم يعرف نمرة تلفون المسوال عن قسم الموشرات والاكسبرتات ياريت يدهانى او يوصلنى بى

MOVING_AVERAGE 04-04-2013 03:50 PM

كل الاكسبريتات التي نعمل عليها الان تحت التجربة

لا يوجد اكسبريت مضمون حتي الان

لاكن يوجد حل اخر لادارت الحسبات عن طريق الزولو تريد

يمكنك مراسلة خدمة العملاء للاستفسار اكثر

محمد عربى 04-04-2013 03:59 PM

الف شكر على الر د ياغالى وهل هذه الطريقة ناجحة مثل الاكسبريت القوى مع العلم انى ربما لا ارى الشارت لمدة طويلة وهل هذه الطريقة تنفع مع الاخبار

MOVING_AVERAGE 04-04-2013 05:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عربى (المشاركة 490231)
الف شكر على الر د ياغالى وهل هذه الطريقة ناجحة مثل الاكسبريت القوى مع العلم انى ربما لا ارى الشارت لمدة طويلة وهل هذه الطريقة تنفع مع الاخبار

تفضل اخي

ستجد كل الشرح هنا بالصوت و الصورة والالوان :D

فيه فيديوات لشرح الطريقة

قسم الورش و استراتيجيات الفوركس و ادارة الحسابات

Haiman hanna 07-04-2013 08:30 PM

تم تجربة أخر نسخة ولكن في بعض الأوقات لم يتم فتح صفقات في نفس إتجاه الشمعة السابقة
برجاء التعديل أخي موفنج

الساعة الآن 05:20 AM