اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تعليم الفوركس بالفيديو (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور. (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=33187)

mahmoud hefny 18-07-2013 03:07 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

جزاك الله خيراً وأنشاء الله فى انتظر الوبينار القادم

kingofnights 18-07-2013 03:14 AM

رد: الويبينار الاول في تعليم الاشموكو كنكو هايو من اف اكس ارابيا: سجل الان للحضور.

اخ خالد
يرجى تنزيل الفيديو فى اقرب وقت ممكن
وشكرا جزيلا

خالوود 18-07-2013 04:06 AM

السلام عليكم ورحمة الله، ارجو المعذرة من الاخوة الكرام فقد اتخدت جميع الاحتياطات، لكن النت عملها واربك كل شيء.
انا اتصلت بالعديد من الاخوة في المغرب واكدوا لي ان النت كان قبيح جدا اليوم وفيهم من لم يتمكن من العمل على النت.
عموما سنرى الفيديو المسجل ان كان جيدا، وان مكنش انا مستعد لاعادة الالقاء.

cupo 18-07-2013 04:13 AM

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لو سمحت انا الصورة لم تكن متوافقة مع الصوت اطلاقا فخرجت من الغرفة على اساس انى اسمع التسجيل بجد حراااااااااااااااااااااااااام

rafikfx 18-07-2013 06:27 AM

بارك الله فيك أخي خالد في انتظار الفيديو على اليوتوب

hossammax 18-07-2013 12:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود (المشاركة 534667)
السلام عليكم ورحمة الله، ارجو المعذرة من الاخوة الكرام فقد اتخدت جميع الاحتياطات، لكن النت عملها واربك كل شيء.
انا اتصلت بالعديد من الاخوة في المغرب واكدوا لي ان النت كان قبيح جدا اليوم وفيهم من لم يتمكن من العمل على النت.
عموما سنرى الفيديو المسجل ان كان جيدا، وان مكنش انا مستعد لاعادة الالقاء.

فعلا مكنش فى توافق خالص وده كان سبب فى ان الامثلة ماتفهم
ياريت يكون فى حل لان اهم شئ الامثلة اللى حضرتك كنت بتقولها
وربنا يبارك لك فى عملك وولدك ومالك

محترف نت 18-07-2013 12:44 PM

في انتظار الفيديو المسجل

ah_alex 18-07-2013 03:36 PM

جزاك الله خيراً ومنتظر الفيديو
تحياتى اخى الكريم

خالوود 19-07-2013 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cupo (المشاركة 534670)
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لو سمحت انا الصورة لم تكن متوافقة مع الصوت اطلاقا فخرجت من الغرفة على اساس انى اسمع التسجيل بجد حراااااااااااااااااااااااااام

حقك علي اخي، والله انا مكسوف من ها المشكلة اللي خارج ارادتي، وقد سببت لي ارباكا شديدا.

khaledbehour 19-07-2013 12:58 AM

السلام عليكم اخ خالوود

اولا كل عام وانت بخير

و رمضان كريم

عندي سؤال مهم جدا ،وارجو الاجابة عليه

المؤشر الياباني الاشيموكو

فيه الخط الزرق

هل لازم يكون الخط الازرق مطابق لمستوى 50 فيبوناتشي ؟؟؟

ارجو الرد للاهمية

الساعة الآن 12:31 PM