اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=36902)

fady_younan 14-03-2014 04:19 PM

رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

نظرا لتباطىء السيسك بعتلهم تحذير لان انا لو كنت متداول اجنبى كانة اهتمة بالموضوع رغم ان فى صفقات مفتوحة على حسابى من قبل الديلنج ديسك ونظرا ان فى فلوس الشركة اضافتها لحسابى ورجعت خصمتها عشان اسكت ومفضحهمش ونظرا للتلاعب الواضح والصريح المبين فى كشف الحساب هيئة الرقابة القبرصية متباطئة ولم تجرى اى تحقيق حتى الان منذ شهرين

مضمون الرسالة

انا اديتكم مدة تراجعو فيها القضية وانتم لم تطلبة اى ادلة اثبات او نفى وانكم سوف تكونون جزء من الخصومة بسبب انكم انتم الجهة الرقابية فى قبرص وتعملون بشكل متباطىء وسوف اشتكى فى المحاكم اللى عاملين معاهم شركاء قانونيين وسوف يتم عمل عقد اذعان فى القانون التجارى الدولى للنظر فى تباطىء هيئة الرقابة القبرصية عن قضية تلاعب وندسور بروكرز فى حسابى دون المحاسبة او التحقيق وسوف يتم النظر فى هذة القضية من قبل المحاكم الدولية

تحياتى للجميع والله الموفق والمستعان

ايمون 14-03-2014 10:08 PM

متابع

م.نادر فريد 15-03-2014 05:59 AM

طيب ولما كلام الراجل أي كلام بيتصلوا بيه ويهددوه ليه !!! لو بيتكلم وخلاص هيكلف نفسه ويرفع قضية ليه ؟ معاه فلوس زيادة وفاضى مثلا !!!!! ... الله أعلم الطلب اللى عاوزينه يمضيه دة فيه أية تانى وعواقبه اية ؟ لازم المحامى بتاعه يوافق الأول على الأمضاء على الطلب دة ... الحق هيبان أكتر بعد التحقيق في المشكلة ... بس على فكرة مش كل المشاكل بيتم التحقيق فيها ... لكن أهى فرصة يكون عندنا محامين دخلوا في المجال دة ويبقى عندهم خبرة كويسة

أسامة_مساعدة 17-03-2014 05:28 PM

تحياتي, مش معقول شركة تتصل و تهدد, أعذرني على صراحتي بش انا مش مصدقك لانه لا في إثبات ولا حاجة. و مش معقول شركة تعمل هيك. و كمان مش معقول السايسك ما تعمل شيء, يمكن تاخذ وقت بس بالنهاية رح توصل لنتيجة. و عل الويب سايت الهيئة في مليان غرامات مالية لشركات كثيرة, فليش تغطرش على موضوعك بس و اتابع مواضيع زباين ثانيين؟ إذا عندك حق ارفع قضية دولية أو قضية بمحاكم قبرص و ريح بالك.
بالتوفيق.

fady_younan 18-03-2014 12:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسامة_مساعدة (المشاركة 684620)
تحياتي, مش معقول شركة تتصل و تهدد, أعذرني على صراحتي بش انا مش مصدقك لانه لا في إثبات ولا حاجة. و مش معقول شركة تعمل هيك. و كمان مش معقول السايسك ما تعمل شيء, يمكن تاخذ وقت بس بالنهاية رح توصل لنتيجة. و عل الويب سايت الهيئة في مليان غرامات مالية لشركات كثيرة, فليش تغطرش على موضوعك بس و اتابع مواضيع زباين ثانيين؟ إذا عندك حق ارفع قضية دولية أو قضية بمحاكم قبرص و ريح بالك.
بالتوفيق.

ياباشا انا بحكى اللى حصل بالظبط ودليل ان هى الشركة كلمتنى وهددتنى تابع ردود الشركة السابقة وشوف انهم ليس لديهم اى ردود اخرى فادة الشىء الوحيد عندهم عشان ابطل اكتب عنهم تحياتى لك ياصديقى

fady_younan 18-03-2014 12:40 AM

- YouTube

أسامة_مساعدة 18-03-2014 12:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan (المشاركة 684714)
ياباشا انا بحكى اللى حصل بالظبط ودليل ان هى الشركة كلمتنى وهددتنى تابع ردود الشركة السابقة وشوف انهم ليس لديهم اى ردود اخرى فادة الشىء الوحيد عندهم عشان ابطل اكتب عنهم تحياتى لك ياصديقى

دليل إن الشركة كلمتك و هددتك إيش؟ ولله انا كنت محايد على الموضوع بس للأسف مش رح أضل محايد بعد ما بشوف الجواب الفاضي. متأسف على الجواب يا صاحبي بد مش شايف شيء غلط من الشركة و كل إلي شايفه انك بتعمل حملة دعائية و ما بدك تطالب بحقك. او شكلك مدفوعلك مصاري ولا حد دازك عليهم.

fady_younan 18-03-2014 12:16 PM

شكرا على كلام حضرتك ولديك كل مواضيعى بالدليل والاثبات لكى تتأكد والمواضييعى مطروحة من حوالى شهرين وطارح كل حاجة بالادلة ياريت نلتزم بادب الحوار عشان حضرتك لسة عامل حساب جديد فى المنتدى فاتابع كل مواضيعى وبعدين احكم تحياتى لك

أسامة_مساعدة 18-03-2014 02:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan (المشاركة 684893)
شكرا على كلام حضرتك ولديك كل مواضيعى بالدليل والاثبات لكى تتأكد والمواضييعى مطروحة من حوالى شهرين وطارح كل حاجة بالادلة ياريت نلتزم بادب الحوار عشان حضرتك لسة عامل حساب جديد فى المنتدى فاتابع كل مواضيعى وبعدين احكم تحياتى لك

انا اتاسف اذا صدر اهانة مني بدون قصد, بس و وين المشكلة اذا انا مشارك جديد؟ لازم يعني اكون في المنتدى من سنيين؟ على كل انا قراءت كل الي كاتبه و مش مقتنع. فوين المشكلة اذا بعطي راي؟ لازم اكون معاك يا الى برى المنتدى؟ انا على كل رح ارجع اقراء الى كتبه و اعلق عليه.
تحياتي

fady_younan 18-03-2014 03:23 PM

طيب استاذ اسامة عارف حضرتك يعنى اية R-opening ولا لاء اللى موضحلك عليها
تعنى ان الصفقات مفتوحة من الديلنج ديسك الخاص بالشركة

الساعة الآن 02:26 AM