اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=32328)

hussien86 08-06-2013 08:38 PM

رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

السلام عليكم دكتور فؤاد واخي معتصم
عايزين 5 كيلو قهوة ساده نضيف المعازيم ال 117 الموجودين في الموضوع هههه ماشاء الله كل المنتدي جاء يتضيف عندك ههه
بالنسبة للاكسبيرت من تجربتكم هل هناك اخطاء برمجية مازالت فيه ام اتوكل علي الله وابدا اجرب النسخه الخامسة علي السيرفر اذا كنت متابع صح .؟؟

yacine 08-06-2013 08:49 PM

السلام عليكم
و االه حرام عليكم تعملوا هذا فيا
ما لقيتوا أي وقت لتطرحوا الإستراتجية طرحتموها في وقت الإمتحانات
أنا أفكر الآن أسيب الإمتحانات و أنظم إليكم
ماشاء الله عليكم طلعتوا أبطال صراحة لا من حيث التفكير و لا من حيث العمل و لا من حيث الأخلاق الله يجازيكم
على فكرة أنا متابع الموضوع من أول ما طرح و لكن لم أشارك بسبب الإمتحانات
شكرا أرجوا أن تواصلو في هذا الطريق

fuad 08-06-2013 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 521338)
السلام عليكم دكتور فؤاد واخي معتصم
عايزين 5 كيلو قهوة ساده نضيف المعازيم ال 117 الموجودين في الموضوع هههه ماشاء الله كل المنتدي جاء يتضيف عندك ههه
بالنسبة للاكسبيرت من تجربتكم هل هناك اخطاء برمجية مازالت فيه ام اتوكل علي الله وابدا اجرب النسخه الخامسة علي السيرفر اذا كنت متابع صح .؟؟

هههههههه،، اي والله حبايبنا معبين الموضوع الله يحفظهم ويرزقهم رزقا وفيرا يارب وهذا يدل ع دعمهم وتشجيعهم للورشه ،،،نتمنى يشاركو لكي يستفيدو ،، التقييم عملناه منشان نعرف ارائهم ،،، بالنسبه اخي الكريم للاكسبيرت الى الان يوجد فيه اخطاء ولاكنها بسيطه ،يعود الخطأ الى شارت الرينكو ،حبيبنا كيرا الله يحفظه الان يحاول عمل اكسبيرت للاستراتيجيه ع الشارت العادي ،نعم يمكنك تجربه الاكسبيرت وافضل النسخه 4 ،، نتائج الاكسبيرت كانت حلوه جدا ،فقد قام عبقري الورشه كيرا باختباره امس واخذنا ربح 40 % من الحساب (كانت المخاطره 10% لكل زوج ) ،،نتمنى ان ترفق لنا نتائج الاكسبيرت من بدايه الاسبوع ،،،منتظرينك ماتضيع لانو حسبنا حسابك بالقهوه :) ،تحياتي اخي.

awad991 08-06-2013 08:55 PM

رد: Re: رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

شكرا جزيلا

awad991 08-06-2013 08:56 PM

رد: Re: رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shamel-fx (المشاركة 521301)
لا انتظر لما السوق بفتح لان ده حصل معايا برضه

شكرا جزيلا

fuad 08-06-2013 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yacine (المشاركة 521344)
السلام عليكم
و االه حرام عليكم تعملوا هذا فيا
ما لقيتوا أي وقت لتطرحوا الإستراتجية طرحتموها في وقت الإمتحانات
أنا أفكر الآن أسيب الإمتحانات و أنظم إليكم
ماشاء الله عليكم طلعتوا أبطال صراحة لا من حيث التفكير و لا من حيث العمل و لا من حيث الأخلاق الله يجازيكم
على فكرة أنا متابع الموضوع من أول ما طرح و لكن لم أشارك بسبب الإمتحانات
شكرا أرجوا أن تواصلو في هذا الطريق

ههههههههه ، اخي وربي بعرف حالتك ،، فانا الان في وسط الامتحانات النهائيه ،، كنت اقرأ واكتب صفحه بالمنتدئ واقرا صفحه في درسي (على فكره ، اسمي فؤاد العسيري - طالب صيدله -سنه ثالثه ) ، ولايهمك حبيبي لعيونك ولعيون كل الاعضاء رح نستمر الى الى الاخير ، والورشه لن تقفل باذن الله ، ستبقى مستمره ومتجدده الى ماشالله ، وخاصه بعد ان انهي امتحاناتي الاثنين القادم ، ستبدأ العطله الصيفيه ويبدأ الشغل الجامد ،، الان انتبه لدرسك ، وبعد الامتحانات اريدك اول مشارك بالموضوع ،، اتمنى لك التوفيق حبيبي :) .

hussien86 08-06-2013 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 521345)
هههههههه،، اي والله حبايبنا معبين الموضوع الله يحفظهم ويرزقهم رزقا وفيرا يارب وهذا يدل ع دعمهم وتشجيعهم للورشه ،،،نتمنى يشاركو لكي يستفيدو ،، التقييم عملناه منشان نعرف ارائهم ،،، بالنسبه اخي الكريم للاكسبيرت الى الان يوجد فيه اخطاء ولاكنها بسيطه ،يعود الخطأ الى شارت الرينكو ،حبيبنا كيرا الله يحفظه الان يحاول عمل اكسبيرت للاستراتيجيه ع الشارت العادي ،نعم يمكنك تجربه الاكسبيرت وافضل النسخه 4 ،، نتائج الاكسبيرت كانت حلوه جدا ،فقد قام عبقري الورشه كيرا باختباره امس واخذنا ربح 40 % من الحساب (كانت المخاطره 10% لكل زوج ) ،،نتمنى ان ترفق لنا نتائج الاكسبيرت من بدايه الاسبوع ،،،منتظرينك ماتضيع لانو حسبنا حسابك بالقهوه :) ،تحياتي اخي.

هههههه اشكرك جزيل الشكر لحسن الضيافة :D..خلاص تمام انا هجرب نسخه 4 ونبدا من الافتتاح القادم متابعه الحساب مباشرة امام الجميع ..ان شاء الله ربنا يطرح الخير لنا جميعا :1 (21)::1 (21):..تحياتي لك

awad991 08-06-2013 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 521324)

شكرا ليك كمان مرة طب والارقام دى بتتغير كل يوم او كل اسبوع ولا اسيبها على طول كده

awad991 08-06-2013 09:08 PM

السلام عليكم حبيت بس احط روابط للشرح مؤشر الرنكو من علي يوتيوب وهى منقولة طبعا ياريت تقولوا رأيكم فيها
الجزء الأول
http://www.youtube.com/watch?v=9V2eFT9QgIk

الجزء الثانى
http://www.youtube.com/watch?v=0AdeClfaQH4

الجزء الثالث

http://www.youtube.com/watch?v=C-6sehtDzaA

ياريت الاعضاء اللى مسؤولين عن الورشة يشوفوا الشرح ده كده كفاية ولا فسه حاجات ناقصة المفروض نضيفها برضة على الشارت

yacine 08-06-2013 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 521350)
ههههههههه ، اخي وربي بعرف حالتك ،، فانا الان في وسط الامتحانات النهائيه ،، كنت اقرأ واكتب صفحه بالمنتدئ واقرا صفحه في درسي (على فكره ، اسمي فؤاد العسيري - طالب صيدله -سنه ثالثه ) ، ولايهمك حبيبي لعيونك ولعيون كل الاعضاء رح نستمر الى الى الاخير ، والورشه لن تقفل باذن الله ، ستبقى مستمره ومتجدده الى ماشالله ، وخاصه بعد ان انهي امتحاناتي الاثنين القادم ، ستبدأ العطله الصيفيه ويبدأ الشغل الجامد ،، الان انتبه لدرسك ، وبعد الامتحانات اريدك اول مشارك بالموضوع ،، اتمنى لك التوفيق حبيبي :) .

معاك أخوك ياسين سنة ثالثة طب
شكرا لك أخي أرجوا أن تحجز لي معك في جزر المالديف لأني عائد بقوة بعد الإمتحانات
الله يرزقكم بالخير

الساعة الآن 06:00 AM