اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

الشامي 08-03-2012 01:09 PM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

يا جمااااااااااااااعة اليورو صعد بقوة دلوقتي وفجأة وقف وهيهبط
طبعا اكيد محدش عارف ليه
العبد لله هو الوحيد في المنتدى اللي عارف ليه
اصل انا دخلت صفقة شراء لما كسر الترند وصعد وانا عارف ان ما من صفقة بدخلها الا وبتتنحس يبقى السعر نازل تاني دلوقتي !!!!!!!!!!!

tomanbye 08-03-2012 01:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طرزان البرنس (المشاركة 290069)
طبعا اكيد محدش عارف ليه
اصل انا دخلت صفقة شراء لما كسر الترند وصعد وانا عارف ان ما من صفقة بدخلها الا وبتتنحس يبقى السعر نازل تاني دلوقتي !!!!!!!!!!!

ههههههههههههه والله ضحكتنى يا طرزان لأنى عامل زيك بالضبط نحس يمكن المرة دى توفق

Rushdi 08-03-2012 01:14 PM

اقتباس:

طبعا اكيد محدش عارف ليه

وانا دخلت بيع وكلما افتح صفقة يعكس السوق ومنحوس كمان خلينة نشوف مين أكثر نحس :]:1 (52):

50cent 08-03-2012 01:22 PM

دخلت بيع وان شاء الله خير
والله المستعان

raafat_193 08-03-2012 01:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور السماء (المشاركة 290064)
منسحب !!! ليه ؟! هو فيه حد عمل لحضرتك حاجه ؟!
موقف مش مفهوم ...!

مفيش تجاوب ولا متابعة وانا شايف تحت عدد المتواجدون 150 فرد . الحاجة التانية الناس هنا مستنين اليورو ينزل او يطلع وده غلط لان فى نوعين من التداول نوع طويل الاجل ونوع للمضاربات وده افضلهم لان سوق الفوركس متذبذب فجميل لجنى الارباح . هنا بقة اكتشفت كل واحد بيضع توصية على مذاجة يرمى التوصية ويمشى فا حرام الناس عمالة تخسر بسبب عدم المعرفة .. ارجوكم ارجوكم السوق طالع نازل يعنى نبيع ونشترى كل ماتيجى فرصة دى مش اسهم تشتريها وتقعد جنبها شهر عشان اسهمك تزيد فتبيع . وانا تحت امرك وشايفك من امبارح بالليل قاعد تحت صح

raafat_193 08-03-2012 01:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد احمد (المشاركة 290068)
الأخ رأفت 193 ... ممكن تعطينا تفاصيل حسابك التجريبي حتى نأخذ المعلومه بصوره أدق ... ووفقك الله لما فيه الخير ان شاء الله

ازى يعنى مش فاهم

heshambluesky 08-03-2012 01:32 PM

اقتباس:

طبعا اكيد محدش عارف ليه

والله يا طرازن انت زى العسل
ياريت بقى تعمل خدمه لنا وكل ما تفتح صفقه تكتب هنا علشان نخش عكسها بدل التحليل الفى ومتابعه الاخبار ووجع الدماغ
عاوز اقولك حاجه عسى تكرهوا شىء هو خيرا لكم
انا تقريبا خسرت حساب ب 1000$ فى طلعه اليورو الاخيره وعكس عليا اكتر من 400 نقطه وبعد ما دمر الحساب رجع نزل لنقطه دخولى
بس الصراحه تجربه المرجن شر لابد منه تعيشها دلوقت فى حساب صغير احسن ما تعشها فى حساب كبير وتبقى ضربه قاضيه
اللى انا استفدته ان اخسر 20 و 30 $ احسن ما اعافر مع السوق واخسر الحساب كله
لو امه لا اله الا الله اكدت ان السعر نازل ما اخشش غير بلوط صغير على اقد الحساب وبارك الله فى المكسب القليل وربنا يديمه نعمه
انت كنت داخل لوط ب 3$ وكان ممكن ينزل السعر 100 نقطه وتكسب 300$ وتفرح بس كنت حتعيدها كل مره لغايه ما تيجى مره وتمسح الحساب
الحمد لله انها جاته على اد كده حاول تعود على المدى البعيد يعنى مثلا خلال شهر مش خلال يومين علشان تقدر تفكر وتاخد القرار الصحيح

اوراق الخريف 08-03-2012 01:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور السماء (المشاركة 290064)
منسحب !!! ليه ؟! هو فيه حد عمل لحضرتك حاجه ؟!
موقف مش مفهوم ...!

لانه البرنامج اللي بستخدمه اخينا عندما وضع له المعطيات مثلا الهاي واللو لليوم السابق قال له شراء من 3130 وهدف 3210 فقط وبعدها لم يقل له ماذا يفعل ان كسر لفوق او ان ارتد
عموما نحن اشرنا منذ الامس لارتداد السعر ولكن هذا لا يلغي اي عملية للبيع

hateem 08-03-2012 01:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 290081)
مفيش تجاوب ولا متابعة وانا شايف تحت عدد المتواجدون 150 فرد . الحاجة التانية الناس هنا مستنين اليورو ينزل او يطلع وده غلط لان فى نوعين من التداول نوع طويل الاجل ونوع للمضاربات وده افضلهم لان سوق الفوركس متذبذب فجميل لجنى الارباح . هنا بقة اكتشفت كل واحد بيضع توصية على مذاجة يرمى التوصية ويمشى فا حرام الناس عمالة تخسر بسبب عدم المعرفة .. ارجوكم ارجوكم السوق طالع نازل يعنى نبيع ونشترى كل ماتيجى فرصة دى مش اسهم تشتريها وتقعد جنبها شهر عشان اسهمك تزيد فتبيع . وانا تحت امرك وشايفك من امبارح بالليل قاعد تحت صح

مفيش تجاوب ولا متابعه لانك شايف ان معظم الناس بايعه وتقريبا الكل خايف لحسابه يتمرجن يبقى ازاى هايبقى فيه تجاوب ومتابعه الكل مستنى يقفل صفقات البيع على خير وبعدين هانبدا نهريك اساله وزن على توصيات جديده بس اصبر على لانى حاسس بيهم عشان انا بايع معاهم

raafat_193 08-03-2012 01:34 PM

اقتباس:

طبعا اكيد محدش عارف ليه

مع احترامى لك وللجميع انا اللى عارف اليورو رايح فين:1 (94)::1 (94):

الساعة الآن 05:36 PM