اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

Anonymous 10-05-2013 03:28 PM

رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

ممكن بعد 3 دقايق نلاحظ ارتفاع لليورو مقابل الدولار فبلاش حد يخش بيع غير بعدما اخبار ال CAD لانها لو جت ايجابية هيحصل بيع للدولار و شراء لل CAD و بالتالي الدولار هيكتر فسعره هيقل طبقا للعرض و الطلب
و الله اعلم

ابو على 10-05-2013 03:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508062)
ممكن بعد 3 دقايق نلاحظ ارتفاع لليورو مقابل الدولار فبلاش حد يخش بيع غير بعدما اخبار ال CAD لانها لو جت ايجابية هيحصل بيع للدولار و شراء لل CAD و بالتالي الدولار هيكتر فسعره هيقل طبقا للعرض و الطلب
و الله اعلم

ممكن ياخي تشرحلي الجملة اكثر لاني مش فاهمة كويس

وجزاكم الله خيرا

النسر الذهبى 10-05-2013 03:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkial (المشاركة 508026)
أ ابراهيم بس علي ال 4 ساعات ممكن يروح ل 1.305 للأختبار لان نقطه 1.295 ردت السعر أكتر من مرة فهي نقطة مش سهله وممكن يكمل ضغط بيعى علي طول علي العموم البيع هو سيد الموقف من ساعه ارتداده من 1.322 ونشوف اليورو دولار رايح علي فين

ممكن يطلع وخصوصا انه خلاص نزل للزاوية 180 عند 1.2975 ولكن كما قلت انت ان البيع سيد الموقف وبالنسبة لي كسر القاع السابق 1.2950 متوقع بقوة لذا قد نراه يلف ويدور صعودا وهبوطا قبل الكسر او قد يهبط لها مباشرتا لذا اتفق معك ان البيع سيد الموقف سابقا ومازال حاليا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة guitarika (المشاركة 508022)
طيب انا عامل شراء من 1.3030 ،، اقفل على الخساره لحد كده ولا في امل الخساره تقل شويه ؟

افعل ما تراه الأفضل لا احد سيخسر عنك ولا احد سيكسب منك وتحليلات الأخوة بالموضوع وبشكل عام الغالبية مترقب الساعات القادمة وما يحدث بها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508031)
انا حصل معايا الموقف بتاعك ده من 3 ايام و قفلت بخسارة 60 نقطة
تاني يوم السعر رد و و وصل لهدف الشراء للصفقة اللي انا قفلتها
بص اولا بكرا اجازة و ثانيا فيه 3 مؤتمرات النهاردة عن الدولار و احتمال تكون اخبار ايجابيه
انا لو مكانك هقفل بخسارة و امري لله احسن متلط في مرجنة
و متسمعش لحد انت اعمل اللي يريحك انا امبارح بايع من 1.3145
و اخدت الربح عند 1.3095
فرحت بالمكسب حلوين ال 50 نقطة بس ضاع عليا فرق 100 نقطة لو كنت صبرت للنهاردة لكن انا مش متضايق
اليورو هيوقع جامد النهاردة لصالح الدولار ان شاء الله و ممكن يوصل ل 1.2850 النهاردة متستبعدش لكن في الاخر بقولك اعمل اللي يريحك و متزعلش علي مكسب ضاع و متزعلش علي خسارة غلط
و اهم حاجة افتكر ادارة راس المال و بالتوفيق في الاخر هو قرارك:1 (21):

مفيش حاجة بتضيع اخي السوق مليان كل يوم وكل اسبوع فرص فرص فرص لا تنتهي لو ادرك معظم الأخوة ذلك لاراحوا انفسهم لا توجد فرصة ضائعة او فرصة لم تستغلها بالشكل الكافي لانك ستجد الفرص تنادي عليك يوميا

Anonymous 10-05-2013 04:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 508086)

ممكن يطلع وخصوصا انه خلاص نزل للزاوية 180 عند 1.2975 ولكن كما قلت انت ان البيع سيد الموقف وبالنسبة لي كسر القاع السابق 1.2950 متوقع بقوة لذا قد نراه يلف ويدور صعودا وهبوطا قبل الكسر او قد يهبط لها مباشرتا لذا اتفق معك ان البيع سيد الموقف سابقا ومازال حاليا

افعل ما تراه الأفضل لا احد سيخسر عنك ولا احد سيكسب منك وتحليلات الأخوة بالموضوع وبشكل عام الغالبية مترقب الساعات القادمة وما يحدث بها

مفيش حاجة بتضيع اخي السوق مليان كل يوم وكل اسبوع فرص فرص فرص لا تنتهي لو ادرك معظم الأخوة ذلك لاراحوا انفسهم لا توجد فرصة ضائعة او فرصة لم تستغلها بالشكل الكافي لانك ستجد الفرص تنادي عليك يوميا

تمام كلامك يا ريس :1 (21):

Anonymous 10-05-2013 04:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو على (المشاركة 508083)
ممكن ياخي تشرحلي الجملة اكثر لاني مش فاهمة كويس

وجزاكم الله خيرا

باختصار دي كانت اخبار الدولار الكندي و طلعت سلبية فالاتجاة هيكون لشراء الدولار الامريكي
فان شاء الله الدولار قصاد اليورو هيواجه صعود مؤقت لصالح اليورو علشان التصحيح مش اكتر و بعد كده هبوط حاد للدولار ان شاء الله
وياريت لو انا غلطان احد الاخوة المحترفين يصححلي و دمتم في رعاية الله:1 (80):

COWBOY 10-05-2013 04:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 507059)
EUR-USD
---------------------------------
8/5/2013

يكسر الزوج مستويات 3132 ويغلق اغلاق جيد .. ليكون مستوى 3200 المستوى النفسى هو المقاومة القادمة امام الزوج ان شاء الله .. كسرها يضع الزوج امام المستوى الاقوى 3229 تتكون الموجة الخامسة بتوافق مع مستوى 3200 .. ويظل الدعم 3132 هو المستوى القادم خلال اتجاة الهبوط .. لا انصح بالشراء والسعر داخل منطقة 3200 \ 3229 .. حتى يتم اختراقها بقوة
ان شاء الله
---

EUR-USD
-----------------------------
10/5/2013

هبط اليورو متأثر بمستويات 3200 النفسية بفارق بسيط من النقاط .. وبقوة من الموجه الخامسة انطلق نحو الدعم 3132 وكسرة باغلاق قوى ليصل الى مستويات 2975 التى تمثل هدف الموجة الخامسة وهى الخط الواصل بين الموجة 1و4 .. الاغلاق اعلى 3040 .. يكون فى صالح الاتجاه الصاعد .. طالما الزوج يتداول اسفل منها يدعم ذلك الاتجاه الهابط تظل 2954 هى الدعم الاقوى كسرة يضع الزوج امام مستويات 2915 ان شاء الله
---

yasser81 10-05-2013 04:45 PM

مساء الخير ... هل فيه متابعة لحديث السيد برنانكي

mohsen12 10-05-2013 04:50 PM

ابه اخبار التصريخات يا شباااااااااااب

hussien86 10-05-2013 04:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser81 (المشاركة 508103)
مساء الخير ... هل فيه متابعة لحديث السيد برنانكي

نعم اخي هنا التحديثات
اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex - عرض مشاركة واحدة - تحليلات وتوصيات Hussam Elshayeb

النسر الذهبى 10-05-2013 04:51 PM

برنانكي لم يعلّق على موضوعي أسعار الفائدة ومستقبل الاقتصاد الأمريكي، وذلك في المؤتمر الصحفي للبنك الفدرالي في شيكاغو

ICN.com | ط£ط®ط¨ط§ط± ط¹ط§ظ„ظ… ط§ظ„ظ…ط§ظ„ ظˆط§ظ„ط£ط¹ظ…ط§ظ„طŒ ط£ط®ط¨ط§ط± ط¹ط§ط¬ظ„ط©طŒ ط£ط®ط¨ط§ط± ط¹ط§ظ„ظ…ظٹط©طŒ ط£ط®ط¨ط§ط± ط§ظ„ط£ط³ظˆط§ظ‚ ط§ظ„ظ…ط§ظ„ظٹط©طŒ ظˆط£ط³ط¹ط§ط± ظ…ط¨ط§ط´ط±ط©

Anonymous 10-05-2013 06:19 PM

ايه يا شباب الاخبار مين بايع و فرحان و مين شاري و خسران ؟؟

shamel-fx 10-05-2013 06:31 PM

انا بعت و الحمد لله

emad_1398 10-05-2013 06:50 PM

http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1368200996.jpgدي صورة باللي حصل النهاردة

خالوود 10-05-2013 06:55 PM

Bernanke says Fed increasing financial monitoring - Yahoo! Finance

hussien86 10-05-2013 06:59 PM

[FONT="Arial"][COLOR="RoyalBlue"][SIZE="5"][B]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_1398 (المشاركة 508161)
http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1368200996.jpgدي صورة باللي حصل النهاردة

فعلا صورة معبرة :1 (83):

hussien86 10-05-2013 07:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508150)
ايه يا شباب الاخبار مين بايع و فرحان و مين شاري و خسران ؟؟

انا خسارتي البونص بتاع دي دي 250 والحمدلله كنت شاري من فوق فوق بس قفلت كل حاجه ان شاء الله أعوضها الاسبوع القادم ..

محمد سلمان 10-05-2013 07:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النسر الذهبى (المشاركة 505869)
متوقع صعود اليورو إلي 1.3180 ومن هناك سيبدأ بالأرتداد لأستهداف 1.31 ثم 1.30 ثم 1.2950 إن شاء الله

شكرا اخي تحليلك صح 100 %

Anonymous 10-05-2013 08:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 508169)

انا خسارتي البونص بتاع دي دي 250 والحمدلله كنت شاري من فوق فوق بس قفلت كل حاجه ان شاء الله أعوضها الاسبوع القادم ..

متزعلش نفسك انا الاسبوع اللي فات خسرت 70%من راس مالي كله علشان برضو دخلت صفقات عكسية و يادوب الاسبوع ده بالعافية رجعت حسابي زي مكان 100 دولار هههههههههههههههههههه
انا بجرب بيهم اشوف الدنيا فيها ايه
عمتا هو يوم ليك و يوم عليك بس انا اتعلمت خلاص مامشيش عكس الترند يعني لو الترند هابط و عارف انه هيصعد مبشتريش بستني علي ميطلع و ابيع من فوق عندك ناس كتير جدا مشتريه من 1.3130 علشان قالو هيصحح عند 1.3195 و قالو نخش بيع من فوق و الناس دي زعلت قوي النهاردة لانه نزل علي طول ملحقش يصحح
المرجح دلوقتي نشتري علشان التصحيح لكن انا لو هدخل هدخل بيع من فوق او كفاية كده الاسبوع ده و الاسبوع الجاي ان شاء الله السعر هينزل ل 1.2850 باذن الله اكيد
لكن كله علي الله:1 (21):

mestery 10-05-2013 09:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508178)
متزعلش نفسك انا الاسبوع اللي فات خسرت 70%من راس مالي كله علشان برضو دخلت صفقات عكسية و يادوب الاسبوع ده بالعافية رجعت حسابي زي مكان 100 دولار هههههههههههههههههههه
انا بجرب بيهم اشوف الدنيا فيها ايه
عمتا هو يوم ليك و يوم عليك بس انا اتعلمت خلاص مامشيش عكس الترند يعني لو الترند هابط و عارف انه هيصعد مبشتريش بستني علي ميطلع و ابيع من فوق عندك ناس كتير جدا مشتريه من 1.3130 علشان قالو هيصحح عند 1.3195 و قالو نخش بيع من فوق و الناس دي زعلت قوي النهاردة لانه نزل علي طول ملحقش يصحح
المرجح دلوقتي نشتري علشان التصحيح لكن انا لو هدخل هدخل بيع من فوق او كفاية كده الاسبوع ده و الاسبوع الجاي ان شاء الله السعر هينزل ل 1.2850 باذن الله اكيد
لكن كله علي الله:1 (21):

اليورو لصعود الاسبوع القادم و سيخيب امال كل الدبب.لا انصحك بالبيع ولكن انصحك بالشراء على المدى الطويل

hani jaber 11-05-2013 08:34 AM

اعتقد ان المشاركة امانة يسال عنها الفرد يوم القيامة.....لذا يرجى من كل عضو ليس لديه الخبرة او القدرة الكافية للتحليل ان لايضع تحليلاته العشوائية ليكون سبب في خسارة الكثير من الاعضاء... وبذلك سيفقد الاعضاء ثقتهم بالموقع....فالنتابع الاساتذة ونتعلم منهم وعند اكتمال قدراتنا بالتحليل نشاركهم.....وسامحوني على مداخلتي هذه انما هي خوفا على اموالكم .....بارك الله بكم

emad_1398 11-05-2013 09:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hani jaber (المشاركة 508323)
اعتقد ان المشاركة امانة يسال عنها الفرد يوم القيامة.....لذا يرجى من كل عضو ليس لديه الخبرة او القدرة الكافية للتحليل ان لايضع تحليلاته العشوائية ليكون سبب في خسارة الكثير من الاعضاء... وبذلك سيفقد الاعضاء ثقتهم بالموقع....فالنتابع الاساتذة ونتعلم منهم وعند اكتمال قدراتنا بالتحليل نشاركهم.....وسامحوني على مداخلتي هذه انما هي خوفا على اموالكم .....بارك الله بكم

من يتابع الورشة سيعرف من الاعضاء القدامي ذوي الخبرة و من من الاعضاء مبتديء ومن حق المبتديء انه يضع تحليله ليصححه له ذوي الخبرة لانها ورشة تعليمية و ليست مزود توصيات اما كل عضو فهو مسؤول عن امواله ولا يجب عليه الانسياق وراء كل توصية

mohamedlee 12-05-2013 07:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hani jaber (المشاركة 508323)

اخى الكريم هذة هى ورشة التحليل الفنى لزوج اليورو / دولار فقط وطبعا العنوان واضح انها ورشة فنية لمناقشة تحليلات الزوج معا ومنا من يخطأ ومنا من يصيب فاذا اردت توصيات فهناك اخوة اعضاء افاضل بدون ذكر اسم احد لهم اقسام خاصة بالتوصيات والنتائج ممتازة ولك حرية الاختيار من بين هذة الاقسام لتتبع التوصيات ولك اجمل تحية

mohsaad86 12-05-2013 08:42 PM

وجهة نظري المتواضعة لهذا الاسبوع >>

لو فتح السعر على ما هو عليه 1.2984 او على فجوة صاعدة ولو قليلا سيستمر الصعود والذى قد يصل حول المستويات 1.3140 تقريبا بزيادة او نقصان 10 نقاط (متوسط 100 على فريم اليوم)
ومن هناك يمكننا البيع بأهداف كبير قد نراها هذا الاسبوع بشكل شبه مؤكد حول 1.2750 تقريبا

اما لو فتح السول على فجوة هابطة فلا ارجح الصعود التصحيحي ابدا وسنصل حينئذ مباشرة ان شاء الله الى 1.2750 خلال هذا الاسبوع ويؤكد ذلك الاغلاق اليومي اسفل 1.2930 تقريبا
لأن بذلك نكون قد كسرنا خط العنق لنموذج الرأس والكتفين على فريم اليومي ومن هناك تصل اهدافنا الى 1.2550 نقطة تقريبا طبقا لقواعد هذا النموذج ...

فى انتظار اراء محللينا الكبار قبل افتتاح السوق ...

mohsaad86 12-05-2013 10:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohsaad86 (المشاركة 508656)
وجهة نظري المتواضعة لهذا الاسبوع >>

لو فتح السعر على ما هو عليه 1.2984 او على فجوة صاعدة ولو قليلا سيستمر الصعود والذى قد يصل حول المستويات 1.3140 تقريبا بزيادة او نقصان 10 نقاط (متوسط 100 على فريم اليوم)
ومن هناك يمكننا البيع بأهداف كبير قد نراها هذا الاسبوع بشكل شبه مؤكد حول 1.2750 تقريبا

اما لو فتح السول على فجوة هابطة فلا ارجح الصعود التصحيحي ابدا وسنصل حينئذ مباشرة ان شاء الله الى 1.2750 خلال هذا الاسبوع ويؤكد ذلك الاغلاق اليومي اسفل 1.2930 تقريبا
لأن بذلك نكون قد كسرنا خط العنق لنموذج الرأس والكتفين على فريم اليومي ومن هناك تصل اهدافنا الى 1.2550 نقطة تقريبا طبقا لقواعد هذا النموذج ...

فى انتظار اراء محللينا الكبار قبل افتتاح السوق ...

قصدت بافتتاحه انه يقف على موفينج افريج 200 وهو بالضبط عند 1.2982 على اليومي
والافتتاح أعلاه أو أسفله هو ما سيحدد شكل الحركة ان شاء الله

khaled47 12-05-2013 11:15 PM

السوق هيفتح على
12966http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=USD

mohsaad86 12-05-2013 11:20 PM

في الغالب سيصعد لإغلاق الفجوة فقط ولن يكمل صعوده اكثر من ذلك بمشيئة الله

خالوود 12-05-2013 11:54 PM

ورشة الاشموكو

دعوة ثانية للتامل

abdosoltan 13-05-2013 01:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_1398 (المشاركة 508325)
من يتابع الورشة سيعرف من الاعضاء القدامي ذوي الخبرة و من من الاعضاء مبتديء ومن حق المبتديء انه يضع تحليله ليصححه له ذوي الخبرة لانها ورشة تعليمية و ليست مزود توصيات اما كل عضو فهو مسؤول عن امواله ولا يجب عليه الانسياق وراء كل توصية

السلام عليكم
انا مع هذا الرءي فهوي راي عقلاني ويدعو للعمل والتعلم وهذا هوي هدف الموقع لن تحقق اي اموال الا اذا تعلمت ون كسبت مره من وراء توصيه اعلم انك سوف تخصر كثيرا لانك كلتلميذ الذي يغش من زميله ولن تتعلم الا في ارض الملعب اعلم ان التجريبي لايفرق كثير عن من يجلسوا امام التلفاز يشاهدو الكره ويعلق وكانه لاعب محترف ولايعجبه الاعب في الملعب نصيحه لمن يرغب في المكسب من الفوركس اقراء وتعلم وكن قائد لجيش جنوده اموالك واعداه صناع السوق لاتحزن لفقد جندي بل اغصب لعدم قدرتك علي استرجاعه ان لم تكن قائد وفارس فسوف تكوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااان000000000000000000000

abdosoltan 13-05-2013 01:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad_1398 (المشاركة 508325)

السلام عليكم
انا مع هذا الرءي فهوي راي عقلاني ويدعو للعمل والتعلم وهذا هوي هدف الموقع لن تحقق اي اموال الا اذا تعلمت ون كسبت مره من وراء توصيه اعلم انك سوف تخصر كثيرا لانك كلتلميذ الذي يغش من زميله ولن تتعلم الا في ارض الملعب اعلم ان التجريبي لايفرق كثير عن من يجلسوا امام التلفاز يشاهدو الكره ويعلق وكانه لاعب محترف ولايعجبه الاعب في الملعب نصيحه لمن يرغب في المكسب من الفوركس اقراء وتعلم وكن قائد لجيش جنوده اموالك واعداه صناع السوق لاتحزن لفقد جندي بل اغصب لعدم قدرتك علي استرجاعه ان لم تكن قائد وفارس فسوف تكوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااان000000000000000000000

Anonymous 13-05-2013 09:27 AM

صباح الخير عليكم جميعا :1 (11):
بداية موفقة بأذن الله لينا جميعا:1 (21): و مكسب جديد ان شاء الله :1 (29):
يارب ابعد عنا الخسارة قولو امين :1 (96)::1 (96)::1 (96):

mohammed5570 13-05-2013 09:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508811)
صباح الخير عليكم جميعا :1 (11):
بداية موفقة بأذن الله لينا جميعا:1 (21): و مكسب جديد ان شاء الله :1 (29):
يارب ابعد عنا الخسارة قولو امين :1 (96)::1 (96)::1 (96):

آمين...آمين...آمين

Anonymous 13-05-2013 10:33 AM

ههههههههههههههههه من الصبح عمال ادخل بيع بلوتات صغير علشان خايف ادخل شراء مع ان الحركة صعود و ينزل فجاة فاستني علي ميطلع شوية و ادخل بيع و اكسب بتاع 3 او 4 نقط بالعافية
المرة الوحيدة اللي دخلت شراء وقع تحت و خسرني اكتر من 30 نقطة
علي النعمة اليورو ده عسلية :1 (16):

فور اكس 13-05-2013 10:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508822)
ههههههههههههههههه من الصبح عمال ادخل بيع بلوتات صغير علشان خايف ادخل شراء مع ان الحركة صعود و ينزل فجاة فاستني علي ميطلع شوية و ادخل بيع و اكسب بتاع 3 او 4 نقط بالعافية

هههههههههه تتعوض ياعم و30 نقطة امرها بسيط غيرك متعلق في 200 نقطه
طبعاً مش انا الحمدلله

Mohamed Rabie 13-05-2013 11:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 508822)

عاوزيين خبر جامد يا حسام عشان يحرك الأسعار اللى نامت دى :1: ,, انا بقترح نعمل أشاعة فى أشهر مواقع للفوركس ان حسام دخل الجيش و دة تأثيره سلبى ع اليورو عشان اليورو ينزل بقى و يرحمنا من الحيرة بتاعته دى :D

Anonymous 13-05-2013 11:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 508828)
عاوزيين خبر جامد يا حسام عشان يحرك الأسعار اللى نامت دى :1: ,, انا بقترح نعمل أشاعة فى أشهر مواقع للفوركس ان حسام دخل الجيش و دة تأثيره سلبى ع اليورو عشان اليورو ينزل بقى و يرحمنا من الحيرة بتاعته دى :D

و علي ايه ننشر اشاعة احنا كلنا ندخل مع بعض شراء فسعر اليورو يعلي و نسيطر علي السوق بس نلم من بعضينا
:1:

ftaelshbab 13-05-2013 11:29 AM

1 مرفق
صباح الفل عليكم جميعا :1 (72)::1 (72)::1 (72)::1 (72)::1 (72):

اعتقد ان الزوج فى طريقة لهبوط 100 نقطه ومن ثم الصعود مرة اخرى والله اعلم

fankora 13-05-2013 11:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ftaelshbab (المشاركة 508833)
صباح الفل عليكم جميعا :1 (72)::1 (72)::1 (72)::1 (72)::1 (72):

اعتقد ان الزوج فى طريقة لهبوط 100 نقطه ومن ثم الصعود مرة اخرى والله اعلم

لا أعتقد ذلك اخي فحاليا يوجد تشبع للبيع في شمعة الدايلي

لذلك كل التوقعات ترجح للإرتفاع

Anonymous 13-05-2013 11:51 AM

بعد اربع ساعات الا ثلث
يعني علشان اللي مش فاهم بعد 3 ساعات و 40 دقيقة
USD
Core Retail Sales m/m

USD
Retail Sales m/m
هي دي الاخبار اللي هتحدد صعود ولا هبوط و ربنا يكرم الجميع يارب

ftaelshbab 13-05-2013 11:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fankora (المشاركة 508837)
لا أعتقد ذلك اخي فحاليا يوجد تشبع للبيع في شمعة الدايلي

لذلك كل التوقعات ترجح للإرتفاع

انا معاك فى الارتفاع ولكن لحد قليل ثم انخفاض ال 100 ليرتكز على الترند الاسبوعى ثم يواصل الصعود اعتقد هذا وننتظر بعدعا الكسر صعودا او هبوطا والله اعلى واعلم
تحياتى:1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21):

fankora 13-05-2013 11:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ftaelshbab (المشاركة 508840)

انا معاك فى الارتفاع ولكن لحد قليل ثم انخفاض ال 100 ليرتكز على الترند الاسبوعى ثم يواصل الصعود اعتقد هذا وننتظر بعدعا الكسر صعودا او هبوطا والله اعلى واعلم
تحياتى:1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21)::1 (21):

نعم اخي بالفعل

و كما تعلم كل شيء ممكن و مرتكز على الخبرين المهمين على 12.30 gmt

الساعة الآن 11:18 AM