اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اربح 100%100 مع توصيات اندومى اليومية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=17830)

rezo91 18-05-2012 03:57 AM

رد: اربح 100%100 مع توصيات اندومى الجهنميه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة indomy (المشاركة 335996)
لاجول وله قوة الا بالله

لية كدة ياغالى فين الاستوب

وبعدين انا مابعتش توصيات على المجنون الاسبوع دة

وكمان مابردناش على اليورو

عموما ربنا يتر عليك وعلينا وعلى كل اللى زيك

المهم ياغالى اليورو دولار الان عند ترند على الاسبوعى نتمنى من الله ان يرتد منة وعلى اليومى يوجد تشبع بيعى على الاستوكاستك
اذا ممكن تستنى لحد الاغلاق الاسبوعى وحسابك يستحمل اصبر لبكرة وساعتها نشوف الوضع اية
لان بصراحة اليورو اذا كسر هذا الترند هيكون فية هبوط قوى
ربنا يستر ويرتد
تقبل تحياتى ومتابع معاك ان شاء الله
والله انا كنت حاسس ان اكيد الحسابات بتاعتكم فيها مشاكل عشان كدة انا طلبت ان اعرف اخبار حسابات الاعضاء فى المشاركة السابقة عشان اعرف ابعت توصيات ولة استى لما تخروجوا من صفقاتكم
لاكن مافيش حد رد عليا غير الاخ المضارب

انا مشترك فى اكتر من ورشه اخى اندومى وصفقة اليورو دولار كان عليها توافق من اكتر من ورشه وانا بايدي دول وبكامل قوايا العقليه شيلت الاستوب لوس وبردت قدر الله ما شاء فعل ... بكره قبل الاغلاق بدقائق اذا كان مازال اسفل الترند اغلق الصفقات يعني

السيد الجبالي 18-05-2012 04:00 AM

اسبوع مجهد ملئ بالارهاق ..... اخ اندومي اتمني لك التوفيق ...... وقضاء عطله طيبه واتمني لك اسبوع مقبل بالخير ان شاء الله .... بالتوفيق يا اخي

indomy 18-05-2012 04:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 335999)
انا مشترك فى اكتر من ورشه اخى اندومى وصفقة اليورو دولار كان عليها توافق من اكتر من ورشه وانا بايدي دول وبكامل قوايا العقليه شيلت الاستوب لوس وبردت قدر الله ما شاء فعل ... بكره قبل الاغلاق بدقائق اذا كان مازال اسفل الترند اغلق الصفقات يعني

اخى ريزو
انا شايف فى كلامك نبرة حزن ويأس شديدة
لاتيأس من رحمة الله ياغالى
اخى ريزو ان شاء الله ان اغلق اليورو تحت الترند غدا لاتغلق الصفقه هنعمل لها هيدج ونحاول نخرج منها ان شاء الله
هتابع معاك الى ان يكرمنا الله ونخرج منها بأقل خسارة ان شاء الله
بس تابع معايا وابقى ابعتلى نقاط دخولك وان شاء الله خير
تقبل تحياتى ولا تيأس ياغالى
ربنا كبير

indomy 18-05-2012 04:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد الجبالي (المشاركة 336000)
اسبوع مجهد ملئ بالارهاق ..... اخ اندومي اتمني لك التوفيق ...... وقضاء عطله طيبه واتمني لك اسبوع مقبل بالخير ان شاء الله .... بالتوفيق يا اخي

اشكرك اخى السيد
وربنا يوفق الجميع ان شاء الله ياغالى

Benisafcom 18-05-2012 04:08 AM

بالتوفيق لكم شباب
و يسرني ددائما ان ارى اصدقائي ناجحين

indomy 18-05-2012 04:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 336005)
بالتوفيق لكم شباب
و يسرني ددائما ان ارى اصدقائي ناجحين

اشكرك اخى خالد على مرورك الغالى

rezo91 18-05-2012 04:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة indomy (المشاركة 336003)
اخى ريزو
انا شايف فى كلامك نبرة حزن ويأس شديدة
لاتيأس من رحمة الله ياغالى
اخى ريزو ان شاء الله ان اغلق اليورو تحت الترند غدا لاتغلق الصفقه هنعمل لها هيدج ونحاول نخرج منها ان شاء الله
هتابع معاك الى ان يكرمنا الله ونخرج منها بأقل خسارة ان شاء الله
بس تابع معايا وابقى ابعتلى نقاط دخولك وان شاء الله خير
تقبل تحياتى ولا تيأس ياغالى
ربنا كبير

اعتقد فات الوقت خلاص اندومى مش محتاجه هيدج ولا حاجه انا مش متحمل اصبر واشوف الحساب بيخشر فى الاتجاهين وقتها مش هاتحمل وانا مش ياس وعارف ان ربنا هايعوضنا ان شاء الله ولكن انا ندمان مش اكتر انا الان احصد ما زرعته غلطة عمرى انى دخلت على صفقة الباوند ين بدون ستوب لوس وكانت الخساره فى البدايه طبيعيه حوالى 60 نقطه ثم صباح اليوم فوجئت بها 160 ثم اصبحت 240 ثم اصبحت 350 نقطه وهذا ما اغلقتها عليه وشكل هاقفل صفقات اليورو دلوقتي ربما فى افضل الاحوال اترك التبريد الاخير وهو اقلهم خساره خسران تقريبا 30 نقطه اذا ارتفع السوق هايعوضني قليلا واذا اكمل هبوطه يبقي انا خرجت باقل خسائر ممكنه انا مش ياس ولا زعلان من الخساره لكن بعنف نفسي والله كريم بيده الاخذ وبيده العطاء ربنا يعوض علينا ويرزقنا

indomy 18-05-2012 04:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 336015)
اعتقد فات الوقت خلاص اندومى مش محتاجه هيدج ولا حاجه انا مش متحمل اصبر واشوف الحساب بيخشر فى الاتجاهين وقتها مش هاتحمل وانا مش ياس وعارف ان ربنا هايعوضنا ان شاء الله ولكن انا ندمان مش اكتر انا الان احصد ما زرعته غلطة عمرى انى دخلت على صفقة الباوند ين بدون ستوب لوس وكانت الخساره فى البدايه طبيعيه حوالى 60 نقطه ثم صباح اليوم فوجئت بها 160 ثم اصبحت 240 ثم اصبحت 350 نقطه وهذا ما اغلقتها عليه وشكل هاقفل صفقات اليورو دلوقتي ربما فى افضل الاحوال اترك التبريد الاخير وهو اقلهم خساره خسران تقريبا 30 نقطه اذا ارتفع السوق هايعوضني قليلا واذا اكمل هبوطه يبقي انا خرجت باقل خسائر ممكنه انا مش ياس ولا زعلان من الخساره لكن بعنف نفسي والله كريم بيده الاخذ وبيده العطاء ربنا يعوض علينا ويرزقنا

اخى ريزو لاتعنف نفسك وله حاجة
ان شاء الله خير
انا معاك ان شاء الله

والامر راجه الك لاكن اذا اغلقت خبرنى واذا تركتهم خبرنى يمكن اعرف اساعدك
وربنا يوفقك

rezo91 18-05-2012 04:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة indomy (المشاركة 336016)
اخى ريزو لاتعنف نفسك وله حاجة
ان شاء الله خير
انا معاك ان شاء الله

والامر راجه الك لاكن اذا اغلقت خبرنى واذا تركتهم خبرنى يمكن اعرف اساعدك
وربنا يوفقك

اغلقتهم اخى اندومي خلاص تركت التبريد الاخير فقط لن اغلقه الا اذا اغلق اسفل الدعم القادم او اذا صعد الى مناطق دخول الصفقه الاول ربنا يعوض علينا جميعا كان اسبوع قاسي

Ultimate 18-05-2012 06:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة indomy (المشاركة 335173)
ان شاء الله تتعوض ياباشا
انت حظ كدة اشتركت اول الاسبوع معايا وتصادف اشتراك مع تعبى ومع اسبوع صعب جد على الجميع
لاكن ان شاء الله الجاى احسن بإذن الله
وان شاء الله تسحب ومن النت
تقبل تحياتى

مهو قليل البخت يعضوا الكلب فى المولد .
انا كنت سبت الربح من النت للابد بس افتكرت ان فى امل فى الفوركس لانى مكنتش جربتوا خالص بس الظاهر ان الواحد هيفضل منحوس طوول عمره
احسن حاحة الواحد يعيش حياته زى مهى بالطول والعرض لعاية لما يموت ويخلص.

الغلط مش منك يا باشا ولا من السوق وربنا يعينك فى تعبك
الغلط منى انا ... انا بقولك بقالى تلت سنين او اكتر شعال على النت ومسحبتش غير بالظبط مرة واحده بس بس . كانوا سته دولار بالظبط و تخيل طلعوا حرام وفلوس جاية من ربأ
انا لو حكيلتلك على مواقف من اللى كانت بتحصل معايا هتتجنن من الغراية اللى هتسمعها . . . انا كنت بشترك فى شركات تبقى شغاله بقالها اكتر سنتبن او تلاته وبتدفع وبتنصب على نصيبى

المهم . انا اسف على الاطالة . دوشتك بمواضيع ملهاش اهمية .

بالتوفيق بآذن الله للجميع

الساعة الآن 11:36 PM