اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=30975)

forex 2012 17-05-2013 12:13 PM

رد: ورشة: إكسبيرت يعمل بشموع الهيكن أشي الرائعة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 510654)
هههههههه اه والله نظري ضاع من الفوركس

بنسبة لاكسبيرت التاني مش عندي البيانات التاريخية ولا بعرف اعمل باك تيست 99 ياريت تعمله الباك نيست لاني عارف انك خبرة فالباك تيست 99

مش انت لوحدك اللى نظرك ضاع فى الفوركس ..... واكيد بتحلم بيه وانت نايم صح ههههههههههه

بالنسبة للباك تيست ال 99 لا يمكننى عمله لان النسخة مغلقة الكود ..... بس لو انت طلبت من الاخ جميل نسخة خاصة ليك مفتوحة الكود لعمل باك تيست 99 عليها راح يعطيك اياها .... هذا ما فعله معى من سابق

وللاسف لا يمكننى مشاركتك فى الموضوع هناك لانى قمت بشطب عضويتى فى هذا المنتدى منذ فترة

ehab1602 17-05-2013 04:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 510746)
اول اعداد للي عايز يستخدم البريك ايفن والموف استوب

وتاني اعداد الخاص بزوج اليورو ين

وتالت اعداد المضاعفات المجموعة

ورابع اعداد للدولار ين

وانت بتستخدم انهي اعدادات منهم ؟

zeoo torkt 17-05-2013 06:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 510894)
مش انت لوحدك اللى نظرك ضاع فى الفوركس ..... واكيد بتحلم بيه وانت نايم صح ههههههههههه

بالنسبة للباك تيست ال 99 لا يمكننى عمله لان النسخة مغلقة الكود ..... بس لو انت طلبت من الاخ جميل نسخة خاصة ليك مفتوحة الكود لعمل باك تيست 99 عليها راح يعطيك اياها .... هذا ما فعله معى من سابق

وللاسف لا يمكننى مشاركتك فى الموضوع هناك لانى قمت بشطب عضويتى فى هذا المنتدى منذ فترة

خلاص ماشي ان شاء الله هاطلب من استاذ جميل ينزل نسخة مفتوحة وحضرتك تعمله باك تيست 99

zeoo torkt 17-05-2013 06:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab1602 (المشاركة 510997)

وانت بتستخدم انهي اعدادات منهم ؟

اعدادات اليورو ين والدولار يين للمضاعفات المضروبة

Abdul rahman 17-05-2013 09:42 PM

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

هذه اول مشاركه لى فى هذا الموضوع
انا قرات الموضوع من البدايه و اعجبتنى فكرة الاكسبيرت جدا عن طريق اتباع شموع الهيكن اشى فى فتح و غلق الصفقات و لكنى ارى الان انه تم تجاهل الموضوع تمام
و تم الدخول فى افكار و اكسبيرتات اخرى ادت الى التشويش على الموضوع الاساسى و نسيانه
لماذا من لديه فكره اخرى لا يقوم بوضعها فى موضوع منفصل حتى لا تطغى على الفكره الاساسيه لهذا الموضوع

لقد كنت متابع المشاركات الرائعه لاصحاب هذا الموضوع و قد تم بذل الكثير من الجهد للتوصل لافضل اعدادات لاكسبيرت الهيكن اشى مثل مشاركات FXstart و العضو Trend seeker و لكن للاسف يبدو ان هذا الجهد المبذول قد ضاع سدى .
انا أتأمل ان هذا الكسبيرت سيكون اكسبيرت قوى جدا بمعنى الكلمه اذا تم حل المشاكل الموجوده به كما ان هذا الكسبيرت يصلح لاصحاب المحافظ الصغيره و الكبيره و هذا ما يميز الاكسبيرت

forex 2012 17-05-2013 09:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zeoo torkt (المشاركة 511066)
خلاص ماشي ان شاء الله هاطلب من استاذ جميل ينزل نسخة مفتوحة وحضرتك تعمله باك تيست 99

من عيونى يا زيزو .... غالى و الطلب رخيص

بس ما تنسى انه يكون متوافق مع النسخة 409

ويا شباب الهيكن ..... لو الموضوع هنا انتهى ان كل الاكسبرتات بها مشكلة .... اعملوا زى ما البدوى عمل و هج ههههههههههه

الاخ جميل ماشاء الله عليه من زمان من ايام ما كان معانا هنا فى المنتدى و هو ايده فى البرمجة تتلف فى حرير

البدوي 17-05-2013 10:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 511127)

ويا شباب الهيكن ..... لو الموضوع هنا انتهى ان كل الاكسبرتات بها مشكلة .... اعملوا زى ما البدوى عمل و هج ههههههههههه

الاخ جميل ماشاء الله عليه من زمان من ايام ما كان معانا هنا فى المنتدى و هو ايده فى البرمجة تتلف فى حرير

حبيبي فوركساوي .. احب اطمنك كل الشله هناك .. وكلهم شغالين لوحدهم .. انا بس بتفرج ..

مش بس انا الي هج ... بعد موفنج افرج .. هج

حبيبي فوركساوي .. في توقيعك الي عندك تجربتين اشطبهن وخذ هذه التجربة .. وهي نفس التجربه التي كنت تعمل عليها مع بعض التعديلات

اذا كنت بعدك مستعد .. ازودك بالاكسبيرت والاعدادات .. وان شاء الله تشوف على وجها الخير .. وتشترك فيها بمسابقات عالمية اذا كانت النتائج ايجابيه

قول يا رب

وسلم لي على اخونا اف اكس ستارت .. وباقي الشباب عندي .. هجوا هجيج الصيد ..

hussien86 17-05-2013 10:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 511127)

ههههههههههههههههههه حبيبي فوركساوي فعلا في يوم وليله لقيت الشباب كلهم معزومين هناك ماشاء اللهم صلي علي النبي الاخ جميل يبيض الوجه في البرمجه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البدوي (المشاركة 511147)

حبيبي فوركساوي .. احب اطمنك كل الشله هناك .. وكلهم شغالين لوحدهم .. انا بس بتفرج ..

حبيبي فوركساوي .. في توقيعك الي عندك تجربتين اشطبهن وخذ هذه التجربة .. وهي نفس التجربه التي كنت تعمل عليها مع بعض التعديلات

اذا كنت بعدك مستعد .. ازودك بالاكسبيرت والاعدادات .. وان شاء الله تشوف على وجها الخير .. وتشترك فيها بمسابقات عالمية اذا كانت النتائج ايجابيه

قول يا رب

اخوي البدوي منورنا في كل حتة والله احب مشاركاتك ههههههههههههههههه بالذات تعت الجيش الحر هههههه:D
اعدادات اخونا غسان قوية نفسي اخدها واجربها علي منصة تانية:1 (88)::1 (88):

Abdul rahman 17-05-2013 10:55 PM

اقتباس:

قول يا رب

ممكن اعرف قصدك الشله كلها هناك قصدك على موضوع تانى يعنى؟

forex 2012 17-05-2013 11:03 PM

اقتباس:

قول يا رب

اهلا عزيزى بدوى ..... وانا كمان احب اطمنك انى متابعكم وشايفكم كلكم هناك ب 3 مواضيع ... موضوع ليك و اخر لاخونا حسين و اخر لاخونا زيزو .... بس للاسف ما اقدر اشاركم لانى شطبت عضويتى من هناك منذ فترة علشان كدا بتابعكم قرايتا فقط ولكنى معاكم بقلبى ههههههههه

موفق دايما يا بدوى وبارك الله فيك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 511150)

ههههههههههههههههههه حبيبي فوركساوي فعلا في يوم وليله لقيت الشباب كلهم معزومين هناك ماشاء اللهم صلي علي النبي الاخ جميل يبيض الوجه في البرمجه

هههههههه كلهم بيحبوا بدوى ووراه وراه وين ما يروح ههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdul rahman (المشاركة 511156)
ممكن اعرف قصدك الشله كلها هناك قصدك على موضوع تانى يعنى؟

اينعم موضوع تانى بس فى حته تانية

الساعة الآن 12:15 PM